quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Het is zonder hoofdletter B TombolaFan
quote:
Working on itquote:
Verjaardagen afzeggen om te gaan werken is nóóit leuk.quote:
Als ik zag hoe kort voor de auto dat beestje uit de berm sprong was het eerder zelfmoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Verjaardagen afzeggen om te gaan werken is nóóit leuk.
Ik zag het afgelopen nacht al aankomen.
En gister heb ik een hertje platgereden...
Nee een hertjequote:Op zaterdag 24 april 2010 13:40 schreef Ml-etje het volgende:
Get JJH, je zult je wel een rotje geschrokken zijn!!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik zag hoe kort voor de auto dat beestje uit de berm sprong was het eerder zelfmoord.Dat kan nog best gevaarlijk zijn, een hert voor op je auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:40 schreef Ml-etje het volgende:
Get JJH, je zult je wel een rotje geschrokken zijn!!
quote:
Als je een volwassen dier hebt, dat over de auto heen komt kan het een stuk meer zeer doen. Volgens mij was dit nog geen volwassen beest. Kwam met de rug net boven de motorkap uit.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan nog best gevaarlijk zijn, een hert voor op je auto.
Bambiquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je een volwassen dier hebt, dat over de auto heen komt kan het een stuk meer zeer doen. Volgens mij was dit nog geen volwassen beest. Kwam met de rug net boven de motorkap uit.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Het gebeurt allemaal zo snel. De mevrouw die naast me zat zag hem eerder dan mij aankomen, riep en met dat ik het zag zat ik er ook al tegenaan. Shit happens.
Schade viel gelukkig mee, barst in de bumper en de nummerplaat ligt er af.
Even m'n vergrootglas pakkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet of ik hem hier zo kan plaatsen, maar...........Sieneke
![]()
http://twitpic.com/1i13e9
quote:
Ze ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet of ik hem hier zo kan plaatsen, maar...........Sieneke
![]()
http://twitpic.com/1i13e9
quote:
quote:ESF_FOK We staan met sieneke op de foto
6 minutes ago via Tweetie
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:23 schreef Goodbye het volgende:
Ben ik net bij de super geweest omdat ik nog wat dingetjes vergeten was, ben ik vergeten iets lekker voor mezelf te halenBoterham pindakaas wordt het nu
We gaan barbecueënquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je vanavond wel iets lekkers eten?
quote:
Zeker!quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
http://yfrog.com/juuquhj
Wat ziet ze er leuk uit!!!![]()
Ik ben doorgereden, ik had een klant in de auto en ik zag in m'n spiegel/ooghoek al dat het beestje de berm ingeschoven was. Later wist iemand mij wel te melden dat je officieel wel de politie moet bellen. Ik vraag me alleen af of ze wel komen...quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
En wat doe je dan daarna? Doorrijden? Of moet je dat beest even aan de kant schuiven en de polizei bellen ofzo?
Ik heb bij mijn vorige baas ooit een eend gevangen met mijn daklicht, ook 's nachts, de veren zaten nog klem tussen het daklicht in het dak.quote:Ik zou het echt niet weten. Maar hier hebben we ook geen herten geloof ik. M'n bodycount is 1 vogel en bijna een poes
Ik vrees het. Ik ben nog teruggereden om mijn nummerplaat op te halen, en toen was het nergens meer te bekennen.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind d'r beetje truttig/mutsig![]()
Denk dat ze wel ff flink wat vlotter / meer sekseh mag worden anders icm het liedje leggen we het flink af
Natuurlijk moet ze zichzelf blijven, en das prima. Ik denk gewoon niet dat het buiten NL scoort.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach ik heb liever dat ze zichzelf blijft en we laag eindigen dan dat we hoogblond-3 lagen plamuur-stoeipoes gaan met Sieneke om maar te scoren
Haar haar ziet er al enorm leuk uit nuEn bij Carlo & Irene een week of 3 terug had ze een leuk licht roze schouderloos-truitje aan, vlot genoeg als je het mij vraagt
Ik zag ook op de foto's van Dirk dat de meesten wel jasjes aan hadden, ze zijn ook veel buiten vandaag...quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet ze zichzelf blijven, en das prima. Ik denk gewoon niet dat het buiten NL scoort.
Ze is een flink stuk opgeknapt inderdaad, ten tijde van het NSF vroeg ik (en meerdere aan reacties hier op FOK! te zien) me oprecht af of ze nou eind 20 / begin 30 was
Nee, want het ESF word puur op kwaliteit van het nummer gespeeld?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag ook op de foto's van Dirk dat de meesten wel jasjes aan hadden, ze zijn ook veel buiten vandaag...
En al zag ze er wel enorm sekseh uit, je houdt van het nummer of niet, uiterlijk is leuk maar speelt geen rol hierin.
quote:
Die donkere zangeres kwam toch later? Dit is het grietje van Walk on Water enzoquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap de ophef niet, want die hits zijn toch met die donkere zangeres geweest, dus wie kent deze meid (in NL) dan? Of was het een Mili Vanilli act?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, want het ESF word puur op kwaliteit van het nummer gespeeld?![]()
Anders had Lordi toch ook nooit gewonnen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag ook op de foto's van Dirk dat de meesten wel jasjes aan hadden, ze zijn ook veel buiten vandaag...
En al zag ze er wel enorm sekseh uit, je houdt van het nummer of niet, uiterlijk is leuk maar speelt geen rol hierin.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die donkere zangeres kwam toch later? Dit is het grietje van Walk on Water enzo
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders had Lordi toch ook nooit gewonnen.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij dit nummer niet nee. Draaiorgelmeuk is maar voor een select groepje.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dat bij het ESF nou altijd het liedje met de meeste kwaliteit wint lijkt me beetje kromme uitspraak.
Ik ken ook alleen de hitjes hoor, maar dat is hoe ik het lees. die overleden is was tot 2000 ofzo de zangeres? En daarna kwam een andere zangeres?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die donkerharige al van dat nummer was.
Ah okay, ik las onderstaande reactie als 'Uiterlijk en uitstraling doet er niet toe als je een goed nummer hebt'quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, dat zeg jij nu hoor
Ik zeg dat als Sieneke een stoeipoes uiterlijk neerzet wij niet ineens nummer 1 worden, meer niet
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okay, ik las onderstaande reactie als 'Uiterlijk en uitstraling doet er niet toe als je een goed nummer hebt'
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"hierin" -> bij Sieneke![]()
En het kan hoor, als een nummer écht super is, dan hoef je niet de mooiste te zijn, maar goed eindeloze discussie
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
Die donkere is Linda Mertens, die is sinds 2000 zangeres.
La vache 1997
Walk on water 2000
Land of the living 2000
Dit zijn singles van voor/uit 2000. En die waren volgens mij nog wel met die Ann
Dus de 2 grootste hits (?) Walk on water en Land of the Living was met die Annquote:Land of the living
In Nederland was Walk On Water uit 2000 de eerste grote hit. Vanaf de single Land of the Living is Linda Mertens zangeres van de groep, nadat Ann Vervoort met haar vriend Pat Krimson naar Ibiza vertrok om daar een platenlabel te lanceren. Het nummer Never Again behaalde een eerste plek in de Spaanse hitlijst.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Dus de 2 grootste hits (?) Walk on water en Land of the Living was met die Ann
Tjah het staat echt op wikipedia. Ná die single is ze gestopt.quote:
In die clip zat die donkere ook al.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het staat echt op wikipedia. Ná die single is ze gestopt.
Dat is volgens mij de albumhoes van het gelijknamige album. Wellicht daarom? Heeft die Ann wel de single gedaan maar niet het hele album?
Zal wel zoiets zijn ja. Ach Walk on Water was in m'n jeugd (quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In die clip zat die donkere ook al.
Walk on water ook, maar die zal wel opnieuw 'gedaan' zijn enzo.
Ach ik vond het baggerplaten, zelfs de zang klonk altijd alsof het "op" de muziek was gezet ipv dat het door elkaar liep. 90% van de dance uit die tijd zat beter in elkaar.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Maar als je dat stukje op HLN leest vind ik het wel triest hoor.
Met een spastische darm lekker aan de snuif en drank, tja... dat doe je toch zelf lijkt me.quote:Milk Inc. was een fijne periode, maar het was ook erg zwaar. Ik ben eruit gestapt, nadat ik in het ziekenhuis was beland met spastische darmen. Van de stress. Mijn lichaam eiste een 'regelmatiger' leven."
Tjah mensen doen zichzelf een hoop aan. En ze wist dus schijnbaar pas dat ze die spastische darm had ná het drukke getour e.d.? En daarna is ze gestopt (en schijnbaar toch weer aan lager wal geraakt).quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah ik niet zo eik...
[..]
Met een spastische darm lekker aan de snuif en drank, tja... dat doe je toch zelf lijkt me.
En wie weet was ze bv al kassamiep voor ze zangeres werd
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
En ze wist dus schijnbaar pas dat ze die spastische darm had ná het drukke getour e.d.?
Nou laten we dat idd ff afwachten. Wie weet is het gewoon zelfmoord met drank en drugs.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan 5 jaar later (ws) doodgaan aan de drugs? Eh tja...
En ja natuurlijk is 33 veel te jong om dood te gaan.
Ben benieuwd wat er uitkomt qua oorzaak.
Ik heb die Stout en Nieuw, alleen Nero ging al bokken bij branden van de 1e DVDquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
Kan je je vader niet een leuke onbekende Duitse Schlaaaaaager aanbieden?
Nee, dat formuleer jij nu weer geheel zoquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
Vind het beetje erg hard (wat ik niet van je gewend ben) om nu maar te roepen 'Och eigen schuld, dikke bult'
Volgens mij vond jij het ook zo vreselijk toen die Boyzone knul dood was? En voor zover ik me dat kan herinneren was dat na een of drugs/drank overgoten triootje?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dat formuleer jij nu weer geheel zo
Maar idd, ik leef veel mee, maar bij het kruispunt drugs (bij iemand die ook medisch wat heeft) ben ik er niet nee.
Says who?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
En toen Ramses Shaffy op een respectabele leeftijd dood neerviel, of als Frank Boeijen morgen niet meer wakker word dan is het zo'n verlies...
Dat waren speculaties toen, daar was niks bevestigd en dit meisje loopt met een medisch dossier én gaat als topper (voor zover het verhaal kloptquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij het ook zo vreselijk toen die Boyzone knul dood was? En voor zover ik me dat kan herinneren was dat na een of drugs/drank overgoten triootje?
quote:
Waaat?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:26 schreef Goodbye het volgende:
Eigenlijk moet je het in je ondertitel zetten, Ll
Stout en nieuwquote:
Perrrrrrrrrrrrrrrfectquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:30 schreef Cat22 het volgende:
Hallo allen!![]()
Heb je een leuke verjaardag Goodbye?
Ik ben vanmorgen naar de stad geweest, lekker gelunsd in het zonnetje en als toetje nog een ijsje gehaald.![]()
Hoest met de twitteraars? Ik zag al een foto van Sieneke.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:31 schreef Goodbye het volgende:
Nou, mijn verjaardag is een beetje saai tot nu toeMaar straks komen de eerste mensen
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
Stout en Nieuw () doet het ondanks de Nero troubles hier wel gewoon in m'n DVD-spelert
Jups, ff kijken alleen of ik zo meteen naar ouders ga of niet. Die van mij voetbalt in zo'n studenten damesteam.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zou hem maar moeten kopen in de winkel "Hallo eh......ehm ja"
Die Van Jou?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jups, ff kijken alleen of ik zo meteen naar ouders ga of niet. Die van mij voetbalt in zo'n studenten damesteam.
En vrouwen en voetbal:![]()
Dus die is met duim gebroken cq uit de kom naar het ziekenhuis
Aiks, dat lijkt me pijnlijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jups, ff kijken alleen of ik zo meteen naar ouders ga of niet. Die van mij voetbalt in zo'n studenten damesteam.
En vrouwen en voetbal:![]()
Dus die is met duim gebroken cq uit de kom naar het ziekenhuis
Dan wordt het tóch nog gezellig!quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:31 schreef Goodbye het volgende:
Nou, mijn verjaardag is een beetje saai tot nu toeMaar straks komen de eerste mensen
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die Van Jou?Moet jij dan niet naast haar zitten om het gezonde handje vast te houden?
Hmm nou niet echt denk ikquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die Van Jou?Moet jij dan niet naast haar zitten om het gezonde handje vast te houden?
quote:
Da's dan ook weer zo, ze is natuurlijk een grote meid.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm nou niet echt denk ik![]()
Ze zijn met een heel elftal meiden he, en tegen dat ik in Delft ben zitten ze hopelijk al in het ziekenhuis, en mocht het ernstig zijn ga ik er wel heen, maar verwacht dat 't wel losloopt
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Minder goed met hertenslaapjes hé
3 kwartier, en net ook al ruim een half uur. In de zon.quote:
JJH!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo, ze is natuurlijk een grote meid.
Oh nou krijg toch een smsje dat het niet zo goed gaat, dus scheur toch maar even naar Delftquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo, ze is natuurlijk een grote meid.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou krijg toch een smsje dat het niet zo goed gaat, dus scheur toch maar even naar Delft
Achter glas valt dat wel mee toch?!quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind in de zon in slaap vallen altijd een beetje link. Straks ga je per ongeluk twee-en-een-half-uur liggen bakken, of draai je je gezich zo dat je aan een kant rood wordt, en aan de andere kant wit blijft
Succes!quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou krijg toch een smsje dat het niet zo goed gaat, dus scheur toch maar even naar Delft
Oh ja, dan zal het de ergste UV-straling wel tegenhoudenquote:
Oeh een hangmatquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
Balkondeur staat open, drie katten liggen binnen en heer Naard heeft de beste plek: recht naast de deur ligt hij in zijn hangmat met een lodderige blik naar buiten te kijken.
Oh dat is zo leuk om te zien hoe dieren van de zon genietenquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
met een lodderige blik naar buiten te kijken.
En, heb je je vermaakt?quote:
Die zijn lekkerrrrrrrquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:02 schreef Ml-etje het volgende:
Mr kwam net thuis met spare-ribs van de aldi...ben erg benieuwd of het wat is
't Is kortquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Muis, hoe was het bij de kapper?
Hey MB; hoe was het?![]()
Ja echt?? Dan issie goed bezig geweest!quote:
Verbazingwekkend genoeg hebben we een hele leuke dag gehadquote:
Het weer was in ieder geval fijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Verbazingwekkend genoeg hebben we een hele leuke dag gehad
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het weer was in ieder geval fijn, als je dan ergens buiten moet wachten ofzo, dan verzuip je tenminste niet
.
We moesten net na afloop bijna een uur wachten op de bus, dus we hebben lekker in het zonnetje gezetenquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het weer was in ieder geval fijn, als je dan ergens buiten moet wachten ofzo, dan verzuip je tenminste niet
.
Ja, keiveelquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Heb je veel foto's kunnen maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, krullenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker kort voor de zomer MuisEn heb je ook slag in je haar?
Tis idd een heel verschil, maar het staat je wel goed.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Kort heik zat met grote ogen te kijken hoe het korter werd.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, krullenhet is mijn hele leven steil geweest en nu is het een hoofd vol krullen.
Krullen!quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, krullenhet is mijn hele leven steil geweest en nu is het een hoofd vol krullen.
Ik proef enige verbazing.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 17:09 schreef Muis006 het volgende:
Snel dan hmmGemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Da's nu weer de hit, maar dat kan over een uurtje weer anders zijn.quote:
Ja en jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 17:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik proef enige verbazing.Was Greys niet te hyper en Dirk niet te... Dirk?
![]()
Ben benieuwd naar de foto's.
Komt vast een mooie fotospecial van op de FP?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja en jaEn tóch was het leuk!
Nee hoor, het was heel gezellig
De foto's duren nog wel effe
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja en jaEn tóch was het leuk!
Nee hoor, het was heel gezellig
De foto's duren nog wel effe
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:09 schreef Muis006 het volgende:
Snel dan hmmVerdeurie muis ik zit tegen de zon in te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee, hier een topic in ESF en iets op de weblog geloof ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt vast een mooie fotospecial van op de FP?
Oeh heb je kleine krullen wat gaaf!quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan heb je als het ook maar een mini-beetje groeit van die hele mooie kleine lokjes
Dan moet ik hier nog opletten ook.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, hier een topic in ESF en iets op de weblog geloof ik.
Ik denk dat Greys dat wel voor ons doet.quote:
Het is vast niet te missenquote:
O ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat Greys dat wel voor ons doet.
Echt in de catagorie crapload?quote:
quote:
Hoi Dirk. Vermaakt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:31 schreef Dirkh het volgende:
Thuis, ff wat drinken en daarna schrijven.
Goedemiddag allemaal
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:31 schreef Dirkh het volgende:
Thuis, ff wat drinken en daarna schrijven.
Goedemiddag allemaal
Nou gesproken is een groot woord, Greys heeft gesproken en zoals beloofd heb ik vol bewondering zitten glimlachen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk heeft ook Marga Bult gesproken, ik ben zo benieuwd
Maar het was wel heel leuk, er zijn veel foto's. Ik was naar mijn gevoel veel te stil, Greys heeft merendeel het woord gevoerd. Lulletje rozewaterquote:
Ja, ik had daar ter plekke nog wel naar het concert gewild, werd ook gevraagd in de bus of ik nog mee wilde. Maar nu ik thuis ben, zak ik wel in elkaarquote:
Ja hequote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik had daar ter plekke nog wel naar het concert gewild, werd ook gevraagd in de bus of ik nog mee wilde. Maar nu ik thuis ben, zak ik wel in elkaar
Heeft Greys ook die tweets geplaatst, ik dacht/nam meteen aan dat jij het was al die tijdquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou gesproken is een groot woord, Greys heeft gesproken en zoals beloofd heb ik vol bewondering zitten glimlachen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik had daar ter plekke nog wel naar het concert gewild, werd ook gevraagd in de bus of ik nog mee wilde. Maar nu ik thuis ben, zak ik wel in elkaar
Nee, ik was aan het Twitteren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft Greys ook die tweets geplaatst, ik dacht/nam meteen aan dat jij het was al die tijd
Die zal nu wel bijna thuis zijn, ze heeft mij net even afgezetquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 17:43 schreef Ml-etje het volgende:
Is Greys wel dan?
Of is ze gwoon nog in de smart aan het tuffen?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zal nu wel bijna thuis zijn, ze heeft mij net even afgezet
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:48 schreef Muis006 het volgende:
Ml, ik heb ze geloof ik allebei gehad, ze zijn niet scherp ofzo maar wel lekker sappig op de bbq.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
Oh het was zooooooooooo leuk!
We zijn echt met al die lui op de foto geweest
Had je nou de foto gezien? Anders gooi ik hem nog 5 min online.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
binnenkort eens proberen dan thanks meis!
Nee maar zit nog buiten te etenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Had je nou de foto gezien? Anders gooi ik hem nog 5 min online.
Ja hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee maar zit nog buiten te etendus mag het zo (als dat kan hoor anders sta ik wel ff op).
Ben met 10 minuutjes wel klaarquote:
Oh, ik ben soms zo'n kneusquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de halve dag zitten F5-enJe hebt het leuk bijgehouden
![]()
Oei maar het was gewoon druk joh dan kun je niet alles in de gaten houden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik ben soms zo'n kneusIk had op een gegeven moment de hele twitter applicatie er af gegooid, door de iPhone niet te blokkeren na hem in mijn zak te hebben gestopt, en Greys maar trekken: Je moet op de foto...
Dus ik intussen weer opnieuw die applicatie online gekocht installeren en wachtwoord er in gooien na intussen weer een paar keer nijdig te worden aangekeken door Greys waar ik bleef.
Whaa!
Was t verder wel gezellig?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik ben soms zo'n kneusIk had op een gegeven moment de hele twitter applicatie er af gegooid, door de iPhone niet te blokkeren na hem in mijn zak te hebben gestopt, en Greys maar trekken: Je moet op de foto...
Dus ik intussen weer opnieuw die applicatie online gekocht installeren en wachtwoord er in gooien na intussen weer een paar keer nijdig te worden aangekeken door Greys waar ik bleef.
Whaa!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:09 schreef Muis006 het volgende:
Snel dan hmmWoww!! das echt kort maar je kunt het prima hebben incl zonnebril ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dankjequote:Op zaterdag 24 april 2010 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Woww!! das echt kort maar je kunt het prima hebben incl zonnebril ook
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Whaa!
Lekker effe over denken, kijken of je aan deze coupe kunt wennen en dan beslissen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjeik zit nog te twijfelen of ik het kort houd of weer laat groeien.
Hihi in de zomer is dit heerlijk maar vind lang ook altijd weer leuk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjeik zit nog te twijfelen of ik het kort houd of weer laat groeien.
Ik ben een en ander aan het terug luisteren van vandaag om een stuk te schrijven, dus lees zo nu en dan wel mee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
Topique deauth? Ga eens douchen en dan op naar 't luxor![]()
Ja, al was ik 's ochtend nog wel mega zenuwachtig op een bepaald momentquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Greys, wat leuk dat je het ook naar je zin hebt gehad![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
En had ik al![]()
gezegd?
Erik, speciaal voor jou hebben we ook je Israëlisch ska'(a)tje op de foto gezet!
Gewoon reageren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Greys wat een leuk verslag, mogen we ook in het topic reageren of is dat voor jullie tekst en foto's? [/kneusje]
Gewoon reageren muts /bemoeidingingkneusquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Greys wat een leuk verslag, mogen we ook in het topic reageren of is dat voor jullie tekst en foto's? [/kneusje]
Zeg eh, Erik, mond houden nu he!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb er nu alweer spijt van dat ik op de foto ben gegaan met die deelnemers
En naast Dirkh ben jij sowieso de spetterquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg eh, Erik, mond houden nu he!
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En naast Dirkh ben jij sowieso de spetter
Jij had je ook wel kunnen scheren zeg!quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
Gek!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
Echt hequote:Op zaterdag 24 april 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gek!Jouw zelfbeeld is zo verknipt, daar valt niks meer aan te repareren.
Ik zeg d'r niks meer van. Blijft toch niet hangen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he
Greys is een van de mooiste vrouwen van deze SlowChat FOK!
Nee, ik denk het ook niet... Of ze wil het gewoon graag vaak horenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zeg d'r niks meer van. Blijft toch niet hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik heb GEEN zin om te koken...quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn (kook)dag vandaag niet.![]()
M'n schnitzel was aangebrand, de broccoli te lang gekookt, het sausje wat ik erbij maakte had klonten -die met flink roeren wel weg gingen- en toen ik de overgebleven saus even in een kommetje liet staan om af te koelen (morgen lekkah op de spärgel) bleek net dat er een kat een heel leuke tijd op het aanrecht heeft gehad. Weg saus.
InCulto! Die al uitgebreid aan bod is geweest in het Persdag topic, die kale met die gitaarquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, welk land was dat nou die jij akoestisch beter vond en waar je het clipje wel eens van geplaatst had?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik denk het ook niet... Of ze wil het gewoon graag vaak horenGeloof me, ik vind mezelf afgrijselijker dan afgrijselijk op die foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kloptquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gek!Jouw zelfbeeld is zo verknipt, daar valt niks meer aan te repareren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh dus toch, ik twijfelde al. Leuk zeg, ze komen tof overquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
InCulto! Die al uitgebreid aan bod is geweest in het Persdag topic, die kale met die gitaar
Ja, wrijf het er maar in dat ik Thuisbezorgd niet heb.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb GEEN zin om te koken...
Zit er heel hard over te denken om iets op thuisbezorgd te bestellen
(B&J ijsje erbij...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Da's echt écht bij jou he? Nee, daar ga ik niet tegenop lullen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
Geloof me, ik vind mezelf afgrijselijker dan afgrijselijk op die foto's.
[..]
Klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar in dat ik Thuisbezorgd niet heb.![]()
B&J heb ik nog wel, maar ik heb vanmiddag al een royale ijs gehad.Nee, ik vind het toch zonde van het geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo wel even naar de supermarkt, iets makkelijks halen
En B&J dan natuurlijk
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dat waren ze ook echt, leuke spontane gasten. Die zanger helemaal.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dus toch, ik twijfelde al. Leuk zeg, ze komen tof over
Dat doe ik eigk nooit, zo laat nog naar de supermarkt. Call me provinciaaltje, maar ik vind het geen tijd om nog te gaan supermarktshoppen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik vind het toch zonde van het geld
Ik ga zo wel even naar de supermarkt, iets makkelijks halen
En B&J dan natuurlijk
Je hebt hem verdiend.quote:
Ik normaal ook niet (heb vaak ook een hele vriezer vol)quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigk nooit, zo laat nog naar de supermarkt. Call me provinciaaltje, maar ik vind het geen tijd om nog te gaan supermarktshoppen.En ik ben zo'n hamsteraar dat ik in de vriezer altijd wel iets eetbaars vind.
Vandaag nog 4 roodbaarsjes voor een tientje gekocht op de markt.
met alcohol?quote:
So, dat is een misselijkmakende heerlijkheid...quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet (heb vaak ook een hele vriezer vol)
Maar nu even een salade gehaald.
En een B&J Which!![]()
Ik startte google.... en kreeg ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik startte google.... en kreeg dit
Was het maar zo'n feest dat ik die bij de AH kon halen zeg!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest dat ik die bij de AH kon halen zeg!
Het is wat hierboven staatquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is wel lekker in shape.
![]()
Hier verkopen ze wel lekkere mannen jongens bij de AH![]()
Maar is die smaak nou wel of geen aanrader?
Het is heel lekker, maar wel een beetje veelquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oh is dat dát, daar heb ik laatst over gelezen hier op Fok ws in CUL.
Mwjam zegDat ziet er veel beter uit nu dan op het plaatje (van de site)
Het is niet een heel klein koekje neequote:Op zaterdag 24 april 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen is het hier koopzondag, zal eens kijken of ik het kan scoren
Is het niet een heel klein koekje dan of gewoon enorm machtig?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is niet een heel klein koekje nee
en het is ook nog erg machtig...
Die Which? Ik las in het B&J topic dat die inderdaad goed was.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
So, dat is een misselijkmakende heerlijkheid...
quote:
Jep, beidenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys is volgens mij ook een heel lang ding.
Ja, maar dat siert haar, vind ik. De groene slippers destijds iets minderquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Kort is ze zeker niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, hij is heel goed, maar je moet hem eigenlijk met zijn 2en etenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die Which? Ik las in het B&J topic dat die inderdaad goed was.
Ik zit aan de puurder dan pure chocola met stukjes caramel.
Groene slippers?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, maar dat siert haar, vind ik. De groene slippers destijds iets minder
Kan Greys lezen?quote:
Of groene teennagelsquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Groene slippers?
* terugzoeken gaat *
Oh hou opquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, maar dat siert haar, vind ik. De groene slippers destijds iets minder
Ow ja.....quote:
Ik zie niet of de slippers groen zijn of de nagelsquote:
Elke keer?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb wat voor lul gelopen bij dat Dierenthuis he?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb wat voor lul gelopen bij dat Dierenthuis he?
Maar niet op slippersquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar iedereen was toch in het groen?
quote:
Mijn hoorapparaatquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar iedereen was toch in het groen?
was dat groen?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
Laatste keer DTH hadden we heul geen dresscode
Als we wel dresscode hadden gehad was het vast "blote schouder"quote:
Ik heb je de laatste keer gezien, en toen niet hoorquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:58 schreef Muis006 het volgende:
Allememachies ik ben moevanavond maar op tijd slapen.
Ik mail hem nu wel even!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
Muizelientje, trusten!
PieEm je me morgen even je foto van je nieuwe coupe?
Mij ook???quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
Muizelientje, trusten!
PieEm je me morgen even je foto van je nieuwe coupe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |