Ik ben ook trots op jequote:Op zondag 25 april 2010 03:34 schreef candygirl het volgende:
trots op mezelf dat ik niet mee shoarma ben gaan eten om dit tijdstip
Bikkel!!!quote:Op zondag 25 april 2010 03:34 schreef candygirl het volgende:
trots op mezelf dat ik niet mee shoarma ben gaan eten om dit tijdstip
Ik ben er gek opquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sowieso corned beef...
Ik heb dat nog nooit durven eten...
Ach, je hebt de stap al gezet om weer te gaan sporten, dat is al een goed begin.quote:Op maandag 26 april 2010 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er ook nog steeds in de schaduwen van het forum. Met sporten ben ik weer begonnen (fitness), maar verder![]()
Goed zo! En Laydina ook natuurlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Circle.Of.Filth het volgende:Ja ik heb weer goed gesport
![]()
55 minuten stevige Aerobics
ik ook ,met mijn eigen programma bij de fitness waar ik werkquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Circle.Of.Filth het volgende:Ja ik heb weer goed gesport
![]()
55 minuten stevige Aerobics
old school Billy Blanks BootCamp Ultimatequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat voor aerobics is dat? Op leuke muziekjes?![]()
Na een pauze weer trainen is echt ... nou ja je weet wel. conditie gaat zeer snel verloren en het kost veel moeite om weer aan het trainen te gaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik ook ,met mijn eigen programma bij de fitness waar ik werk
morgen twee keer, morgenvroeg weer programma en morgen avond mijn eerste groepsles na lange tijd
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:35 schreef Laydina het volgende:
net weer flink gesport
OV ...quote:m nu aan het wachten op de bus,
Betere tas kopen ?quote:want naar huis lopen duurt te lang. alleen is die tas niet goed voor mijn rug![]()
Keep up the good work!quote:achja ben wel tevreden met t sporten van vandaag.
Als het maar verstandig isquote:alleen straks nog eten heb honger!
2 keer op 1 dag trek ik niet hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik ook ,met mijn eigen programma bij de fitness waar ik werk
morgen twee keer, morgenvroeg weer programma en morgen avond mijn eerste groepsles na lange tijd
ik weet het, hetv vaslt ook zwaar tegen, zelfs vsn de week omgekiept onder het sportenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:50 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Na een pauze weer trainen is echt ... nou ja je weet wel. conditie gaat zeer snel verloren en het kost veel moeite om weer aan het trainen te gaan.
Maar goed niemand heeft gezegd dat het makkelijk is
eerst maar eens waarmalen morgenquote:Op woensdag 28 april 2010 00:12 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
2 keer op 1 dag trek ik niet hoor![]()
Wat ben jij sterk![]()
Geen bier? Je mag best één biertje hoor. Het moet wel een beetje leuk blijven.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:52 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Het is momenteel moeilijk![]()
Terrasweer en dan geen bier mogen![]()
![]()
![]()
![]()
Doet u mijn 4 bier voor mij collega'sen voor mij een spa blauw
![]()
![]()
![]()
Uh nou, met 5 minuten ben je er echt niet voor 1 biertje. Maar zo nu en dan moet het kunnen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef Fakkeltje het volgende:
Inderdaad, net of 2-3 biertjes in de week zo'n verschil maken
Als je gaat sporten sport je 5 minuten langer en je hebt hetzelfde resultaat.
het is iets langer .quote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef Fakkeltje het volgende:
Inderdaad, net of 2-3 biertjes in de week zo'n verschil maken
Als je gaat sporten sport je 5 minuten langer en je hebt hetzelfde resultaat.
Als je er maar van genoten hebtquote:Op donderdag 29 april 2010 20:37 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Bless me father for i have sind![]()
![]()
3 bier en een saucijzenbroodje en toast met kaas![]()
![]()
Ik kon me niet inhoudenhet vlees is zwak
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:58 schreef ymme het volgende:
Maar 3boterhammen als ontbijt dat red ik gewoon weg niet. Zit na 2 boterhammen echt vol gewoon.
En ik wil eigenlijk een beetje dit schema aanhouden:
Ontbijt (ongeveer 07:30 uur):
2 boterhammen of magere yogurt met ontbijtgranen - kies voor muesli, niet voor cruesli of special K of dat soort ongein.
Tussendoor (ongeveer 10:00 uur):
Sinasappel/appel/halve baan of ander fruit - Plus nog een boterham of een volkoren knackebrodje met kaas ofzo.
Lunch: (ongeveer 12:00 uur)
2 boterhammen fruit en een beetje yogurt of iets dergelijks. - wat dacht je van 3-4 boterhammen?
Het gat tussen je lunch en je diner is wel erg groot; kans dat je snaaihonger krijgt als je staat te koken! Ik zou nog een tussendoortje nemen.
Diner:
Aardappels, groente fruit (of ander avond eten). - eet je geen vlees? gebruik niet teveel vet bij de bereiding en eet een flinke portie groente. 200 gram is echt het minimum!
En dan 's avonds nog een keer een stukje fruit, granen biscuit. - granenbicuit = loze kcal. je kunt bijvoorbeeld ook een handje nootjes nemen, een paar plakjes rauwe ham met wat rauwkost, misschien wat gerookte zalm als je dat lekker vindt...
Geen gewone cola meer, alleen nog cola light. - ook niet teveel light cola drinken, geeft alsnog schommelingen in je bloedsuikerspiegel met honger tot gevolg! Plus: slecht voor je tanden.
Minstens 8 glazen water over de gehele dag. - Dat is wel erg veel, zoveel heb je niet nodig.
(dit is toch niet te weinig denk ik ?). - nou, ik denk het wel
Ik ben woensdag gaan zwemmen, viel een beetje tegen helaas. Was 16+ recreatief zwemmen, iedereen zwom baantjes in de korte weg. Als ik goed afzet tegen de muur, ben ik al halverwege het zwembad voor ik een slag gezwommen heb. En ik vond het ook nog vrij prijzig, 3,60 voor een uur. Maar ik ga het volgende week nog een kans geven, op een andere avond. Er is van maandag t/m donderdag een uur 16+ recreatief zwemmen, dus misschien vind ik betere avond...quote:
Met twee boterhammen bedoel je twee sneden brood? Zo ja, dan gooi er bij de lunch nog maar twee bij. En dan tussen je lunch en diner nog een stuk fruit of iets van een stuk peperkoek. En 's avonds na het diner een bak yoghurt. Dan kom je prima aan je behoefte...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:58 schreef ymme het volgende:
Klopt ColdFeet.
En dat te weinig eten, is leuk voor op de weegschaal. Maar uiteindelijk is het niet vol te houden, wat dus als gevolg het jojo effect geeft. Dus dit was ik inderdaad niet meer van plan.
Maar 3boterhammen als ontbijt dat red ik gewoon weg niet. Zit na 2 boterhammen echt vol gewoon.
En ik wil eigenlijk een beetje dit schema aanhouden:
Ontbijt (ongeveer 07:30 uur):
2 boterhammen of magere yogurt met ontbijtgranen
Tussendoor (ongeveer 10:00 uur):
Sinasappel/appel/halve baan of ander fruit
Lunch: (ongeveer 12:00 uur)
2 boterhammen fruit en een beetje yogurt of iets dergelijks.
Diner:
Aardappels, groente fruit (of ander avond eten).
En dan 's avonds nog een keer een stukje fruit, granen biscuit.
Geen gewone cola meer, alleen nog cola light.
Minstens 8 glazen water over de gehele dag.
(dit is toch niet te weinig denk ik ?).
quote:
quote:
ja met kleren aanl, en nu wel op andere dan de sportschool vorige week ,maar toen was het met de mijne maar een half kilo verschil,dus zal wel kloppenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:47 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dat is wel schrikken ja
![]()
Heb je met kleren aan gewogen?
Heb me net gewogen 2 kilo zwaarder...quote:Op zondag 2 mei 2010 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
COF, ik zou het gewoon doen! Of het valt tegen -> motivatie, of het valt mee -> OOK motivatie! win-win!
Ook dit lange feestweekend afvallen? het zou mooi zijn maar reken er niet teveel opquote:Ik baal ietwat, want ik slaap vannacht bij mijn ouders. Vanmorgen zat ik op -14,8 en het zou dus goed kunnen dat ik morgenochtend (na het kakken) op -15 zit!!! Maar dat zal ik nu dus niet weten!
Bij de griek kan je waarschijnlijk wel gegrild vlees of vis bestellen doe er een frisse salade bij en fruit als toetje en er is niks aan de handquote:Op zondag 2 mei 2010 18:51 schreef candygirl het volgende:
[..]
En het ergste van nu is dat ik afgesproken heb om vanavond naar de griek te gaan![]()
Nah, die twee kilo moet er weer af (ws toch een groot deel kakgewicht!)quote:Op zondag 2 mei 2010 19:03 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Heb me net gewogen 2 kilo zwaarder...![]()
[..]
Ook dit lange feestweekend afvallen? het zou mooi zijn maar reken er niet teveel op![]()
*Of heb je jezelf als een bikkel gedragen?
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben net naar de Griek geweest, en ik heb boerensalade en mixed grill op(souvlakis, suzuki
)
quote:
en een toetje: chocoladesoufflé met vanille-ijs![]()
Om in de sfeer van de afgelopen salade-rijke week te blijven he!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
en gezond
![]()
[..]
Ik wil ook
... Maar het is wel een evil toetje
Het lijkt mij zelfs fysiek onmogelijk; dat betekent dat je 35000 kcal meer zou hebben gegeten dan nodig, dus 5000 kcal extra per dag.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:03 schreef Sjeen het volgende:
5 kilo in een week... lijkt me erg extreem hoor. En ook bij de griek kun je op je eten letten, dus waarom pas morgen beginnen?
Het kan best dat vocht ophoudenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het lijkt mij zelfs fysiek onmogelijk; dat betekent dat je 35000 kcal meer zou hebben gegeten dan nodig, dus 5000 kcal extra per dag.
Ik zou het houden op vocht vasthouden, verstopping en misschien een pondje ofzo aangekomen.
Van wanneer is je lijstje? gister?quote:Op maandag 3 mei 2010 09:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik gooi er voor de verandering weer eens een lijstje in
Hoe doen de anderen het, na de afgelopen week?
lijkt het nou maar zo of post je best regelmatig dat je verkeerd gegeten hebt maar dat t dit keer wel mocht omdat. . . ? [if not dan lees ik verkeerd hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef Laydina het volgende:
Zow ik heb m'n patat weer binnen, maar ja FC TWENTE hedan mag het
Nu nog wat macaroni en vanavond nog een waterijsje en dan is het wel weer goed
dat lijkt maar zo. en anders is t niet heel serieus zo bedoeld. maar ik heb wel de instelling dat ik gewoon lekker wil leven en niet mijn wijntje of patatje moet afslaan bij dergelijke events moet ik aan de lijn ben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt het nou maar zo of post je best regelmatig dat je verkeerd gegeten hebt maar dat t dit keer wel mocht omdat. . . ? [if not dan lees ik verkeerd hoor]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |