quote:
ja met kleren aanl, en nu wel op andere dan de sportschool vorige week ,maar toen was het met de mijne maar een half kilo verschil,dus zal wel kloppenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:47 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Dat is wel schrikken ja
![]()
Heb je met kleren aan gewogen?
Heb me net gewogen 2 kilo zwaarder...quote:Op zondag 2 mei 2010 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
COF, ik zou het gewoon doen! Of het valt tegen -> motivatie, of het valt mee -> OOK motivatie! win-win!
Ook dit lange feestweekend afvallen? het zou mooi zijn maar reken er niet teveel opquote:Ik baal ietwat, want ik slaap vannacht bij mijn ouders. Vanmorgen zat ik op -14,8 en het zou dus goed kunnen dat ik morgenochtend (na het kakken) op -15 zit!!! Maar dat zal ik nu dus niet weten!
Bij de griek kan je waarschijnlijk wel gegrild vlees of vis bestellen doe er een frisse salade bij en fruit als toetje en er is niks aan de handquote:Op zondag 2 mei 2010 18:51 schreef candygirl het volgende:
[..]
En het ergste van nu is dat ik afgesproken heb om vanavond naar de griek te gaan![]()
Nah, die twee kilo moet er weer af (ws toch een groot deel kakgewicht!)quote:Op zondag 2 mei 2010 19:03 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Heb me net gewogen 2 kilo zwaarder...![]()
[..]
Ook dit lange feestweekend afvallen? het zou mooi zijn maar reken er niet teveel op![]()
*Of heb je jezelf als een bikkel gedragen?
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben net naar de Griek geweest, en ik heb boerensalade en mixed grill op(souvlakis, suzuki
)
quote:
en een toetje: chocoladesoufflé met vanille-ijs![]()
Om in de sfeer van de afgelopen salade-rijke week te blijven he!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
![]()
en gezond
![]()
[..]
Ik wil ook
... Maar het is wel een evil toetje
Het lijkt mij zelfs fysiek onmogelijk; dat betekent dat je 35000 kcal meer zou hebben gegeten dan nodig, dus 5000 kcal extra per dag.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:03 schreef Sjeen het volgende:
5 kilo in een week... lijkt me erg extreem hoor. En ook bij de griek kun je op je eten letten, dus waarom pas morgen beginnen?
Het kan best dat vocht ophoudenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het lijkt mij zelfs fysiek onmogelijk; dat betekent dat je 35000 kcal meer zou hebben gegeten dan nodig, dus 5000 kcal extra per dag.
Ik zou het houden op vocht vasthouden, verstopping en misschien een pondje ofzo aangekomen.
Van wanneer is je lijstje? gister?quote:Op maandag 3 mei 2010 09:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik gooi er voor de verandering weer eens een lijstje in
Hoe doen de anderen het, na de afgelopen week?
lijkt het nou maar zo of post je best regelmatig dat je verkeerd gegeten hebt maar dat t dit keer wel mocht omdat. . . ? [if not dan lees ik verkeerd hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef Laydina het volgende:
Zow ik heb m'n patat weer binnen, maar ja FC TWENTE hedan mag het
Nu nog wat macaroni en vanavond nog een waterijsje en dan is het wel weer goed
dat lijkt maar zo. en anders is t niet heel serieus zo bedoeld. maar ik heb wel de instelling dat ik gewoon lekker wil leven en niet mijn wijntje of patatje moet afslaan bij dergelijke events moet ik aan de lijn ben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt het nou maar zo of post je best regelmatig dat je verkeerd gegeten hebt maar dat t dit keer wel mocht omdat. . . ? [if not dan lees ik verkeerd hoor]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |