Goed zo! En Laydina ook natuurlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Circle.Of.Filth het volgende:Ja ik heb weer goed gesport
![]()
55 minuten stevige Aerobics
ik ook ,met mijn eigen programma bij de fitness waar ik werkquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:23 schreef Circle.Of.Filth het volgende:Ja ik heb weer goed gesport
![]()
55 minuten stevige Aerobics
old school Billy Blanks BootCamp Ultimatequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat voor aerobics is dat? Op leuke muziekjes?![]()
Na een pauze weer trainen is echt ... nou ja je weet wel. conditie gaat zeer snel verloren en het kost veel moeite om weer aan het trainen te gaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik ook ,met mijn eigen programma bij de fitness waar ik werk
morgen twee keer, morgenvroeg weer programma en morgen avond mijn eerste groepsles na lange tijd
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:35 schreef Laydina het volgende:
net weer flink gesport
OV ...quote:m nu aan het wachten op de bus,
Betere tas kopen ?quote:want naar huis lopen duurt te lang. alleen is die tas niet goed voor mijn rug![]()
Keep up the good work!quote:achja ben wel tevreden met t sporten van vandaag.
Als het maar verstandig isquote:alleen straks nog eten heb honger!
2 keer op 1 dag trek ik niet hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik ook ,met mijn eigen programma bij de fitness waar ik werk
morgen twee keer, morgenvroeg weer programma en morgen avond mijn eerste groepsles na lange tijd
ik weet het, hetv vaslt ook zwaar tegen, zelfs vsn de week omgekiept onder het sportenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:50 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Na een pauze weer trainen is echt ... nou ja je weet wel. conditie gaat zeer snel verloren en het kost veel moeite om weer aan het trainen te gaan.
Maar goed niemand heeft gezegd dat het makkelijk is
eerst maar eens waarmalen morgenquote:Op woensdag 28 april 2010 00:12 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
2 keer op 1 dag trek ik niet hoor![]()
Wat ben jij sterk![]()
Geen bier? Je mag best één biertje hoor. Het moet wel een beetje leuk blijven.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:52 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Het is momenteel moeilijk![]()
Terrasweer en dan geen bier mogen![]()
![]()
![]()
![]()
Doet u mijn 4 bier voor mij collega'sen voor mij een spa blauw
![]()
![]()
![]()
Uh nou, met 5 minuten ben je er echt niet voor 1 biertje. Maar zo nu en dan moet het kunnen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef Fakkeltje het volgende:
Inderdaad, net of 2-3 biertjes in de week zo'n verschil maken
Als je gaat sporten sport je 5 minuten langer en je hebt hetzelfde resultaat.
het is iets langer .quote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef Fakkeltje het volgende:
Inderdaad, net of 2-3 biertjes in de week zo'n verschil maken
Als je gaat sporten sport je 5 minuten langer en je hebt hetzelfde resultaat.
Als je er maar van genoten hebtquote:Op donderdag 29 april 2010 20:37 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Bless me father for i have sind![]()
![]()
3 bier en een saucijzenbroodje en toast met kaas![]()
![]()
Ik kon me niet inhoudenhet vlees is zwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |