Calimero's die denken dat fok vooral links isquote:Op zondag 25 april 2010 16:30 schreef havanagila het volgende:
Wat nou als dit een groepje autochtone jongens was, die bijvoorbeeld een imam bekogelden?
Ben er vrij zeker van dat het hier volstond met "Je reinste racisme, wat denken ze wel", in plaats van de gebruikelijke "Dit is maar een incident" of "Eigen schuld Rita"
ik vind het wel eerlijk van ze dat ondanks dat ze er niet bij gebaat zijn het gewoon doen.quote:Op zondag 25 april 2010 16:43 schreef Leandra het volgende:
Nogal dom van die jongens dat ze met eieren gegooid hebben en hebben lopen duwen tegen de cameraman, en vooral omdat Rita nu weer het nieuws haalt, terwijl ze zo overstroomt van incompetentie dat ze noch een kamerzetel noch de commotie waard is.
Een grotere Verdonk = een gesplitst ver-rechtsquote:Op zondag 25 april 2010 16:43 schreef Leandra het volgende:
Nogal dom van die jongens dat ze met eieren gegooid hebben en hebben lopen duwen tegen de cameraman, en vooral omdat Rita nu weer het nieuws haalt, terwijl ze zo overstroomt van incompetentie dat ze noch een kamerzetel noch de commotie waard is.
Maar dat is nou eenmaal niet zo in die wijk, en dat wist Verdonk maar al te goed...quote:Op zondag 25 april 2010 16:14 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Onzinargument. Als ik in een wijk wil filmen, dan doe ik dat. Dat moet zonder het risico lastiggevallen te worden door 20 debielen die denken dat ze de baas van de straat zijn.
Dus wanneer ze bezig is met kamerwerk mag je haar niet zo benaderen, maar wanneer ze voor haar prive bezig is wel?quote:Op zondag 25 april 2010 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze is alleen veel meer bezig met haar eigen hobby's dan het doen van haar kamerwerk waarvoor ze dankzij de VVD verkozen is en vorstelijk betaald wordt. Hier was ze weer eens niet bezig met haar kamerwerk, maar als particulier op de openbare weg.
Daarbij haar generaliserende gedachtegoed weer eens bevestigd ziet. O zo slim!quote:Op zondag 25 april 2010 16:43 schreef Leandra het volgende:
quote:Op zondag 25 april 2010 16:54 schreef Zith het volgende:
[..]
Een grotere Verdonk = een gesplitst ver-rechts
Jij komt met het nogal rare criterium van overheidspersoon. Dat klopt niet. Ik kan me er wel iets bij voorstellen wanneer je het hebt over een overheidsdienaar in de uitoefening van zijn publieke taak, maar het gaat hier om iemand die prive de openbare weg wil gebruiken voor het decor van de boodschap dat Marokkanen tuig zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 18:28 schreef paddy het volgende:
[..]
EDus wanneer ze bezig is met kamerwerk mag je haar niet zo benaderen, maar bwanneer ze voor haar prive bezig is wel?
Als Halsema een campagnespotje wil gaan opnemen in een villawijk terwijl ze al jaren loopt te fulmineren tegen rijkaards, dan moet ze ook niet zeuren als die zich daarmee gaan bemoeien en dat gaan verstoren.quote:Dus wanneer Halsema met kamerwerk bezig is, mag ze niet door twintig man belaagd worden met eieren en uitgescholden worden, maar wanneer ze prive bezig is mag dat wel?
Right
Ja, ze was daar idd waarschijnlijk niet onverwachts en spontaan aan het filmen, het zou me niets verbazen als iemand de jongeren geïnformeerd heeft.....quote:Op zondag 25 april 2010 18:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Daarbij haar generaliserende gedachtegoed weer eens bevestigd ziet. O zo slim!
Misschien heeft ze ze wel zelf getipt. Alles voor electoraal gewin. Gekheid natuurlijk, maar het zou me niets verbazen.quote:Op zondag 25 april 2010 18:41 schreef Leandra het volgende:
Ja, ze was daar idd waarschijnlijk niet onverwachts en spontaan aan het filmen, het zou me niets verbazen als iemand de jongeren geïnformeerd heeft.....
Dat zegt iets over de denkbeelden van Verdonk, maar is uitschelden (en bekogelen met eieren) dan een oplossing?quote:Op zondag 25 april 2010 18:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Om een goed beeld van Verdonk te krijgen moet je onderstaande topics eens doornemen:
[pure rancune] Verdonk wil zwaardere inburgeringeisen Imams
Marokkanen uitzetten m.b.v dubbel paspoort II
Verdonk: alle criminele buitenlanders uitzetten²
Neen, dat is zeker geen oplossing. Het is natuurlijk best lastig om hier te spreken over de oplossing. Het is een kwestie van tijd denk ik. Echt? Ja.quote:Op zondag 25 april 2010 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat zegt iets over de denkbeelden van Verdonk, maar is uitschelden (en bekogelen met eieren) dan een oplossing?
Waarom dan niet één op één? Met twintig man eieren gooien (en ja, weet wel dat je dat niet goedkeurde, maar deden ze dus wel) op een paar man vind ik laf en bedreigend overkomen. Zouden ze van mij wel aan mogen pakken.quote:Op zondag 25 april 2010 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij komt met het nogal rare criterium van overheidspersoon. Dat klopt niet. Ik kan me er wel iets bij voorstellen wanneer je het hebt over een overheidsdienaar in de uitoefening van zijn publieke taak, maar het gaat hier om iemand die prive de openbare weg wil gebruiken voor het decor van de boodschap dat Marokkanen tuig zijn.
[..]
Als Halsema een campagnespotje wil gaan opnemen in een villawijk terwijl ze al jaren loopt te fulmineren tegen rijkaards, dan moet ze ook niet zeuren als die zich daarmee gaan bemoeien en dat gaan verstoren.
Met eieren gooien, daar mag je je dan wel weer over beklagen. Maar dat zei ik hiervan ook al. Maar je kunt niet mensen verbaal aanvallen en dan verwachten dat diezelfe mensen braaf ruimte gaan maken op de openbare weg voor een volgende aanval, die mogen best wat terugdoen. Vijanden maken is niet vrijblijvend.
Nee, ik denk dat ze zich daarvoor te veel God/Allah voelt. Misschien een ander, maar zij dacht altijd al dat ze bovern de mensen stond, dus geloof niet dat zij dat zou doen.quote:Op zondag 25 april 2010 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ze wel zelf getipt. Alles voor electoraal gewin. Gekheid natuurlijk, maar het zou me niets verbazen.²
Wat politiek betreft vind ik Balkenende persoonlijk één van de betere. Die durft de zaken te benoemen zonder anderen te kwetsen dan wel te beledigen zo ook te vertegenwoordigen als wel te leiden derhalve aan te sturen.quote:Op zondag 25 april 2010 19:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze zich daarvoor te veel God/Allah voelt. Misschien een ander, maar zij dacht altijd al dat ze bovern de mensen stond, dus geloof niet dat zij dat zou doen.
Ik heb bij haar altijd het gevoel dat ze zich opstelt als ons aller moeder. Wel zo'n moeder wiens wil wet is.quote:Op zondag 25 april 2010 19:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze zich daarvoor te veel God/Allah voelt. Misschien een ander, maar zij dacht altijd al dat ze bovern de mensen stond, dus geloof niet dat zij dat zou doen.
Dus dat is een reden om dan maar eieren te gooien naar haar en dit toe te staan?quote:Op zondag 25 april 2010 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb bij haar altijd het gevoel dat ze zich opstelt als ons aller moeder. Wel zo'n moeder wiens wil wet is.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 25 april 2010 19:28 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dus dat is een reden om dan maar eieren te gooien naar haar en dit toe te staan?
Je zegt het net niet maar je insinueert het een en ander.quote:Op zondag 25 april 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Wel vind ik het provocerend om in zo'n wijk pontificaal te gaan staan filmen om je punt te maken.
Je kletst uit je nekquote:Op zondag 25 april 2010 19:31 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Je zegt het net niet maar je insinueert het een en ander.
Nee, er waren er dus drie die eieren gooiden.quote:Op zondag 25 april 2010 19:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Waarom dan niet één op één? Met twintig man eieren gooien (en ja, weet wel dat je dat niet goedkeurde, maar deden ze dus wel) op een paar man vind ik laf en bedreigend overkomen. Zouden ze van mij wel aan mogen pakken.
Natuurlijk wel. Ze was niet bezig met een overheidstaak daar. Als een vuilnisman zijn werk niet kan doen in die straat, dat is een ander verhaal. Maar dit is haar werk niet, dit is haar hobby waar ze zich aan kan wijden a 80 mille per jaar omdat ze ooit op de lijst van de VVD stond. Het hoeft ook helemaal niet te gebeuren, ze kan ook een studio huren. Als je op straat wilt filmen heb je een beetje de medewerking nodig van het daar aanwezige publiek, als ze nou wat meer vrienden had gemaakt, had ze die ook wel gekregen.quote:Je kan haar nog zo mooi (net als Halsema) in een burgerpakje willen steken, maar dat zijn ze niet.
Oooohhhhh dan, nou dan is er niets aan de hand...........quote:Op zondag 25 april 2010 19:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, er waren er dus drie die eieren gooiden.
Ze is wel degelijk bezig met haar overheidstaak, namelijk een film opnemen om mensen wakker te schudden en eens te kijken naar haar partijpunten zodat ze meer kans maakt om juist de dingen uit te voeren die vallen onder overheidstaak.quote:Natuurlijk wel. Ze was niet bezig met een overheidstaak daar. Als een vuilnisman zijn werk niet kan doen in die straat, dat is een ander verhaal. Maar dit is haar werk niet, dit is haar hobby waar ze zich aan kan wijden a 80 mille per jaar omdat ze ooit op de lijst van de VVD stond. Het hoeft ook helemaal niet te gebeuren, ze kan ook een studio huren. Als je op straat wilt filmen heb je een beetje de medewerking nodig van het daar aanwezige publiek, als ze nou wat meer vrienden had gemaakt, had ze die ook wel gekregen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |