Eensch dusquote:
quote:
Te fappen met een kaasrasp.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:27 schreef honda1990 het volgende:
Wat zit die man nou te doen![]()
Oh aan het raspen :p
Zo te zien had hij die beweging goed zittenquote:
geweldige aflevering idd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef sjorsvdg het volgende:
Echt een leuke uitzending! Als dit niet scoort, weet ik ook niet wat-ie nog moet doen.
Leuk spontaan meisje idd, maar niet bepaald toonvast.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:27 schreef sjorsvdg het volgende:
Respect voor het kind dat ze niet al weggerend is!
Als ze allemaal (bijna) zo goed zijn, dan ga ik weer kijkenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef sjorsvdg het volgende:
Echt een leuke uitzending! Als dit niet scoort, weet ik ook niet wat-ie nog moet doen.
Ja leuke uitzendingquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef sjorsvdg het volgende:
Jammer van die knots ijzer in haar tong...quote:
Carlo Boszhard was zooooooooo slecht, die show sloeg nergens opquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Paul het volgende:
Denk dat sowieso veel mensen dat programma van Carlo Boszhard stom vinden en misschien kijken bij Paul de Leeuw, zo ging het in ieder geval bij mij
Onbegrijpelijk iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Carlo Boszhard was zooooooooo slecht, die show sloeg nergens opIk snap niet dat de Lotto hier wel in wil investeren, terwijl ze dit niet meer wilden in het immer toffe weekend miljonairs
Al dat gerek bahquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk idd
Weekend Miljonairs
Robert ten Brink
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |