abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80941548
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:44 schreef candygirl het volgende:
omg de laatste week 5 kilo bijgekomen
Dat is wel schrikken ja

Heb je met kleren aan gewogen?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80941576
COF, ik zou het gewoon doen! Of het valt tegen -> motivatie, of het valt mee -> OOK motivatie! win-win!

Ik baal ietwat, want ik slaap vannacht bij mijn ouders. Vanmorgen zat ik op -14,8 en het zou dus goed kunnen dat ik morgenochtend (na het kakken) op -15 zit!!! Maar dat zal ik nu dus niet weten!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_80941719
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:47 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Dat is wel schrikken ja

Heb je met kleren aan gewogen?
ja met kleren aanl, en nu wel op andere dan de sportschool vorige week ,maar toen was het met de mijne maar een half kilo verschil,dus zal wel kloppen
Ik haat mezelf en de wereld
En het ergste van nu is dat ik afgesproken heb om vanavond naar de griek te gaan
vanaf morgen echt gaan lijnen , of juist niet ,ik eet normaal te weinig, maar iig gezond en geen wijn meer.
de 16 de naar de dietiste
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  Licht Ontvlambaar zondag 2 mei 2010 @ 19:03:18 #79
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80942201
5 kilo in een week... lijkt me erg extreem hoor. En ook bij de griek kun je op je eten letten, dus waarom pas morgen beginnen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_80942216
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
COF, ik zou het gewoon doen! Of het valt tegen -> motivatie, of het valt mee -> OOK motivatie! win-win!
Heb me net gewogen 2 kilo zwaarder...
quote:
Ik baal ietwat, want ik slaap vannacht bij mijn ouders. Vanmorgen zat ik op -14,8 en het zou dus goed kunnen dat ik morgenochtend (na het kakken) op -15 zit!!! Maar dat zal ik nu dus niet weten!
Ook dit lange feestweekend afvallen? het zou mooi zijn maar reken er niet teveel op
*Of heb je jezelf als een bikkel gedragen?
pi_80942278
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:51 schreef candygirl het volgende:

[..]

En het ergste van nu is dat ik afgesproken heb om vanavond naar de griek te gaan

Bij de griek kan je waarschijnlijk wel gegrild vlees of vis bestellen doe er een frisse salade bij en fruit als toetje en er is niks aan de hand

*Maak niet de fout om die mierzoete toetjes te nemen dat zijn echt calorieënbommen !
pi_80942440
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:03 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Heb me net gewogen 2 kilo zwaarder...
[..]

Ook dit lange feestweekend afvallen? het zou mooi zijn maar reken er niet teveel op
*Of heb je jezelf als een bikkel gedragen?
Nah, die twee kilo moet er weer af (ws toch een groot deel kakgewicht!)

Dit feestweekend liep ietwat in het honderd door echt echt echt TE veel drankinname op de avond vóór de dag... Gelukkig voor de shoarma al weer naar huis, want paar kotsers in de groep en de rest van het weekend te brak geweest nog een voet buiten de deur te zetten
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_80943977
Ik heb deze week veels te veel gegeten en ook veel wijn gedronken. Daarbij vandaag nog zo'n zak m&m's choco dus dat is vandaag nog erger dan erg.

En voor de mensen die zijn aangekomen. Het komt goed! Even goed opletten de komende dagen/weken en dan zijn die kilo's er zo weer vanaf!
  zondag 2 mei 2010 @ 20:23:39 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80945222
Ik ben net naar de Griek geweest, en ik heb boerensalade en mixed grill op (souvlakis, suzuki ) en een toetje: chocoladesoufflé met vanille-ijs
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80946640
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben net naar de Griek geweest, en ik heb boerensalade en mixed grill op (souvlakis, suzuki )
en gezond
quote:

en een toetje: chocoladesoufflé met vanille-ijs
Ik wil ook ... Maar het is wel een evil toetje
  zondag 2 mei 2010 @ 21:04:52 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80946991
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

en gezond
[..]

Ik wil ook ... Maar het is wel een evil toetje
Om in de sfeer van de afgelopen salade-rijke week te blijven he! Ik hou van Griekse salade

Het was best een evil toetje ja! Hij was nieuw op de kaart (bij onze 'vaste' Griek ) dus ik wou het proberen! Wel maar één bolletje ijs, en de soufflé (die niet eens zó groot was) was zodanig machtig dat ik hem niet eens helemaal op kreeg

Voor komende week ga ik weer een weekmenu fixen met allemaal vrij gezonde dingen Ik merk toch wel dat het maken van een weekmenu (iig als 'guideline') me wel helpt, omdat ik dan minder vaak inspiratieloos de super in ga en maar iets simpels besluit te maken wat bij vriendlief sowieso goed in de aarde valt (en helaas is zijn smaak niet altijd de gezondste ).
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80951848
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:03 schreef Sjeen het volgende:
5 kilo in een week... lijkt me erg extreem hoor. En ook bij de griek kun je op je eten letten, dus waarom pas morgen beginnen?
Het lijkt mij zelfs fysiek onmogelijk; dat betekent dat je 35000 kcal meer zou hebben gegeten dan nodig, dus 5000 kcal extra per dag.

Ik zou het houden op vocht vasthouden, verstopping en misschien een pondje ofzo aangekomen.
pi_80956927
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het lijkt mij zelfs fysiek onmogelijk; dat betekent dat je 35000 kcal meer zou hebben gegeten dan nodig, dus 5000 kcal extra per dag.

Ik zou het houden op vocht vasthouden, verstopping en misschien een pondje ofzo aangekomen.
Het kan best dat vocht ophouden
heb voor mijn doen erg veel gedronken ,ook water enz en echt niet meer geplast ofzo
en wat ik zelf ook denk is toch de drie dagen ongezond gegeten en bier en wijn

Verstopping niet want heb diarree

Bij de griek wel netjes eraan gehouden, water gedronken en zalm gegeten en geen toetje
pi_80958005
nou nu geeft de weegschaal al 2;4 kilo minder aan dan gisteravond
zo meteen maar eens wegen op de sportschool
  Licht Ontvlambaar maandag 3 mei 2010 @ 09:40:43 #90
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80959092
Ik gooi er voor de verandering weer eens een lijstje in

O - twee sneden tarwe met gebakken pastei en mosterd, mok koffie met halvamel
T - appeltje en handje druiven, water en thee
L - 4 sneden (hopelijk) bruin met beleg dat voorhanden is, kop magere melk
T - Sultana, water en thee
D - Verse groentensoep, rundervink, rijst, broccoli, water
T - Mok thee

Hoe doen de anderen het, na de afgelopen week?
pi_80961106
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik gooi er voor de verandering weer eens een lijstje in

Hoe doen de anderen het, na de afgelopen week?
Van wanneer is je lijstje? gister?

Ik heb echt qua gezond een verschrikkelijke week gehad. Maar ach wel lol gehad Deze week hopelijk iets meer sporten
  Licht Ontvlambaar maandag 3 mei 2010 @ 11:07:46 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80961177
Lijstje is de planning van vandaag, ontbijt en tussendoor zijn inmiddels al genuttigd
pi_80961350
ik weet mijn wachtwoord niet meer bij dieet web, maar kan ook nergens iets zien van nieuw wachtwoord opvragen
iemand tips
  maandag 3 mei 2010 @ 19:00:14 #94
300039 Figueras
Tralala lala lalaa
pi_80978056
Zo, ik ga mijn tas eens pakken voor eerst een half uur fietsen en daarna een uur BodyBalance. Deze week maar eens balansweek, vorige week was ook bij mij niet zo'n beste week, maar ach
When all are one and one is all!
pi_80979301
Hoi

Ik doe al een tijdje mee dit is mijn schuilnaam
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_80979312
Zow ik heb m'n patat weer binnen, maar ja FC TWENTE he dan mag het
Nu nog wat macaroni en vanavond nog een waterijsje en dan is het wel weer goed
pi_80995669
Ik wil voor de vakantie nog 2 kilo kwijt.

Dan zit ik op - 15 kg nog even bikkelen dus.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_80995706
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef Laydina het volgende:
Zow ik heb m'n patat weer binnen, maar ja FC TWENTE he dan mag het
Nu nog wat macaroni en vanavond nog een waterijsje en dan is het wel weer goed
lijkt het nou maar zo of post je best regelmatig dat je verkeerd gegeten hebt maar dat t dit keer wel mocht omdat. . . ? [if not dan lees ik verkeerd hoor ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80996420
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 07:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

lijkt het nou maar zo of post je best regelmatig dat je verkeerd gegeten hebt maar dat t dit keer wel mocht omdat. . . ? [if not dan lees ik verkeerd hoor ]
dat lijkt maar zo. en anders is t niet heel serieus zo bedoeld. maar ik heb wel de instelling dat ik gewoon lekker wil leven en niet mijn wijntje of patatje moet afslaan bij dergelijke events moet ik aan de lijn ben.
pi_80998462
ah ok nou ja wist t al niet zeker dus maar lees hier af en toe en dat bleef een beetje hangen bij me.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')