Nee hoor,geniet altijd van mijn stukje vlees.quote:
Het zijn The Baseballs maar hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:34 schreef Mr-Sander het volgende:
Beetje jammer dat de cultuurbarbaren in het publiek dan weer gaan kijken naar crowdsurfers
En dat is niet bepaald *KUCH* goede muziek. Bovendien waren die crowdsurfsters veel leuker om te zien dan die Duitsers.quote:
Je mag vanaf 16 jaar daar komen ..maar omdat dat kind van elf jaar bij haar pleeggezin woont/of is..Mag ze volgende week met haar vader komen naar Paul.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:21 schreef sjorsvdg het volgende:
Wat was er met 11 en 16 jaar? Mag je onder de 16 niet te gast zijn? Er zijn nl. vaak ook kinderen met wensen.
Je hoort het wel, vind ikquote:Op zondag 16 mei 2010 21:48 schreef StephanL het volgende:
Nooit geweten dat de zoon van Sting in Fiction plane zit.
Nee, ik ook niet..Maar hij zingt goed vind ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:48 schreef StephanL het volgende:
Er zit zelfs een subtiele hint verborgen in de bandnaam. Als je de letters van Fiction Plane door elkaar husselt, staat er Infant Police.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:48 schreef StephanL het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |