abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80694326
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Paddy, Marokkanen, laten we er gemakshalve even vanuit gaan dat het hen betrof, zijn een trots volkje. Als je ze jarenlang belachelijk hebt gemaakt en over hun rug probeert electoraal gewin te behalen vergeten ze dat niet snel. En met dit handelen heb je normale redelijke gesprekken eigenlijk al onmogelijk gemaakt. Neemt niet weg dat die boys dit niet hadden mogen doen. En Verdonk zit ook fout.

²
Wat is de oplossing, BansheeBoy?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_80694654
quote:
Paddy, Marokkanen, laten we er gemakshalve even vanuit gaan dat het hen betrof, zijn een trots volkje. Als je ze jarenlang belachelijk hebt gemaakt en over hun rug probeert electoraal gewin te behalen vergeten ze dat niet snel. En met dit handelen heb je normale redelijke gesprekken eigenlijk al onmogelijk gemaakt. Neemt niet weg dat die boys dit niet hadden mogen doen. En Verdonk zit ook fout.

²
Die boys moeten dus gewoon voor de gevolgen opdraaien (maar die zijn er niet, dus zullen ze gewoon door kunnen gaan)

En sorry dat ik het zeg, maar ik schijt juist op het allochtoon of autochtoon benoemen, want dat zorgt alleen maar voor zieligheid en geen gevolgen hoeven dragen voor je daden, maar het weer fijn over de culturele verschillen hebben. In dit geval dus totaal niet relevant. Hier zou iets voor moeten komen waar kleurtje totaal niet belngrijk zou moeten zijn.

Er moet gewoon een straf voor bedacht worden die aangepast wordt aan de daad, en dan vind ik mijn voorbeeld eigenlijk schattig en lief. Die paar feestdagen zijn dan de gevolgen vqan je daad. Wil je geen gevolgen? Moet je dat niet doen.

En denk er dus net zo over wanneer ze dit zouden doen bij mensen van de politieke partij NMB.

Wanneer je het niet eens bent met Verdonk? Zoek je maar een andere manier om je punt duidelijk te stellen.

Met een dosis woordgebrek versterk je alleen de punten van Verdonk. Behaalde die jongens dus absoluut niet wat ze wilden benoemen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_80694774
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is trouwens de standaard opmerking "pics, or it didn't happen"? Er was een camera, dus ik wil die beelden zien.

²
Waarom?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_80694844
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:43 schreef paddy het volgende:

Wanneer je het niet eens bent met Verdonk? Zoek je maar een andere manier om je punt duidelijk te stellen.
Het is wel de openbare weg natuurlijk. Zij mag daar haar verhaal doen, maar anderen net zo goed het hunne. Wat verwacht je dan? Dat zij braaf gaan staan toekijken hoe Verdonk hen gaat belasteren zodat dat eindeloos herhaald kan gaan worden op tv?

Ik keur het eieren gooien niet goed, kankerhoer zou ik zelf ook niet uiten maar valt in dezelfde categorie als kutmarrokanen of straattuig. Racist is een correct kwalificatie die een opvatting insluit. Ik vind dat je best tegen zo'n opname in mag gaan en dat mag verstoren. Frequin heeft een carriere gemaakt van het verstoren van mensen in hun dagelijkse doen met het argument dat het de openbare weg is. Koekje van eigen deeg. Moet je maar een studio huren van al dat vastgoedgeld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_80695157
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is wel de openbare weg natuurlijk. Zij mag daar haar verhaal doen, maar anderen net zo goed het hunne. Wat verwacht je dan? Dat zij braaf gaan staan toekijken hoe Verdonk hen gaat belasteren zodat dat eindeloos herhaald kan gaan worden op tv?

Ik keur het eieren gooien niet goed, kankerhoer zou ik zelf ook niet uiten maar valt in dezelfde categorie als kutmarrokanen of straattuig. Racist is een correct kwalificatie die een opvatting insluit. Ik vind dat je best tegen zo'n opname in mag gaan en dat mag verstoren. Frequin heeft een carriere gemaakt van het verstoren van mensen in hun dagelijkse doen met het argument dat het de openbare weg is. Koekje van eigen deeg. Moet je maar een studio huren van al dat vastgoedgeld.
Ow, jullie wiloen het dus echt zo graag alleen over Marokkanen hebben i.p.v het werkeliujke probleem benoemen? Jeugd die gewoon van overheidsfiguren moeten afblijven?

Dan hebben ze hun punt gemaakt toch? Zijn ze geweldig slimn geweest om juist de punten van Verdonk nog meer te benadrukken i.p.v van niet gegeneraliseerd of te willen worden.

