Jullie zijn al blauw, rood, paars, etcquote:
Maar ik wil Nederland supporten, niet Griekenland of zo.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef Chinless het volgende:
[..]
Jullie zijn al blauw, rood, paars, etc
Ja, die was tof hèquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef BrandX het volgende:
Ik wil wel weer mijn naam in rood-wit-blauw, vond dat erg gaaf!
remlofquote:
Nog een geheime zoon van Bernard?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:04 schreef Hukkie het volgende:
Ik ben een echt oranje-kindje
Ruilen?quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook
Al is dit waarschijnlijk de enige keer dat ik in WK post, maar hey.
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ook ik ook ik ook ik ook
Maar het is dus al mogelijk zie ik?![]()
Oranje is lelijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:41 schreef DeLuna het volgende:
Oranje is sowieso een mooie kleur. Lekker zomers
Vanavond nog hier je mening over wie de eerste spits moet zijn (met onderbouwing), je beoogde basisopstelling van Oranje, de namen van de Japanse selectie, en of je vindt dat Bert 4-4-2 of 4-3-3 moet spelen! Dan krijg je hem.quote:
Nou eeh...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vanavond nog hier je mening over wie de eerste spits moet zijn (met onderbouwing), je beoogde basisopstelling van Oranje, de namen van de Japanse selectie, en of je vindt dat Bert 4-4-2 of 4-3-3 moet spelen! Dan krijg je hem.
Nou vooruit, je antwoord op alle vragen "Weet ik niet, maar van Persie heeft een lekker kontje" reken ik voor dit maal goed. Je kunt er ook niets aan doen dat je tieten hebt.quote:
Zwetende jonge gespierde kerelsquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou vooruit, je antwoord op alle vragen "Weet ik niet, maar van Persie heeft een lekker kontje" reken ik voor dit maal goed.
Goed bezig jijquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef remlof het volgende:
Ok, gezien de animo ben ik maar vast begonnen.
In dit topic posten is oranje worden, uitgezonderd de donkerblauwen en rooien.
Daar gaat je zaterdagavondquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:56 schreef remlof het volgende:
Ok, gezien de animo ben ik maar vast begonnen.
In dit topic posten is oranje worden, uitgezonderd de donkerblauwen en rooien.
En daarna kloons van ex-crew.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarna Ex-crew
Dus kom maar op met de kwast remlof.
Goed hequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef Zeroku het volgende:
Rauzer. Je tag neemt het halve beeld in beslag.
Deze dus: http://forum.fok.nl/user/history/85235quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga uit principe niet oranje worden denk ik.
Vandaar dat ik al zeiquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest "redactie" afkorten, anders paste het niet
quote:
Vriend.quote:
Een meter bier voor remlof.quote:
Oh da's wel tof ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:26 schreef LightLuke het volgende:
Zouden jullie SlariBot ook oranje kunnen maken? SlariBot dan zijn de whatpulse statistiekjes ook oranje
Helaquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Peet, users moeten het zelf aanvragen
Hij post hier nu zelf. Geldt dat als aanvraag?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee Peet, users moeten het zelf aanvragen
En het is crew, geen userquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela. Ik wil niet.
[..]. Een +'je bij je naam.
Hier posten is oranje wordenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:28 schreef fyah het volgende:
Mag ik als Belg een gele? Soort van compromis
Ja, want België heeft wat toe te voegen op voetbalgebiedquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef fyah het volgende:
Nu voel ik me best een landverraderMaar dankje!
Daar zal vast ook wel een topic over lopen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:32 schreef Ladylicious het volgende:
* meldt
Kunnen de UI's ook georanjeniseerd worden?
Vraag hier je WK-ava aan! #1quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:32 schreef Ladylicious het volgende:
* meldt
Kunnen de UI's ook georanjeniseerd worden?
Ga dan ook niet bij een Nederlands forum.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef fyah het volgende:
quote:
Ik weet nog in 2004, toen mochten we nog in het EK. Nostalgie.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, want België heeft wat toe te voegen op voetbalgebied
Met mijn oranje kleurtje ben ik nu wel super undercoverquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga dan ook niet bij een Nederlands forum.![]()
Amaiiiii!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:37 schreef fyah het volgende:
[..]
Met mijn oranje kleurtje ben ik nu wel super undercover
Ik wil niet oranje. En ik had de toevoeging nog niet gezien (want die stond er eerst niet) dat als je hier post je dan ook oranje wordtquote:
Deze kant is beter jwt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef fyah het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef Aalbers het volgende:
Je mag nu wel grappen maken over België.
Dat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:40 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Nee. Je mag nu wel grappen maken over België.
Ik had het ook nog niet gezien maar ik had ook niet gekekenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil niet oranje. En ik had de toevoeging nog niet gezien (want die stond er eerst niet) dat als je hier post je dan ook oranje wordt.
Dank je lieve Remlofquote:
Ik weet wel wanneer het buitenspel is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft iemand je al uitgelegd wat buitenspel is?
Dan ben je er ook al helemaal klaar voor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet wel wanneer het buitenspel is.
ze zitten hier zelfs op de troon dus alles kanquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het ook nog niet gezien maar ik had ook niet gekekenmaar ik kan niet als Duitser een oranjefan zijn
Ik heb de OP wel gezien, maar voordat die toevoeging er wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het ook nog niet gezien maar ik had ook niet gekekenmaar ik kan niet als Duitser een oranjefan zijn
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze zitten hier zelfs op de troon dus alles kan
watjequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb de OP wel gezien, maar voordat die toevoeging er was.
Krijg ik nu m'n plusje terug?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil niet oranje. En ik had de toevoeging nog niet gezien (want die stond er eerst niet) dat als je hier post je dan ook oranje wordt.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze zitten hier zelfs op de troon dus alles kan
Sure. En ik blijf wel weg uit het volgende topicquote:
Welke FA of A bezig is... is inderdaad goed bezigquote:
Uitgezonderd donkerblauwen staat er toch.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Zei ik ook al, hij post hier immers ook.
Zie OP, donkerblauwen en rooien kunnen niet oranje wordenquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:45 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Zei ik ook al, hij post hier immers ook.
Remlof dacht ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:46 schreef Chinless het volgende:
[..]
Welke FA of A bezig is... is inderdaad goed bezig
Remlovequote:Op zaterdag 24 april 2010 23:46 schreef Chinless het volgende:
[..]
Welke FA of A bezig is... is inderdaad goed bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |