abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80692800
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:30 schreef Gia het volgende:

[..]

En je ziet ook marokkaanse boys op een mbo die daar alleen maar zijn aangemeld voor de stufi. Zogenaamd uitwonend, ook nog!!
En dan zijn er van die achterlijken bij die dat doen op een niveau 3 of 4 opleiding, niet beseffende dat ze dat na 10 jaar helemaal mogen terug betalen, als ze geen diploma hebben gehaald.

Oh, ja, wat zijn ze slim en goed bezig!!
Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij doen autochtonen precies hetzelfde. Ik kan me nog herinneren dat me door klasgenootjes werd uitgelegd hoe mijn ouders meer kinderbijslag zouden kunnen vangen wanneer ik mij bij een tante of oom zou laten inschrijven. Waren nederlanders. Waarom zouden sommige allochtonen (met nadruk op sommige) daar niet evenveel misbruik van maken als sommige autochtonen?

Ik denk dat het gedoogbeleid (de luie ambtenaar) dit gewoon in de hand werkt door er niet genoeg bovenop te zitten.

Maar even ontopic. Dat deze groep jongeren zich als een onopgevoedde kleuter gedragen? Is niet anders, omdat de wet het toelaat.

Die moet uitgebreider en handelbaarder worden zodat deze etterbakjes gewoon een jaar lang de voor hun favoriete feestdagen niet mee kunnen vieren. Begin eens met oud en nieuw op het politiebureau. Een bedreiging erbij? Komen er twee favoriete feestdagen (voor de één is dat de kerst en voor de ander het suikerfeest) bij waardoor je op het politiebureau zit i.p.v bij je dierbare familie.

Denk echt dat dit meer effect heeft dan alleen maar janken over allochtonen versus autochtonen en het gejank over racisme en zielig zijn omdat Verdonk niet lief tegen ze is.

Zet ze tegenover elkaar in discussie over het gebeurde. Praat nooit het gedane goed, maar leg ze uit dat fysieke dreiging gewoon gevgolgen heeft. Maar heey, denk dat het weer zielige jongens worden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_80692915
Ik vind het hooguit jammer dat de jongelui nu juist helemaal hun punt niet hebben gemaakt, maar dat Verdonk een bevestiging ziet van haar denkwijze
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_80692918
Nieuwe rage, dat ei gooi gedoe?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  † In Memoriam † zondag 25 april 2010 @ 13:39:16 #104
230491 Zith
pls tip
pi_80693042
Jongens jongens, dit is gewoon een marketing hoaxje. Het gaat al maanden slecht met verdonk dus haar ruzie laten krijgen met de jongeren waar ze 'zo hard op tegen zal optreden' en waar de rest van de maatschappij ook last van heeft = +1 peiling.

Alsof die jongeren met eieren over straat lopen
Alsof die jongeren zagen dat verdonk daar was, naar de plaatselijke C1000 gingen om snel eieren te kopen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_80693064
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Zoals wat? De gratis tripjes die ze krijgen om ergens in een warm land naar bloemetjes te kijken? Als beloning omdat ze niet deugen?

En buiten dat is de multiculturele samenleving een grote farce.
Dat werkt gewoon niet. Punt.
Paddy heeft deze post naar eigen inzicht gewijzigd. Ik sta er niet meer 100% achter.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80693081
primitieve standpunten lokken primitieve reacties uit
Jusqu'ici tout va bien...
pi_80693121
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:35 schreef Baghdaddy het volgende:
Nieuwe rage, dat ei gooi gedoe?
Nee hoor. Boete voor eieren gooien naar Wouter Bos
2006
pi_80693160
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Paddy heeft deze post naar eigen inzicht gewijzigd. Ik sta er niet meer 100% achter.
dan zal ik hem helemaal editten
Ik mag hem niet zo laten staan als dat hij stond
pi_80693355
Er is helemaal geen oplossing voor de problemen met Nieuwe Nederlanders, iedereen die zegt van wel liegt gewoon. Dit kan gewoon twee kanten op gaan. 1. Het komt vanzelf goed, ze passen zich aan en integreren. 2. burgeroorlog.
  zondag 25 april 2010 @ 13:52:48 #110
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_80693419
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:42 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee hoor. Boete voor eieren gooien naar Wouter Bos
2006
2006 is te lang geleden voor een aangesloten rage. Het is net als knikkeren. Zo nu en dan komt de rage weer terug .
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 25 april 2010 @ 14:03:17 #111
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_80693677
-edit- Troll/flame

[ Bericht 86% gewijzigd door paddy op 25-04-2010 14:06:52 ]
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_80693737
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij noemt wat eitjes stuk gooien van een afstand liever terreur?

²
Niet om het één of ander, maar van mij mag je heel flink aangepakt worden wanneer je iets dergelijks flikt bij een overheidsfiguur. Duidelijk woordgebrek en gemis van opvoeding wanneer je zo je punt moet maken.
  zondag 25 april 2010 @ 14:10:51 #113
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_80693851
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:05 schreef paddy het volgende:
Niet om het één of ander, maar van mij mag je heel flink aangepakt worden wanneer je iets dergelijks flikt bij een overheidsfiguur. Duidelijk woordgebrek en gemis van opvoeding wanneer je zo je punt moet maken.
Dit is weer zo'n typische "de beste stuurman staat aan bakzijl" opmerking. Jij gaat er gemakshalve vanuit dat deze baldadige boys een statement willen maken. Jij weet niets van die boys, je heb ze niet gezien of gehoord, dus het is een aanname van je. En waarom een scharreleitje gooien op een visboer anders bestraft moet worden dan als het een overheidsfiguur betreft mag je me uitleggen.

²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 25-04-2010 14:21:06 (Spelfout weggewerkt) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_80693919
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:50 schreef kadeya het volgende:
Er is helemaal geen oplossing voor de problemen met Nieuwe Nederlanders, iedereen die zegt van wel liegt gewoon. Dit kan gewoon twee kanten op gaan. 1. Het komt vanzelf goed, ze passen zich aan en integreren. 2. burgeroorlog.
Dat staat bekend als een een vals dilemma. Het betekent dat je een denkfout maakt. Je denkt dus fout.
Meer denkfouten kun je hier vinden.

Fijne zondag!
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 25 april 2010 @ 14:15:53 #115
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80693988
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
... boys ...
Als ik jou dit woord zie gebruiken moet ik altijd denken aan die Marokkaanse jochies in Eindhoven die zich destijds in hun reet lieten neuken voor een PSV coryfee (Fons Spooren geloof ik). Geen troll, wel een constatering.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 25 april 2010 @ 14:17:13 #116
13462 BansheeBoy
pi_80694020
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:15 schreef elcastel het volgende:
Als ik jou dit woord zie gebruiken moet ik altijd denken aan die Marokkaanse jochies in Eindhoven die zich destijds in hun reet lieten neuken voor een PSV coryfee (Fons Spooren geloof ik). Geen troll, wel een constatering.
Dat was toch in het Anne Frankplantsoen in Eindhoven?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 25 april 2010 @ 14:17:59 #117
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80694036
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat was toch in het Anne Frankplantsoen in Eindhoven?

²
Je bent goed op de hoogte, ja dus.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_80694077
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit is weer zo'n typische "de beste stuurman staat aan bakzijl" opmerking. Jij gaat er gemakshalve vanuit dat deze baldadige boys een statement willen maken. Jij weet niets van die boys, je heb ze niet gezien of gehoord, dus het is een aanname van je. En waarom een scharreletje gooien op een visboer anders bestraft moet worden dan als het een overheidsfiguur betreft mag je me uitleggen.

²
quote:
Rita Verdonk is vanmiddag lastiggevallen tijdens opnamen voor een spotje in Den Bosch. De lijsttrekker van Trots op Nederland werd uitgescholden en een racist genoemd. De cameraman moest het ook ontgelden, hij werd geduwd.

De politica had de Hildebrandstraat in Den Bosch uitgekozen om een spotje op te nemen voor haar partij. Een groep van zo'n twintig jongeren vielen Verdonk, de cameraman en regisseur Willibrord Frequin lastig. Drie van hen gooiden ook met eieren. Verdonk heeft nog geprobeerd met de jongeren te praten, maar dat had geen zin.
Het is nooit gebeurd ofzo?

Elk overheidsfiguur zou wettelijki beschermd moeten worden door dergelijke boys. En dan maakt het me geen bal uit of je nu een kleurtje of niet hebt.

Je wilt me toch niet zeggen dat dit soort taferelen normaal is? Met twintig man een politicus belagen en bekogelen? Pak ze maar aan op de wijze die ik eerder noemde.

Ow, en zo denk ik ook wanneer mensen die zouden doen met mensen van de NMB
  zondag 25 april 2010 @ 14:20:24 #119
13462 BansheeBoy
pi_80694086
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:17 schreef elcastel het volgende:
Je bent goed op de hoogte, ja dus.
Dat werd een aantal jaren geleden breed uitgemeten in de media. Dat is bij me blijven hangen.

²
pi_80694107
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:19 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Elk overheidsfiguur zou wettelijki beschermd moeten worden door dergelijke boys.
Dat worden ze toch al, net als elke andere Nederlander ?
pi_80694174
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:21 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat worden ze toch al, net als elke andere Nederlander ?
Ik zie er geen straffen voor staan. Zie niet eens genoeg foei... Dus nee.

Pak je de jeugd aan zoals ik eerder benoemde? Dringt het misschien tot ze door dat het niet geaccepteerd is in Nederland.
pi_80694209
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:24 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik zie er geen straffen voor staan. Zie niet eens genoeg foei... Dus nee.

Om te straffen moet je eerst mensen oppakken he ?
  zondag 25 april 2010 @ 14:27:11 #123
13462 BansheeBoy
pi_80694229
Paddy, Marokkanen, laten we er gemakshalve even vanuit gaan dat het hen betrof, zijn een trots volkje. Als je ze jarenlang belachelijk hebt gemaakt en over hun rug probeert electoraal gewin te behalen vergeten ze dat niet snel. En met dit handelen heb je normale redelijke gesprekken eigenlijk al onmogelijk gemaakt. Neemt niet weg dat die boys dit niet hadden mogen doen. En Verdonk zit ook fout.

²
pi_80694269
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Om te straffen moet je eerst mensen oppakken he ?
Dan nog is er vaak geen straf. En met hoeveel man werd die opnames gedaan? Ik had ze trouwens op de camera gezet. Alhoewel...twintig man die nogal dreigend overkomen? Nah, die heethoofden komen er dusd gewoon mee weg
  zondag 25 april 2010 @ 14:29:59 #125
13462 BansheeBoy
pi_80694289
Waar is trouwens de standaard opmerking "pics, or it didn't happen"? Er was een camera, dus ik wil die beelden zien.

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')