Hebben ze slim aangepakt .
Not
Ze spelen haar precies in haar straatje

Ik ben nog steeds van mening dat die jongelui op mijn wijze bestraft moegen worden hoor. Je blijft gewoon met je vingers van overheidsmensen af.

Dat het nu toevallig iemand is die generaliseert en je niet zo lief vindt? Goh, dus iedere politicus is loslopend wild wanneer jij je minder geliefd voelt door die politicus? En dat moet onbestraft blijven? Pak ik dertig eieren. 10 voor de PVDA, 10 voor GL en 10 voor VVD. Die andere twee zijn nu al genoeg aan de beurt geweest en eieren kosten ook geld
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 15:05:58 #131
230491 Zith
pls tip
pi_80695221
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:49 schreef paddy het volgende:

[..]

Waarom?
omdat
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:39 schreef Zith het volgende:
Jongens jongens, dit is gewoon een marketing hoaxje. Het gaat al maanden slecht met verdonk dus haar ruzie laten krijgen met de jongeren waar ze 'zo hard op tegen zal optreden' en waar de rest van de maatschappij ook last van heeft = +1 peiling.

Alsof die jongeren met eieren over straat lopen
Alsof die jongeren zagen dat verdonk daar was, naar de plaatselijke C1000 gingen om snel eieren te kopen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_80695228
De studiebeurs wordt volgens mij massaal misbruikt, hoef je echt niet een bepaalde afkomst voor te hebben.
pi_80695290
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:06 schreef IHVK het volgende:
De studiebeurs wordt volgens mij massaal misbruikt, hoef je echt niet een bepaalde afkomst voor te hebben.
Ik had ze net weer ontopic

Maar geef je wel gelijk
  zondag 25 april 2010 @ 15:09:03 #134
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_80695300
Blijven 'overheidsmensen' dan voortaan ook van burgers af, en laten overheidsmensen dan ook scheldwoorden als kutmarokkanen en straattuig achterwege? Of valt dat onder 'benoemen' ?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_80695351
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:05 schreef Zith het volgende:

[..]

omdat
[..]
Dat met eieren over straat lopen? Denk dat ze heus wel even snel wat gehaald hebben.

En wij hebben ook wel eens eieren naar ons hoofd gehad. We speelden geen house maar klassiek

Dus aan eieren is zo te komen.Misschien wisten ze wel van de opnamen
pi_80695403
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:03 schreef paddy het volgende:

[..]

Ow, jullie wiloen het dus echt zo graag alleen over Marokkanen hebben i.p.v het werkeliujke probleem benoemen? Jeugd die gewoon van overheidsfiguren moeten afblijven?
Overheidsfiguren? Verdonk is gewoon een particulier hoor, dat ze een extreem hoge uitkering krijgt voor haar prive gehobby doet daar niet aan af. Daar was ze in de hoedanigheid van particulier.

Die heeft niks meer recht op de openbare weg dan een ander. En waar zij daar haar menig mag spuien ten bate van een spotje, mogen anderen dat ook. Als de opname er daardoor niet goed uitkomt, dan heeft ze de verkeerde locatie gekozen. Als je 's nachts in het uitgaansleven een interview gaat opnemen, dan horen de reacties van omstanders daar ook bij.
quote:
Dan hebben ze hun punt gemaakt toch? Zijn ze geweldig slimn geweest om juist de punten van Verdonk nog meer te benadrukken i.p.v van niet gegeneraliseerd of te willen worden.

Hebben ze slim aangepakt .
Not
Ze spelen haar precies in haar straatje
[quote]Mensen die willen generaliseren doen dat toch wel, je kunt natuurlijk een individu nooit verwijten dat die zich leent voor generalisering.

[quote]Ik ben nog steeds van mening dat die jongelui op mijn wijze bestraft moegen worden hoor. Je blijft gewoon met je vingers van overheidsmensen af.
Niet aan de orde dus, zij is daar particulier op de openbare weg, en niks meer dan een andere particulier.
quote:
Dat het nu toevallig iemand is die generaliseert en je niet zo lief vindt? Goh, dus iedere politicus is loslopend wild wanneer jij je minder geliefd voelt door die politicus? En dat moet onbestraft blijven? Pak ik dertig eieren. 10 voor de PVDA, 10 voor GL en 10 voor VVD. Die andere twee zijn nu al genoeg aan de beurt geweest en eieren kosten ook geld
De eieren keur ik niet goed, zoals ik al zei. Maar je kunt niet mensen verbaal aanvallen op de openbare weg en dan eisen dat je zelf verbaal met rust wordt gelaten.
pi_80695420
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:09 schreef Bowlingbal het volgende:
Blijven 'overheidsmensen' dan voortaan ook van burgers af, en laten overheidsmensen dan ook scheldwoorden als kutmarokkanen en straattuig achterwege? Of valt dat onder 'benoemen' ?
Ergens in een topic...heeel lang terug....vond ik dat één van de belangrijkste dingen die je juist niet moet doen als overheid en zelfs belachelijk wanneer je dat zou doen. Ik heb trouwens nog nooit overheidsmensen met eieren naar burgers zien gooien
  zondag 25 april 2010 @ 15:21:44 #138
248844 Bowlingbal
pi_80695595
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:14 schreef paddy het volgende:

[..]

Ergens in een topic...heeel lang terug....vond ik dat één van de belangrijkste dingen die je juist niet moet doen als overheid en zelfs belachelijk wanneer je dat zou doen. Ik heb trouwens nog nooit overheidsmensen met eieren naar burgers zien gooien
Verdonk is geen ambtenaar.

Wat eerder ook al gezegd wordt. Als je het dagelijks leuk vind om bevolkingsgroepen uit te maken voor kutmarokkanen en straattuig, krijg je vanzelf scheldwoorden terug. Dat van die eieren is dan niet goed te keuren.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_80695646
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:21 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wat eerder ook al gezegd wordt. Als je het dagelijks leuk vind om bevolkingsgroepen uit te maken voor kutmarokkanen en straattuig, krijg je vanzelf scheldwoorden terug. Dat van die eieren is dan niet goed te keuren, maar toen van de week demissionair staatssecretaris de Jager een ei op z'n hoofd kreeg schreeuwde hij ook niet over aangifte en straffen.
En dat was toevallig wel een Chinees !
  zondag 25 april 2010 @ 15:25:13 #140
248844 Bowlingbal
pi_80695672
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:24 schreef gelly het volgende:

[..]

En dat was toevallig wel een Chinees !
Ik moet wel even mijn uitspraak corrigeren. Ik zie dat de man die dat deed wel aangepakt is. http://nos.nl/artikel/152(...)nister-de-jager.html
- Donald Love
  zondag 25 april 2010 @ 15:28:28 #141
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80695742
Ik hoor de laatste tijd veel vaker dat ze een hoer is. Er zal dan toch wel een kern van waarheid inzitten?
A perfect mimic of a normally functioning person.
  zondag 25 april 2010 @ 15:35:46 #142
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80695889
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:28 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik hoor de laatste tijd veel vaker dat ze een hoer is. Er zal dan toch wel een kern van waarheid inzitten?
Dag Rene van der Gijp, u ook hier.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_80695914
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:21 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wat eerder ook al gezegd wordt. Als je het dagelijks leuk vind om bevolkingsgroepen uit te maken voor kutmarokkanen en straattuig, krijg je vanzelf scheldwoorden terug. Dat van die eieren is dan niet goed te keuren.
Verdonk is gewoon kamerlid
  zondag 25 april 2010 @ 15:37:59 #144
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_80695929
Elke mongool had dit kunnen zien aankomen als je gaat filmen in die wijk.
Rita Verdonk is ook niet dom, nu heeft ze weer de landelijke pers gehaald, missie voltooid.
Rita Verdonk is een hoer
pi_80695944
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:37 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, en dus geen "overheid".
pi_80695964
quote:

²
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 25 april 2010 @ 15:45:31 #147
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80696120
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dag Rene van der Gijp, u ook hier.

²
Rene. Held.

Hij zei idd ooit iets soortgelijks over de moeder van Temmink, meen ik. Een jaar of 10 geleden.
A perfect mimic of a normally functioning person.
pi_80696645
Het is een rage aan het worden
pi_80696801
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:37 schreef paddy het volgende:

[..]

Ze is alleen veel meer bezig met haar eigen hobby's dan het doen van haar kamerwerk waarvoor ze dankzij de VVD verkozen is en vorstelijk betaald wordt. Hier was ze weer eens niet bezig met haar kamerwerk, maar als particulier op de openbare weg.
pi_80696871
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:37 schreef YazooW het volgende:
Elke mongool had dit kunnen zien aankomen als je gaat filmen in die wijk.
Rita Verdonk is ook niet dom, nu heeft ze weer de landelijke pers gehaald, missie voltooid.
Rita Verdonk is een hoer
Onzinargument. Als ik in een wijk wil filmen, dan doe ik dat. Dat moet zonder het risico lastiggevallen te worden door 20 debielen die denken dat ze de baas van de straat zijn.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')