Was jij die klant die door het plastic kon voelen of je ze al had of niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:19 schreef NaturalScience het volgende:
Ik heb ze inmiddels alle 23 al compleet.... flinke stapel van die hamsters hier in een doos liggen. Volgende week mogen ze allemaal om de televisie hangen.
Nee.... je hebt ook niet echt de mogelijkheid om dat te doen, je krijgt gewoon een stapel in je handen gedrukt bij de kassa.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Was jij die klant die door het plastic kon voelen of je ze al had of niet?
Nou... Dat was gister aan de kassa. Klant kreeg 2 hamsters. Zij voelen, die heb ik al zegt ze. Kassamedewerkster geeft haar andere 2. Die heb ik ook al voelt ze. Vervolgens vraagt ze aan kassamedewerkster: kan jij ook niet ff voelen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:05 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nee.... je hebt ook niet echt de mogelijkheid om dat te doen, je krijgt gewoon een stapel in je handen gedrukt bij de kassa.![]()
Het is volgens mij puur toeval dat ik ze allemaal al heb, want ik heb maar iets van 10 dubbele.
kolere, heb jij een weeshuis ?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:19 schreef NaturalScience het volgende:
Ik heb ze inmiddels alle 23 al compleet.... flinke stapel van die hamsters hier in een doos liggen. Volgende week mogen ze allemaal om de televisie hangen.
Nee.... samenwonend. Maar afgelopen week een paar etentjes georganiseerd, dan gaat het hard.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kolere, heb jij een weeshuis ?
ik ben een week verder en ik heb er met pijn en moeite 3
Last minute item waarvan ik dacht dat hij was weggevallen is ook present, tegen verbrande vingers dus:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:12 schreef jztmqlrd het volgende:
[..]
Hup Holland Hamsters: http://www.ah.nl/wk
Kan het eindelijk uitgelegd worden
heel heel veel = Hamsteren! -> hamsters dus.
grote en kleine = Mini versie en een mega versie
dansende jongens = Samba ballen
die hun vingers niet gaan branden = ... + Bandana tegen de brandende zon
aan de koude wind = Sjaal
Er is blijkbaar wel lastminute 1 item weggevallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |