tot eind mei, denk dus nog 3 shows, en dan is het echt gedaan met Paul de Leeuw op de zaterdagavond. Ik zal het missenquote:Op zondag 2 mei 2010 11:14 schreef Hippos het volgende:
Ik vind de laatste 2 afleveringen gewoon weer op het ouderwetse niveau als vóór Lieve Paul. Komen er nog 2 of 3 shows en dan is het over?
Hoe bedoel je, na de zomer komt hij toch wel weer terug?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
tot eind mei, denk dus nog 3 shows, en dan is het echt gedaan met Paul de Leeuw op de zaterdagavond. Ik zal het missen
Nee, dan gaat tie met Filemon een dagelijkse late night show maken op NED 3. André van Duin gaat een programma maken op de zaterdagavond.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, na de zomer komt hij toch wel weer terug?
Paul nog 4 keer X De Leeuw! 29 mei is het voor de aller laatste keer.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, na de zomer komt hij toch wel weer terug?
Dat van Andre van duin worden dacht ik alleen hoogtepunten programma's, pas in december komt ie misschien terug met een nieuwe show.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, dan gaat tie met Filemon een dagelijkse late night show maken op NED 3. André van Duin gaat een programma maken op de zaterdagavond.
Wat was dat nou? Zei Anthony dat ie dan ook maar ging stoppen vanwege zn hengel?quote:
Jaquote:Op zondag 2 mei 2010 13:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat was dat nou? Zei Anthony dat ie dan ook maar ging stoppen vanwege zn hengel?
Haha,geweldig!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja![]()
Nu dat Franse liedje op de radio, toeval bestaat niet
Haha inderdaad.. Soms zou je willen dat je ook weer een jaar of 15 was he... en een sixpack had...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:32 schreef Horloge het volgende:
Overigens was die ene vrouw idd wel een MILFen weet ik dankzij deze uitzending dat ook tienermeisjes vreemde seksuele fantasieën hebben. Met d'r slagroom.
Whehequote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:39 schreef Adelante het volgende:
Sneeuwwitje heeft iets te veel appels gehad
Het zijn heel dankbare kids ...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe![]()
Maar wat moet het mooi zijn om met zulke mensen te werken
Tuurlijk, gezellig!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:57 schreef eriksd het volgende:
Ethische kwestie: moet dit stel in staat zijn kinderen te krijgen?
Ja, waarom zit jij niet in die studio?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
1990 belde, hij wil z'n scheetzak terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |