Waarom zou je veel eerder beginnen met die dingen? Het begint nu pas ongeveer te levenquote:Op donderdag 3 juni 2010 04:18 schreef OnCraintDégun het volgende:
Komen ze niet een beetje laat vergeleken met die shit van Hema en super ofzo?? Wel grappige actie
De timing van AH is juist perfect.quote:Op donderdag 3 juni 2010 04:18 schreef OnCraintDégun het volgende:
Komen ze niet een beetje laat vergeleken met die shit van Hema en super ofzo?? Wel grappige actie
Het is elke 2 jaar pas een week van te voren bij de AHquote:Op donderdag 3 juni 2010 04:18 schreef OnCraintDégun het volgende:
2 jaar van te voren lijkt me wel wat vroeg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:03 schreef crv het volgende:
De timing van AH is juist perfect.
Komende week gaan menesen hun EK boodschappen inslaan
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
2 jaar van te voren lijkt me wel wat vroeg.
ik ga vrijdag even vragen en anders ga ik maandag boodschappen doen bij AH. Kan mij het schelen, ik wil een blauwe beessie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
maandag in de winkel, ja
(met een beetje mazzel kan je er dit weekend al een paar scoren)
Woensdag(vandaag dus) zou het alleen maar bekend worden gemaakt
.....moet.....hebben......quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:24 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is die rechter een pet?quote:
Idd dat was mij ook al opgevallenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:56 schreef planethugo het volgende:
wel een geweldig oog voor detail in die reclame, er hangt zelfs een Margraten spandoek bij één van die beesies...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |