Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij doen autochtonen precies hetzelfde. Ik kan me nog herinneren dat me door klasgenootjes werd uitgelegd hoe mijn ouders meer kinderbijslag zouden kunnen vangen wanneer ik mij bij een tante of oom zou laten inschrijven. Waren nederlanders. Waarom zouden sommige allochtonen (met nadruk op sommige) daar niet evenveel misbruik van maken als sommige autochtonen?quote:Op zondag 25 april 2010 12:30 schreef Gia het volgende:
[..]
En je ziet ook marokkaanse boys op een mbo die daar alleen maar zijn aangemeld voor de stufi. Zogenaamd uitwonend, ook nog!!
En dan zijn er van die achterlijken bij die dat doen op een niveau 3 of 4 opleiding, niet beseffende dat ze dat na 10 jaar helemaal mogen terug betalen, als ze geen diploma hebben gehaald.
Oh, ja, wat zijn ze slim en goed bezig!!

Paddy heeft deze post naar eigen inzicht gewijzigd. Ik sta er niet meer 100% achter.quote:Op zondag 25 april 2010 12:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoals wat? De gratis tripjes die ze krijgen om ergens in een warm land naar bloemetjes te kijken? Als beloning omdat ze niet deugen?
En buiten dat is de multiculturele samenleving een grote farce.
Dat werkt gewoon niet. Punt.

dan zal ik hem helemaal edittenquote:Op zondag 25 april 2010 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Paddy heeft deze post naar eigen inzicht gewijzigd. Ik sta er niet meer 100% achter.

2006 is te lang geleden voor een aangesloten rage. Het is net als knikkeren. Zo nu en dan komt de rage weer terugquote:Op zondag 25 april 2010 13:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee hoor. Boete voor eieren gooien naar Wouter Bos
2006
 .
 .

Niet om het één of ander, maar van mij mag je heel flink aangepakt worden wanneer je iets dergelijks flikt bij een overheidsfiguur. Duidelijk woordgebrek en gemis van opvoeding wanneer je zo je punt moet maken.quote:Op zondag 25 april 2010 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij noemt wat eitjes stuk gooien van een afstand liever terreur?²

Dit is weer zo'n typische "de beste stuurman staat aan bakzijl" opmerking. Jij gaat er gemakshalve vanuit dat deze baldadige boys een statement willen maken. Jij weet niets van die boys, je heb ze niet gezien of gehoord, dus het is een aanname van je. En waarom een scharreleitje gooien op een visboer anders bestraft moet worden dan als het een overheidsfiguur betreft mag je me uitleggen.quote:Op zondag 25 april 2010 14:05 schreef paddy het volgende:
Niet om het één of ander, maar van mij mag je heel flink aangepakt worden wanneer je iets dergelijks flikt bij een overheidsfiguur. Duidelijk woordgebrek en gemis van opvoeding wanneer je zo je punt moet maken.

²
² 

Dat staat bekend als een een vals dilemma. Het betekent dat je een denkfout maakt. Je denkt dus fout.quote:Op zondag 25 april 2010 13:50 schreef kadeya het volgende:
Er is helemaal geen oplossing voor de problemen met Nieuwe Nederlanders, iedereen die zegt van wel liegt gewoon. Dit kan gewoon twee kanten op gaan. 1. Het komt vanzelf goed, ze passen zich aan en integreren. 2. burgeroorlog.

Als ik jou dit woord zie gebruiken moet ik altijd denken aan die Marokkaanse jochies in Eindhoven die zich destijds in hun reet lieten neuken voor een PSV coryfee (Fons Spooren geloof ik). Geen troll, wel een constatering.quote:

Dat was toch in het Anne Frankplantsoen in Eindhoven?quote:Op zondag 25 april 2010 14:15 schreef elcastel het volgende:
Als ik jou dit woord zie gebruiken moet ik altijd denken aan die Marokkaanse jochies in Eindhoven die zich destijds in hun reet lieten neuken voor een PSV coryfee (Fons Spooren geloof ik). Geen troll, wel een constatering.

²
²

Je bent goed op de hoogte, ja dus.quote:Op zondag 25 april 2010 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat was toch in het Anne Frankplantsoen in Eindhoven?²

quote:Op zondag 25 april 2010 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n typische "de beste stuurman staat aan bakzijl" opmerking. Jij gaat er gemakshalve vanuit dat deze baldadige boys een statement willen maken. Jij weet niets van die boys, je heb ze niet gezien of gehoord, dus het is een aanname van je. En waarom een scharreletje gooien op een visboer anders bestraft moet worden dan als het een overheidsfiguur betreft mag je me uitleggen.²
Het is nooit gebeurd ofzo?quote:Rita Verdonk is vanmiddag lastiggevallen tijdens opnamen voor een spotje in Den Bosch. De lijsttrekker van Trots op Nederland werd uitgescholden en een racist genoemd. De cameraman moest het ook ontgelden, hij werd geduwd.
De politica had de Hildebrandstraat in Den Bosch uitgekozen om een spotje op te nemen voor haar partij. Een groep van zo'n twintig jongeren vielen Verdonk, de cameraman en regisseur Willibrord Frequin lastig. Drie van hen gooiden ook met eieren. Verdonk heeft nog geprobeerd met de jongeren te praten, maar dat had geen zin.

Dat werd een aantal jaren geleden breed uitgemeten in de media. Dat is bij me blijven hangen.quote:Op zondag 25 april 2010 14:17 schreef elcastel het volgende:
Je bent goed op de hoogte, ja dus.

²
²

Dat worden ze toch al, net als elke andere Nederlander ?quote:Op zondag 25 april 2010 14:19 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Elk overheidsfiguur zou wettelijki beschermd moeten worden door dergelijke boys.

Ik zie er geen straffen voor staan. Zie niet eens genoeg foei... Dus nee.quote:Op zondag 25 april 2010 14:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat worden ze toch al, net als elke andere Nederlander ?

Om te straffen moet je eerst mensen oppakken he ?quote:Op zondag 25 april 2010 14:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie er geen straffen voor staan. Zie niet eens genoeg foei... Dus nee.

²
²

Dan nog is er vaak geen straf. En met hoeveel man werd die opnames gedaan? Ik had ze trouwens op de camera gezet. Alhoewel...twintig man die nogal dreigend overkomen? Nah, die heethoofden komen er dusd gewoon mee wegquote:Op zondag 25 april 2010 14:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Om te straffen moet je eerst mensen oppakken he ?

²
²
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |