Jij leest dingen die er niet staan. Anders kun je me misschien aanwijzen waar dit staat.quote:Op zondag 25 april 2010 19:28 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dus dat is een reden om dan maar eieren te gooien naar haar en dit toe te staan?
Dat zou ik ook zeggen om als tegenstander de discussie monddood te maken als je elkaar hebt gevonden als medestander. Knap hoor, applaus!quote:Op zondag 25 april 2010 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij leest dingen die er niet staan. Anders kun je me misschien aanwijzen waar dit staat.²
Je moet nog steeds aanwijzen waar ik zeg dat ik achter het gooien van de eieren sta. Voor de goede orde, dit zijn de woorden die ik in reactie op paddy schreef:quote:Op zondag 25 april 2010 19:46 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
In plaats van je als een domme troll te gedragen kun je ook eens een cursus discussiëren gaan volgen.
Nee, echt. Ik heb die post van Disana nog eens goed bekeken, maar datgene waar je Disana van beticht lees ik nergens, zelfs niet tussen de regels door. Normaal ben je scherp en zie je het juist, nu even niet. Kan gebeuren.quote:Op zondag 25 april 2010 19:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dat zou ik ook zeggen om als tegenstander de discussie monddood te maken als je elkaar hebt gevonden als medestander.
Ik vind Verdonk geen onaardig mens maar wel een zeer matig politicus. Ze bedient zich van 'gewone taal' maar op zo'n manier dat je denkt dat je met een schoolmoeder van doen te hebben: geen goede debater en vaak op de knieën voor haar gehoor. In de kwestie Hirsi Ali kon ik me in haar besluit vinden, in haar visie op medelanders in het algemeen echter niet.quote:Op zondag 25 april 2010 20:55 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Volgens mij kun je iemand bijv. prima een matige politicus vinden en ook nogeens als een kwal over vinden komen, zonder dat je het gooien van eieren of bedreigingen goedkeurt jegens die persoon?
Ik vind haar ook nog een onaardig en onsympathiek persoon. En vanzelfsprekend een matige politicus.quote:Op zondag 25 april 2010 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Verdonk geen onaardig mens maar wel een zeer matig politicus. Ze bedient zich van 'gewone taal' maar op zo'n manier dat je denkt dat je met een schoolmoeder van doen te hebben: geen goede debater en vaak op de knieën voor haar gehoor. In de kwestie Hirsi Ali kon ik me in haar besluit vinden, in haar visie op medelanders in het algemeen echter niet.
Ik vind haar een beetje sneu in die moederrol. Soms, in de Kamer, is het net alsof ze niet mee kan komen.quote:Op zondag 25 april 2010 21:27 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik vind haar ook nog een onaardig en onsympathiek persoon. En vanzelfsprekend een matige politicus.
Ok, bij deze neem ik het ook weer terug want het is onwaar.quote:Op zondag 25 april 2010 19:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, echt. Ik heb die post van Disana nog eens goed bekeken, maar datgene waar je Disana van beticht lees ik nergens, zelfs niet tussen de regels door. Normaal ben je scherp en zie je het juist, nu even niet. Kan gebeuren.²
Ned 2 voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 25 april 2010 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu op KRO, Verdonk die populair doet.²
Ben jij de broer van Meki oid?quote:Op zondag 25 april 2010 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu op KRO, Verdonk die populair doet.²
Ja, ik ben een broer van hem in de Islam. Maar geen directe broer wat familie betreft. Mag ik vragen waarom?quote:Op maandag 26 april 2010 00:02 schreef pisnicht het volgende:
Ben jij de broer van Meki oid?
Hij is een afvallige.quote:Op maandag 26 april 2010 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben een broer van hem in de Islam. Maar geen directe broer wat familie betreft. Mag ik vragen waarom?
En waar is hij eigenlijk?²
Wat is het toch ook een zielige vrouw. Als je haar Twitter-pagina eens bekijkt.quote:Op maandag 26 april 2010 00:06 schreef Gillette_M5 het volgende:
ritaverdonk
Ik ga morgen aangifte doen.
about 10 hours ago via txt http://twitter.com/ritaverdonk
Och, ik kijk liever naar de inhoud. Ze staat achter Nederland.quote:Op maandag 26 april 2010 00:09 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een zielige vrouw. Als je haar Twitter-pagina eens bekijkt.
Waar is hij? Heeft hij een permban ofzo?quote:
Ze is natuurlijk ook een bedroevende politica, maar haar Twitter-pagina staat er los van. Ook slechts heel bedroevend.quote:Op maandag 26 april 2010 00:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Och, ik kijk liever naar de inhoud. Ze staat achter Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |