Filemonquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
De Leeuw gaat in het nieuwe seizoen een talkshow presenteren samen met Filemon voor BNN dagelijks!! op NED3..
X De Leeuw is op 29 mei voor het laatst!
Heb je vanavond niet gekeken. Was geweldig.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef quimby het volgende:
Als ie stopt![]()
De Leeuw is al over zijn top heen
helemaal mee eens Tong80quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je vanavond niet gekeken. Was geweldig.
Ja echt wel, Maaaaauuuuudddddd schreeuwde zij..quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:16 schreef Roma-Totti het volgende:
Die Esther was wel een beetje overdreven
Paul de leeuw moet geen talkshow gaan presenterenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
De Leeuw gaat in het nieuwe seizoen een talkshow presenteren samen met Filemon voor BNN dagelijks!! op NED3..
X De Leeuw is op 29 mei voor het laatst!
De piano of de zanger ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef sheotah het volgende:
Hoe heette die zangert nou achter de piano?
Edit: al gevonden.
Nee dat ben ik met jou eens..maar Paul wil dat zelfquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:36 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Paul de leeuw moet geen talkshow gaan presenteren
Iddquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja echt wel, Maaaaauuuuudddddd schreeuwde zij..
Ik had toch liever samen met die 2 meiden uit het publiek in dat tentje gezete om naar hun tieten te kijken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:02 schreef Schroevendraaier het volgende:
Dacht ik: Krijgen we eindelijk tieten te zien bij Paul (na tig keren dat er piemels bij hem te zien was), mag alleen die jongen ervan genieten.![]()
Verder wel weer een mooie aflevering
Was een tegenvaller ten opzichte van gisteren iddquote:
Ja maar De Leeuw Op Zondag is dan ook een ander programma dan X De Leeuw he.quote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was een tegenvaller ten opzichte van gisteren idd
Normaal doen ze wel een aantal wensen nog tussen door, plus de grabbelton, wat ook altijd een erg leuk onderdeel is.quote:Op maandag 26 april 2010 08:33 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ja maar De Leeuw Op Zondag is dan ook een ander programma dan X De Leeuw he.
Meer een programma met gesprekken en muziek. Minder interactie met het publiek.
Vond gisteravond niet tegenvallen hoor. Komt ook wel doordat ik de gesprekken niet saai vond en de gezongen liedjes waren mooi (bv Appels op de Tafelsprei)
De grabbelton hoort eigenlijk bij de zaterdag.quote:Op maandag 26 april 2010 10:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Normaal doen ze wel een aantal wensen nog tussen door, plus de grabbelton, wat ook altijd een erg leuk onderdeel is.
Al was ze het laatste wijf op aardequote:
Gier Star RAWquote:
Eensch dusquote:
quote:
Te fappen met een kaasrasp.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:27 schreef honda1990 het volgende:
Wat zit die man nou te doen![]()
Oh aan het raspen :p
Zo te zien had hij die beweging goed zittenquote:
geweldige aflevering idd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef sjorsvdg het volgende:
Echt een leuke uitzending! Als dit niet scoort, weet ik ook niet wat-ie nog moet doen.
Leuk spontaan meisje idd, maar niet bepaald toonvast.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:27 schreef sjorsvdg het volgende:
Respect voor het kind dat ze niet al weggerend is!
Als ze allemaal (bijna) zo goed zijn, dan ga ik weer kijkenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef sjorsvdg het volgende:
Echt een leuke uitzending! Als dit niet scoort, weet ik ook niet wat-ie nog moet doen.
Ja leuke uitzendingquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef sjorsvdg het volgende:
Jammer van die knots ijzer in haar tong...quote:
Carlo Boszhard was zooooooooo slecht, die show sloeg nergens opquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Paul het volgende:
Denk dat sowieso veel mensen dat programma van Carlo Boszhard stom vinden en misschien kijken bij Paul de Leeuw, zo ging het in ieder geval bij mij
Onbegrijpelijk iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Carlo Boszhard was zooooooooo slecht, die show sloeg nergens opIk snap niet dat de Lotto hier wel in wil investeren, terwijl ze dit niet meer wilden in het immer toffe weekend miljonairs
Al dat gerek bahquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk idd
Weekend Miljonairs
Robert ten Brink
tot eind mei, denk dus nog 3 shows, en dan is het echt gedaan met Paul de Leeuw op de zaterdagavond. Ik zal het missenquote:Op zondag 2 mei 2010 11:14 schreef Hippos het volgende:
Ik vind de laatste 2 afleveringen gewoon weer op het ouderwetse niveau als vóór Lieve Paul. Komen er nog 2 of 3 shows en dan is het over?
Hoe bedoel je, na de zomer komt hij toch wel weer terug?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
tot eind mei, denk dus nog 3 shows, en dan is het echt gedaan met Paul de Leeuw op de zaterdagavond. Ik zal het missen
Nee, dan gaat tie met Filemon een dagelijkse late night show maken op NED 3. André van Duin gaat een programma maken op de zaterdagavond.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, na de zomer komt hij toch wel weer terug?
Paul nog 4 keer X De Leeuw! 29 mei is het voor de aller laatste keer.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, na de zomer komt hij toch wel weer terug?
Dat van Andre van duin worden dacht ik alleen hoogtepunten programma's, pas in december komt ie misschien terug met een nieuwe show.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, dan gaat tie met Filemon een dagelijkse late night show maken op NED 3. André van Duin gaat een programma maken op de zaterdagavond.
Wat was dat nou? Zei Anthony dat ie dan ook maar ging stoppen vanwege zn hengel?quote:
Jaquote:Op zondag 2 mei 2010 13:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat was dat nou? Zei Anthony dat ie dan ook maar ging stoppen vanwege zn hengel?
Haha,geweldig!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja![]()
Nu dat Franse liedje op de radio, toeval bestaat niet
Haha inderdaad.. Soms zou je willen dat je ook weer een jaar of 15 was he... en een sixpack had...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef Horloge het volgende:
Overigens was die ene vrouw idd wel een MILFen weet ik dankzij deze uitzending dat ook tienermeisjes vreemde seksuele fantasieën hebben. Met d'r slagroom.
Whehequote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:39 schreef Adelante het volgende:
Sneeuwwitje heeft iets te veel appels gehad
Het zijn heel dankbare kids ...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe![]()
Maar wat moet het mooi zijn om met zulke mensen te werken
Tuurlijk, gezellig!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:57 schreef eriksd het volgende:
Ethische kwestie: moet dit stel in staat zijn kinderen te krijgen?
Ja, waarom zit jij niet in die studio?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
1990 belde, hij wil z'n scheetzak terug.
Wat ik al zei. Dat kan alleen Paul de Leeuw.quote:
Hoppa, terecht. Dit programma verdiende het hele seizoen al hogere cijfers, het is stukken leuker dan Lieve Paul. Pberends, ga je nu ook ff een berichtje op de FP plaatsen dat Paul zn kijkers weer terug heeft gewonnen?quote:Op zondag 9 mei 2010 09:49 schreef Michie_ het volgende:
Mooie kijkcijfers gisteren:
X DE LEEUW 1.561.000
Jup, je was wel weer brutaal met die appels.quote:
Ja mooie terechte kijkcijfers...quote:Op zondag 9 mei 2010 09:49 schreef Michie_ het volgende:
Mooie kijkcijfers gisteren:
X DE LEEUW 1.561.000
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jup, je was wel weer brutaal met die appels.
De hele uitzending.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:08 schreef Meddo het volgende:
wtf, ik kijk nu de uitzending van gisteren terugIk zie alleen maar mongolen
![]()
Dat is toch niet de hele uitzending zo
Effe een offtopic. Chufi hoe doe jij de onder titel blauw?quote:
linkje van makenquote:Op zondag 9 mei 2010 19:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Effe een offtopic. Chufi hoe doe jij de onder titel blauw?Ik wil dat ook graag met het liedje van de Earring. Bedankt alvast.
Inderdaad.quote:
Ik vond het een mooie mix van gesprekken en interviews, zoals de bedoeling is van de zondag, en toch de interactie met het publiek. En met het gesprek met Cohen zijn er toch twee wensen op de zondag in vervulling gegaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:36 schreef Haaibaaike het volgende:
X DE LEEUW OP ZONDAG 1.197.000
Nee hoor,geniet altijd van mijn stukje vlees.quote:
Het zijn The Baseballs maar hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:34 schreef Mr-Sander het volgende:
Beetje jammer dat de cultuurbarbaren in het publiek dan weer gaan kijken naar crowdsurfers
En dat is niet bepaald *KUCH* goede muziek. Bovendien waren die crowdsurfsters veel leuker om te zien dan die Duitsers.quote:
Je mag vanaf 16 jaar daar komen ..maar omdat dat kind van elf jaar bij haar pleeggezin woont/of is..Mag ze volgende week met haar vader komen naar Paul.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:21 schreef sjorsvdg het volgende:
Wat was er met 11 en 16 jaar? Mag je onder de 16 niet te gast zijn? Er zijn nl. vaak ook kinderen met wensen.
Je hoort het wel, vind ikquote:Op zondag 16 mei 2010 21:48 schreef StephanL het volgende:
Nooit geweten dat de zoon van Sting in Fiction plane zit.
Nee, ik ook niet..Maar hij zingt goed vind ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:48 schreef StephanL het volgende:
Er zit zelfs een subtiele hint verborgen in de bandnaam. Als je de letters van Fiction Plane door elkaar husselt, staat er Infant Police.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:48 schreef StephanL het volgende:
Het was verschrikkelijk slecht!quote:Op maandag 17 mei 2010 01:35 schreef zeebeschuit het volgende:
Hmmm. Was ik de enige die dacht dat het optreden van Fiction Plane volledig de mist inging? Leek alsof ze helemaal out of tune met de band waren, of dat hij zichzelf helemaal niet hoorde. Deed z'n oortje ook uit en alles. Pas op het eind werd het een beetje normaal aan te horen..
Vond het ook niet zo inddquote:
Die had net zo goed thuis kunnen blijven.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vond het ook niet zo inddVroeg me ook af waarom ze met zn tweeën waren,die andere gast heb ik nauwelijks iets zien doen.
Ze hebben een paar jaar terug een hitje gehad met Two Sisters:quote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef Purdey het volgende:
Had ook nog nooit van de hele band gehoord?
hij kan wel goed Rob Geus nadoenquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:19 schreef RudyCarell het volgende:
OMG... Ik heb wel eens iemand erg goed horen zingen... Maar dit is was echt![]()
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik zit al te zoeken, en te zoeken... Was het nou Penn Station?
quote:
hij is geweldigquote:
Ja inderdaad vaak genoten ..maar nu is het afgelopen helaas.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:00 schreef StephanL het volgende:
jammer, het was leuk, vele avonden genoten.
Alice Tan Ridleyquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik zit al te zoeken, en te zoeken... Was het nou Penn Station?
Thxquote:
Ze doet Michael Jackson ook niet verkeerd. Check YT voor meer videos.quote:
Ja zekersquote:Op zondag 6 juni 2010 20:48 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Het was een fantastische aflevering.
Als er maar omstreeks 5 december een programma komt met Paul en Sinterklaas, zonder dat de sinterklaasavond nooit meer hetzelfde zijn.....quote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef RaymanNL het volgende:
God wat jammer dat het nu echt afgelopen is. Ik dacht dat Paul een aantal weken terug nog zei dat er tijdens de feestdagen en speciale evenementen nog wel gewoon een Mooi weer de Leeuw zou komen, maar daar heeft hij vanavond weer helemaal niks over verteld, ik hoop niet dat dat plan dus alsnog afgeblazen is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |