Die dingen bin elk jaar al bijna helemaal groen van Heineken...quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef UltraR het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dat ding toch zo leuk?
Ik vind het echt een gigantische misser, ben beter gewend van Heineken, hij ziet er ontzettend goedkoop uit en is bovendien vrijwel geheel groen.
En daar heb je jezelf speciaal voor aangemeld? ik gok dat je een medewerker van het reclamebureau bent (TBWA) en probeert het hele AH Viral gebeuren een beetje te pushen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:52 schreef Laeker het volgende:
GELEKKERT!
27-05-2010
Oranjekoorts bij Albert Heijn
De Oranjekoorts begint al toe te nemen, nog even en dan is heel Nederland in de ban van het WK. Wat doet Albert Heijn?
Uiteraard heeft Albert Heijn ook deze kampioenschappen weer een leuke actie in petto. Traditie getrouw starten wij met de WK actie vlak voor de start van de wedstrijden. We houden je daarom nog even in spanning. Maar jullie geduld wordt zeker beloond!
Volgende week (22) volgt meer informatie. Klanten kunnen vanaf 7 juni bij ons terecht voor de WK mascotte.
HIER ZELFS EEN SCREENSHOT VAN DE COMMERCIAL!
Bron: Interne communicatie AH
Hoogachtend, Laeker.
7 juni nog 1,5 week de tijd om de juichbandjes te sparen, ik moet er nog 15quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:52 schreef Laeker het volgende:
GELEKKERT!
27-05-2010
Oranjekoorts bij Albert Heijn
De Oranjekoorts begint al toe te nemen, nog even en dan is heel Nederland in de ban van het WK. Wat doet Albert Heijn?
Uiteraard heeft Albert Heijn ook deze kampioenschappen weer een leuke actie in petto. Traditie getrouw starten wij met de WK actie vlak voor de start van de wedstrijden. We houden je daarom nog even in spanning. Maar jullie geduld wordt zeker beloond!
Volgende week (22) volgt meer informatie. Klanten kunnen vanaf 7 juni bij ons terecht voor de WK mascotte.
HIER ZELFS EEN SCREENSHOT VAN DE COMMERCIAL!
Bron: Interne communicatie AH
Hoogachtend, Laeker.
Hallo Harry.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef de.AH.manager het volgende:
ik kan nog niks verklappen maar het gaat harstikke leuk worden. We hebben ook een paar mooie reclamespotjes gemaakt.
Komt er ook weer een liedje?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef de.AH.manager het volgende:
ik kan nog niks verklappen maar het gaat harstikke leuk worden. We hebben ook een paar mooie reclamespotjes gemaakt.
Doe dan "de Big four" uit Amerika..... Metallica, Slayer, Megadeth, Anthrax!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:48 schreef ErwinEHVNL het volgende:
AH komt met "de big five" uit afrika...
Denk aan Leeuw, olifant, neushoorn, buffel en luipaard.. hoe de spaar actie deze keer in mekaar zit weet ik dan weer niet precies...
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Doe dan "de Big four" uit Amerika..... Metallica, Slayer, Megadeth, Anthrax!
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Doe dan "de Big four" uit Amerika..... Metallica, Slayer, Megadeth, Anthrax!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |