We rekenen op je.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Oeh, wij AH-medewerkers weten het morgen.
Morgen verwacht ik hier een melding van jequote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Dan weet de rest van NL het 5 minuten laterquote:Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Iemand heeft te veel tijd gehad om zo'n amateur site in elkaar te stekenquote:
http://www.levensmiddelen(...)beesies-en-draagcapsquote:BLOEMENDAAL – Supermarktwatcher Gerard Rutte zegt het nu zeker te weten: Albert Heijn komt met Beesies voor het WK voetbal. Er komen Mini Beesies, Mega Beesies en Beesies-draagcaps.
Rutte is zo stellig omdat hij zegt toegang te hebben gehad tot het computersysteem van Albert Heijn waar bovengenoemde artikelen voorkomen in het assortimentsbeheer. “Je moet wel even speuren, maar ik ben er 100 procent zeker over dat het de Beesies worden, het kan niet missen”, aldus Rutte die nog niet ‘mag’ vertellen hoe de WK-gadgets van AH eruit zien.Albert Heijn komt pas op 7 juni met de mascotte, vlak voor de start van het WK op vrijdag 11 juni. Rutte: “Eerst dacht ik dat er problemen waren toen ik hoorde dat AH zo laat start, maar ik ben er nu van overtuigd dat het een bewuste actie is. Eerst een beetje hypen. Bovendien is de actie met Puur & Eerlijk-producten nu erg succesvol.”Rutte zegt veel moeite te hebben gestoken om achter het geheim van de WK-gadget te komen. “En dat doe ik alleen maar omdat ze niet willen dat ik erachter kom. Gewoon kijken of het lukt en daarmee de AH-directie uit te dagen.Er gingen overigens al eerder geruchten dat Albert Heijn met Beesies komt. De marktleider zelf hult zich in stilzwijgen tot de actie daadwerkelijk begint.
dat was allang bekend, maar het is nog niet officieelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.levensmiddelen(...)beesies-en-draagcaps
Als dat je hobby isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.levensmiddelen(...)beesies-en-draagcaps
quote:Toch ook voetbalplaatjes en USB-Sticks?BLOEMENDAAL – Het is allemaal een beetje geheimzinnig, maar we krijgen steeds meer informatie. “Je krijgt dit jaar een spaarkaart bij elke 15 euro aan boodschappen een punt. Als je 10 punten heb kun je naar de infobalie en daar krijg je een Beesie USB-stick. Het is geen pluimig ding die je ergens op kan plakken. Het is een Beesie van plastic en als je zijn rechterspriet indrukt wordt de USB uitgeschoven”. “ De capaciteit van de usb stick is 1,5GB”.
“Dit jaar heeft AH de actie wel heel mooi gemaakt. De zegels kloppen inderdaad. De USB stick echter niet. We werken dit jaar met zegelboekjes voor de kids. Bij 10 euro aan boodschappen wordt een WK zegel uitgedeeld. Er is ook een bijpassend boekje. Met dit boekje kan ook weer gespaard worden. Het gene waarvoor gespaard kan worden is voor vele kinderen een droom. Er zijn dit jaar Nederlands elftal spelers aan verbonden! Dit betekend dat er meerdere winnaars zijn voor een geheel verzorgde voetbaldag na het WK”.
“Het zijn geen zegels maar voetbalplaatjes. Met boek en prijsvraag voor reis en kaartjes naar de halve finales”.
Zal me niks verbazen als dat in de eerste week van het WK komt, een hype moet opgebouwd worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:53 schreef Sheep91 het volgende:
Zouden ze nog met een liedje komen? Dat vond ik toch wel de kracht in 2008 en 2006.
Dat waren de wuppies ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef fratsman het volgende:
Dit is toch ook iets van vroeger? Van die pluizige dingen met ijzerdraad erin?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef joey_k het volgende:
En nog een linkje naar de nieuwe commercial:
![]()
Die zaten toch in zo'n bolletje?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef fratsman het volgende:
Dit is toch ook iets van vroeger? Van die pluizige dingen met ijzerdraad erin?
dat komt vast nog welquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:14 schreef Jenn11 het volgende:
Best leuk die Beesies!![]()
Mis alleen nog het liedje!!
Vanaf 0:30 zie je volgens mij iemand met zo'n mega beesie om de nek. (op de achtergrond)quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:12 schreef ErwinEHVNL het volgende:
zouden ze nou ook reuze beesies op de markt brengen?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik voorzie een harig wollig beesie
een soort chihuahua beesie
dat ding voor hun ogen verknippenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand nog tips om die kinderen die komen bedelen zo veel mogelijk pijn te doen zonder dat je aangeklaagd wordt ?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef joey_k het volgende:
Beesie plakt, Beesie draait en Beesie buigt. Daarom kun je Beesies overal mee naartoe nemen. Zo kun je Beesie in je haar draaien, op je fiets plakken en in je auto hangen! Er zijn maar liefst 31 miljoen Beesies, in de kleuren oranje, rood, wit en blauw.
My god, C1000 gogo's zijn oneindig veel dommer dan de beesies. En die Heineken pletterpet vind ik de misser van de eeuw en totaal Heineken onwaardig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef rubje het volgende:
pfffff AH is gewoon de grote verliezer zeg ik je en Bavaria(jurkjes) de grote winnaar te samen met Heinkenen(hoedjes)
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:58 schreef willempjewever het volgende:
Damn, dit is wel triest, maar ik wil er ook 1 voor in de auto... wat een leuk ding, vroeger had ik ze ook aan een draadje.
Woensdag maar naar de AH... damn, ik trap er ook elke keer in.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:39 schreef UltraR het volgende:
[..]
My god, C1000 gogo's zijn oneindig veel dommer dan de beesies. En die Heineken pletterpet vind ik de misser van de eeuw en totaal Heineken onwaardig.
Die lelijke dingen heb ik nooit begrepenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:39 schreef UltraR het volgende:
[..]
My god, C1000 gogo's zijn oneindig veel dommer dan de beesies.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef Witteveldroos het volgende:
Ik vind ze echt geniaal
Direct een matchende avatar erbij![]()
maandag in de winkel, jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:09 schreef willempjewever het volgende:
Zo , 31 miloen gemaakt! Je bent gelijk bnnen als je als bedrijf de AH als klant hebt.
Ik wil een blauwe voor in mijn blauwe auto. Maar maandag pas? Ik dacht woensdag al?
Ik gok... dat er nog een reclame komtquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef UltraR het volgende:
Ik betwijfel of er een liedje gaat komen. Ik denk dat het bij deze ene reclame blijft.
En dat vind ik toch wel een -enorm- gemis.
Waarom zou je veel eerder beginnen met die dingen? Het begint nu pas ongeveer te levenquote:Op donderdag 3 juni 2010 04:18 schreef OnCraintDégun het volgende:
Komen ze niet een beetje laat vergeleken met die shit van Hema en super ofzo?? Wel grappige actie
De timing van AH is juist perfect.quote:Op donderdag 3 juni 2010 04:18 schreef OnCraintDégun het volgende:
Komen ze niet een beetje laat vergeleken met die shit van Hema en super ofzo?? Wel grappige actie
Het is elke 2 jaar pas een week van te voren bij de AHquote:Op donderdag 3 juni 2010 04:18 schreef OnCraintDégun het volgende:
2 jaar van te voren lijkt me wel wat vroeg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:03 schreef crv het volgende:
De timing van AH is juist perfect.
Komende week gaan menesen hun EK boodschappen inslaan
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
2 jaar van te voren lijkt me wel wat vroeg.
ik ga vrijdag even vragen en anders ga ik maandag boodschappen doen bij AH. Kan mij het schelen, ik wil een blauwe beessie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
maandag in de winkel, ja
(met een beetje mazzel kan je er dit weekend al een paar scoren)
Woensdag(vandaag dus) zou het alleen maar bekend worden gemaakt
.....moet.....hebben......quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:24 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die rechter een pet?quote:
Idd dat was mij ook al opgevallenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:56 schreef planethugo het volgende:
wel een geweldig oog voor detail in die reclame, er hangt zelfs een Margraten spandoek bij één van die beesies...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |