Wat is de oplossing, BansheeBoy?quote:Op zondag 25 april 2010 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Paddy, Marokkanen, laten we er gemakshalve even vanuit gaan dat het hen betrof, zijn een trots volkje. Als je ze jarenlang belachelijk hebt gemaakt en over hun rug probeert electoraal gewin te behalen vergeten ze dat niet snel. En met dit handelen heb je normale redelijke gesprekken eigenlijk al onmogelijk gemaakt. Neemt niet weg dat die boys dit niet hadden mogen doen. En Verdonk zit ook fout.²
Die boys moeten dus gewoon voor de gevolgen opdraaien (maar die zijn er niet, dus zullen ze gewoon door kunnen gaan)quote:Op zondag 25 april 2010 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Paddy, Marokkanen, laten we er gemakshalve even vanuit gaan dat het hen betrof, zijn een trots volkje. Als je ze jarenlang belachelijk hebt gemaakt en over hun rug probeert electoraal gewin te behalen vergeten ze dat niet snel. En met dit handelen heb je normale redelijke gesprekken eigenlijk al onmogelijk gemaakt. Neemt niet weg dat die boys dit niet hadden mogen doen. En Verdonk zit ook fout.²
Waarom?quote:Op zondag 25 april 2010 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is trouwens de standaard opmerking "pics, or it didn't happen"? Er was een camera, dus ik wil die beelden zien.²
Het is wel de openbare weg natuurlijk. Zij mag daar haar verhaal doen, maar anderen net zo goed het hunne. Wat verwacht je dan? Dat zij braaf gaan staan toekijken hoe Verdonk hen gaat belasteren zodat dat eindeloos herhaald kan gaan worden op tv?quote:Op zondag 25 april 2010 14:43 schreef paddy het volgende:
Wanneer je het niet eens bent met Verdonk? Zoek je maar een andere manier om je punt duidelijk te stellen.
Ow, jullie wiloen het dus echt zo graag alleen over Marokkanen hebben i.p.v het werkeliujke probleem benoemen? Jeugd die gewoon van overheidsfiguren moeten afblijven?quote:Op zondag 25 april 2010 14:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is wel de openbare weg natuurlijk. Zij mag daar haar verhaal doen, maar anderen net zo goed het hunne. Wat verwacht je dan? Dat zij braaf gaan staan toekijken hoe Verdonk hen gaat belasteren zodat dat eindeloos herhaald kan gaan worden op tv?
Ik keur het eieren gooien niet goed, kankerhoer zou ik zelf ook niet uiten maar valt in dezelfde categorie als kutmarrokanen of straattuig. Racist is een correct kwalificatie die een opvatting insluit. Ik vind dat je best tegen zo'n opname in mag gaan en dat mag verstoren. Frequin heeft een carriere gemaakt van het verstoren van mensen in hun dagelijkse doen met het argument dat het de openbare weg is. Koekje van eigen deeg. Moet je maar een studio huren van al dat vastgoedgeld.
omdatquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 13:39 schreef Zith het volgende:
Jongens jongens, dit is gewoon een marketing hoaxje. Het gaat al maanden slecht met verdonk dus haar ruzie laten krijgen met de jongeren waar ze 'zo hard op tegen zal optreden' en waar de rest van de maatschappij ook last van heeft = +1 peiling.
Alsof die jongeren met eieren over straat lopen
Alsof die jongeren zagen dat verdonk daar was, naar de plaatselijke C1000 gingen om snel eieren te kopen
Ik had ze net weer ontopicquote:Op zondag 25 april 2010 15:06 schreef IHVK het volgende:
De studiebeurs wordt volgens mij massaal misbruikt, hoef je echt niet een bepaalde afkomst voor te hebben.
Dat met eieren over straat lopen? Denk dat ze heus wel even snel wat gehaald hebben.quote:
Overheidsfiguren? Verdonk is gewoon een particulier hoor, dat ze een extreem hoge uitkering krijgt voor haar prive gehobby doet daar niet aan af. Daar was ze in de hoedanigheid van particulier.quote:Op zondag 25 april 2010 15:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, jullie wiloen het dus echt zo graag alleen over Marokkanen hebben i.p.v het werkeliujke probleem benoemen? Jeugd die gewoon van overheidsfiguren moeten afblijven?
Niet aan de orde dus, zij is daar particulier op de openbare weg, en niks meer dan een andere particulier.quote:Dan hebben ze hun punt gemaakt toch? Zijn ze geweldig slimn geweest om juist de punten van Verdonk nog meer te benadrukken i.p.v van niet gegeneraliseerd of te willen worden.
Hebben ze slim aangepakt .
Not![]()
Ze spelen haar precies in haar straatje![]()
[quote]Mensen die willen generaliseren doen dat toch wel, je kunt natuurlijk een individu nooit verwijten dat die zich leent voor generalisering.
[quote]Ik ben nog steeds van mening dat die jongelui op mijn wijze bestraft moegen worden hoor. Je blijft gewoon met je vingers van overheidsmensen af.
De eieren keur ik niet goed, zoals ik al zei. Maar je kunt niet mensen verbaal aanvallen op de openbare weg en dan eisen dat je zelf verbaal met rust wordt gelaten.quote:Dat het nu toevallig iemand is die generaliseert en je niet zo lief vindt? Goh, dus iedere politicus is loslopend wild wanneer jij je minder geliefd voelt door die politicus? En dat moet onbestraft blijven? Pak ik dertig eieren. 10 voor de PVDA, 10 voor GL en 10 voor VVD. Die andere twee zijn nu al genoeg aan de beurt geweest en eieren kosten ook geld
Ergens in een topic...heeel lang terug....vond ik dat één van de belangrijkste dingen die je juist niet moet doen als overheid en zelfs belachelijk wanneer je dat zou doen. Ik heb trouwens nog nooit overheidsmensen met eieren naar burgers zien gooienquote:Op zondag 25 april 2010 15:09 schreef Bowlingbal het volgende:
Blijven 'overheidsmensen' dan voortaan ook van burgers af, en laten overheidsmensen dan ook scheldwoorden als kutmarokkanen en straattuig achterwege? Of valt dat onder 'benoemen' ?
Verdonk is geen ambtenaar.quote:Op zondag 25 april 2010 15:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Ergens in een topic...heeel lang terug....vond ik dat één van de belangrijkste dingen die je juist niet moet doen als overheid en zelfs belachelijk wanneer je dat zou doen. Ik heb trouwens nog nooit overheidsmensen met eieren naar burgers zien gooien
En dat was toevallig wel een Chinees !quote:Op zondag 25 april 2010 15:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Verdonk is geen ambtenaar.
Wat eerder ook al gezegd wordt. Als je het dagelijks leuk vind om bevolkingsgroepen uit te maken voor kutmarokkanen en straattuig, krijg je vanzelf scheldwoorden terug. Dat van die eieren is dan niet goed te keuren, maar toen van de week demissionair staatssecretaris de Jager een ei op z'n hoofd kreeg schreeuwde hij ook niet over aangifte en straffen.
Ik moet wel even mijn uitspraak corrigeren. Ik zie dat de man die dat deed wel aangepakt is. http://nos.nl/artikel/152(...)nister-de-jager.htmlquote:
Dag Rene van der Gijp, u ook hier.quote:Op zondag 25 april 2010 15:28 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik hoor de laatste tijd veel vaker dat ze een hoer is. Er zal dan toch wel een kern van waarheid inzitten?
Verdonk is gewoon kamerlidquote:Op zondag 25 april 2010 15:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Verdonk is geen ambtenaar.
Wat eerder ook al gezegd wordt. Als je het dagelijks leuk vind om bevolkingsgroepen uit te maken voor kutmarokkanen en straattuig, krijg je vanzelf scheldwoorden terug. Dat van die eieren is dan niet goed te keuren.
quote:Op zondag 25 april 2010 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Rene. Held.quote:Op zondag 25 april 2010 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dag Rene van der Gijp, u ook hier.²
Ze is alleen veel meer bezig met haar eigen hobby's dan het doen van haar kamerwerk waarvoor ze dankzij de VVD verkozen is en vorstelijk betaald wordt. Hier was ze weer eens niet bezig met haar kamerwerk, maar als particulier op de openbare weg.quote:
Onzinargument. Als ik in een wijk wil filmen, dan doe ik dat. Dat moet zonder het risico lastiggevallen te worden door 20 debielen die denken dat ze de baas van de straat zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 15:37 schreef YazooW het volgende:
Elke mongool had dit kunnen zien aankomen als je gaat filmen in die wijk.
Rita Verdonk is ook niet dom, nu heeft ze weer de landelijke pers gehaald, missie voltooid.
Rita Verdonk is een hoer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |