‘WK-actie Albert Heijn met beesies’quote:Albert Heijn komt mogelijk met ‘beesies’ als WK-gadget.
Dat zegt ‘WK-watcher’ en marketeer Gonnie Spijkstra in dagblad De Limburger. ‘Het gerucht daarover gaat al een tijdje. ‘The Big Five van Afrika zou dan een logische invulling zijn: de olifant, de neushoorn, de luipaard, de buffel en de leeuw. En Albert Heijn kennende zal er dan ook wel weer een groter dier zijn waar je voor kunt sparen’, zegt Spijkstra.
Albert Heijn komt traditioneel pas op het laatste moment met zijn WK-gadget. Zelfs binnen het concern weet slechts een klein aantal mensen welke actie het gaat worden.
Distrifood meldt dat Spijkstra wel eens gelijk zou kunnen hebben. Bij het intikken van beesie.com kwam men terecht op de website van Albert Heijn. Inmiddels is die omleiding, opgeheven. Maar via whois.domaintools.com/beesie.com is wél te zien dat Ahold eigenaar is van de domeinnaam.
Albert Heijn wil geen commentaar geven. Begin juni maakt het supermarktconcern bekend welke gadget het wordt.
Bron: Distrifood (Caroline van der Plas)
Er zit niet eens bier inquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:16 schreef JanPiraat het volgende:
Haha ik heb zo'n doos bij de Lidl gekocht die is wel rijkelijk gevuld hoor voor 5 euro's.. en nu kan ik vanavond lekker op zo'n toeter gaan blazen ook
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:36 schreef nederlandselftal het volgende:
Nuon heeft ook hilarische reclame en fangadget Polo - Shirt wat oranje wordt door lichaamshitte...
Reclame is te mooi! Altijd leuk Duitsers pesten
Nu Albert Heijn nog.. die hebben toch meestal samen met Heineken wel de top dingen...
Kansloos, goedkoop uitziend ding.quote:
Waarom vinden mensen dat ding toch zo leuk?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:43 schreef porsche1 het volgende:
http://www.youtube.com/watch#!v=TL3tRBZv7QA&feature=related
Wanneer is die te koop, en bij wat krijg je hem? kratje?
Eens. Dit is zo'n ding voor de Blokker of C1000. Niet van Heineken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef UltraR het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dat ding toch zo leuk?
Ik vind het echt een gigantische misser, ben beter gewend van Heineken, hij ziet er ontzettend goedkoop uit en is bovendien vrijwel geheel groen.
LANDVERRADER!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:25 schreef Falco het volgende:
Ik ben al die domme gadgets die je bij alle domme supermarkten kunt krijgen eigenlijk nu al zat.
Die dingen bin elk jaar al bijna helemaal groen van Heineken...quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef UltraR het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dat ding toch zo leuk?
Ik vind het echt een gigantische misser, ben beter gewend van Heineken, hij ziet er ontzettend goedkoop uit en is bovendien vrijwel geheel groen.
En daar heb je jezelf speciaal voor aangemeld? ik gok dat je een medewerker van het reclamebureau bent (TBWA) en probeert het hele AH Viral gebeuren een beetje te pushen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:52 schreef Laeker het volgende:
GELEKKERT!
27-05-2010
Oranjekoorts bij Albert Heijn
De Oranjekoorts begint al toe te nemen, nog even en dan is heel Nederland in de ban van het WK. Wat doet Albert Heijn?
Uiteraard heeft Albert Heijn ook deze kampioenschappen weer een leuke actie in petto. Traditie getrouw starten wij met de WK actie vlak voor de start van de wedstrijden. We houden je daarom nog even in spanning. Maar jullie geduld wordt zeker beloond!
Volgende week (22) volgt meer informatie. Klanten kunnen vanaf 7 juni bij ons terecht voor de WK mascotte.
HIER ZELFS EEN SCREENSHOT VAN DE COMMERCIAL!
Bron: Interne communicatie AH
Hoogachtend, Laeker.
7 juni nog 1,5 week de tijd om de juichbandjes te sparen, ik moet er nog 15quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:52 schreef Laeker het volgende:
GELEKKERT!
27-05-2010
Oranjekoorts bij Albert Heijn
De Oranjekoorts begint al toe te nemen, nog even en dan is heel Nederland in de ban van het WK. Wat doet Albert Heijn?
Uiteraard heeft Albert Heijn ook deze kampioenschappen weer een leuke actie in petto. Traditie getrouw starten wij met de WK actie vlak voor de start van de wedstrijden. We houden je daarom nog even in spanning. Maar jullie geduld wordt zeker beloond!
Volgende week (22) volgt meer informatie. Klanten kunnen vanaf 7 juni bij ons terecht voor de WK mascotte.
HIER ZELFS EEN SCREENSHOT VAN DE COMMERCIAL!
Bron: Interne communicatie AH
Hoogachtend, Laeker.
Hallo Harry.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef de.AH.manager het volgende:
ik kan nog niks verklappen maar het gaat harstikke leuk worden. We hebben ook een paar mooie reclamespotjes gemaakt.
Komt er ook weer een liedje?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef de.AH.manager het volgende:
ik kan nog niks verklappen maar het gaat harstikke leuk worden. We hebben ook een paar mooie reclamespotjes gemaakt.
Doe dan "de Big four" uit Amerika..... Metallica, Slayer, Megadeth, Anthrax!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:48 schreef ErwinEHVNL het volgende:
AH komt met "de big five" uit afrika...
Denk aan Leeuw, olifant, neushoorn, buffel en luipaard.. hoe de spaar actie deze keer in mekaar zit weet ik dan weer niet precies...
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Doe dan "de Big four" uit Amerika..... Metallica, Slayer, Megadeth, Anthrax!
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Doe dan "de Big four" uit Amerika..... Metallica, Slayer, Megadeth, Anthrax!
Oeh, wij AH-medewerkers weten het morgen.quote:Oranjekoorts bij Albert Heijn
De Oranjekoorts begint al toe te nemen, nog even en dan is heel Nederland in de ban van het WK. Wat doet Albert Heijn? Je hoort het dinsdag 1 juni!
We rekenen op je.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Oeh, wij AH-medewerkers weten het morgen.
Morgen verwacht ik hier een melding van jequote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Dan weet de rest van NL het 5 minuten laterquote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Iemand heeft te veel tijd gehad om zo'n amateur site in elkaar te stekenquote:
http://www.levensmiddelen(...)beesies-en-draagcapsquote:BLOEMENDAAL – Supermarktwatcher Gerard Rutte zegt het nu zeker te weten: Albert Heijn komt met Beesies voor het WK voetbal. Er komen Mini Beesies, Mega Beesies en Beesies-draagcaps.
Rutte is zo stellig omdat hij zegt toegang te hebben gehad tot het computersysteem van Albert Heijn waar bovengenoemde artikelen voorkomen in het assortimentsbeheer. “Je moet wel even speuren, maar ik ben er 100 procent zeker over dat het de Beesies worden, het kan niet missen”, aldus Rutte die nog niet ‘mag’ vertellen hoe de WK-gadgets van AH eruit zien.Albert Heijn komt pas op 7 juni met de mascotte, vlak voor de start van het WK op vrijdag 11 juni. Rutte: “Eerst dacht ik dat er problemen waren toen ik hoorde dat AH zo laat start, maar ik ben er nu van overtuigd dat het een bewuste actie is. Eerst een beetje hypen. Bovendien is de actie met Puur & Eerlijk-producten nu erg succesvol.”Rutte zegt veel moeite te hebben gestoken om achter het geheim van de WK-gadget te komen. “En dat doe ik alleen maar omdat ze niet willen dat ik erachter kom. Gewoon kijken of het lukt en daarmee de AH-directie uit te dagen.Er gingen overigens al eerder geruchten dat Albert Heijn met Beesies komt. De marktleider zelf hult zich in stilzwijgen tot de actie daadwerkelijk begint.
dat was allang bekend, maar het is nog niet officieelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.levensmiddelen(...)beesies-en-draagcaps
Als dat je hobby isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.levensmiddelen(...)beesies-en-draagcaps
quote:Toch ook voetbalplaatjes en USB-Sticks?BLOEMENDAAL – Het is allemaal een beetje geheimzinnig, maar we krijgen steeds meer informatie. “Je krijgt dit jaar een spaarkaart bij elke 15 euro aan boodschappen een punt. Als je 10 punten heb kun je naar de infobalie en daar krijg je een Beesie USB-stick. Het is geen pluimig ding die je ergens op kan plakken. Het is een Beesie van plastic en als je zijn rechterspriet indrukt wordt de USB uitgeschoven”. “ De capaciteit van de usb stick is 1,5GB”.
“Dit jaar heeft AH de actie wel heel mooi gemaakt. De zegels kloppen inderdaad. De USB stick echter niet. We werken dit jaar met zegelboekjes voor de kids. Bij 10 euro aan boodschappen wordt een WK zegel uitgedeeld. Er is ook een bijpassend boekje. Met dit boekje kan ook weer gespaard worden. Het gene waarvoor gespaard kan worden is voor vele kinderen een droom. Er zijn dit jaar Nederlands elftal spelers aan verbonden! Dit betekend dat er meerdere winnaars zijn voor een geheel verzorgde voetbaldag na het WK”.
“Het zijn geen zegels maar voetbalplaatjes. Met boek en prijsvraag voor reis en kaartjes naar de halve finales”.
Zal me niks verbazen als dat in de eerste week van het WK komt, een hype moet opgebouwd worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:53 schreef Sheep91 het volgende:
Zouden ze nog met een liedje komen? Dat vond ik toch wel de kracht in 2008 en 2006.
Dat waren de wuppies ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef fratsman het volgende:
Dit is toch ook iets van vroeger? Van die pluizige dingen met ijzerdraad erin?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef joey_k het volgende:
En nog een linkje naar de nieuwe commercial:
![]()
Die zaten toch in zo'n bolletje?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef fratsman het volgende:
Dit is toch ook iets van vroeger? Van die pluizige dingen met ijzerdraad erin?
dat komt vast nog welquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:14 schreef Jenn11 het volgende:
Best leuk die Beesies!![]()
Mis alleen nog het liedje!!
Vanaf 0:30 zie je volgens mij iemand met zo'n mega beesie om de nek. (op de achtergrond)quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:12 schreef ErwinEHVNL het volgende:
zouden ze nou ook reuze beesies op de markt brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |