quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:30 schreef Cat22 het volgende:
Hallo allen!![]()
Heb je een leuke verjaardag Goodbye?
Ik ben vanmorgen naar de stad geweest, lekker gelunsd in het zonnetje en als toetje nog een ijsje gehaald.![]()
Hoest met de twitteraars? Ik zag al een foto van Sieneke.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:31 schreef Goodbye het volgende:
Nou, mijn verjaardag is een beetje saai tot nu toeMaar straks komen de eerste mensen
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
Stout en Nieuw () doet het ondanks de Nero troubles hier wel gewoon in m'n DVD-spelert
Jups, ff kijken alleen of ik zo meteen naar ouders ga of niet. Die van mij voetbalt in zo'n studenten damesteam.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zou hem maar moeten kopen in de winkel "Hallo eh......ehm ja"
Die Van Jou?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jups, ff kijken alleen of ik zo meteen naar ouders ga of niet. Die van mij voetbalt in zo'n studenten damesteam.
En vrouwen en voetbal:![]()
Dus die is met duim gebroken cq uit de kom naar het ziekenhuis
Aiks, dat lijkt me pijnlijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jups, ff kijken alleen of ik zo meteen naar ouders ga of niet. Die van mij voetbalt in zo'n studenten damesteam.
En vrouwen en voetbal:![]()
Dus die is met duim gebroken cq uit de kom naar het ziekenhuis
Dan wordt het tóch nog gezellig!quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:31 schreef Goodbye het volgende:
Nou, mijn verjaardag is een beetje saai tot nu toeMaar straks komen de eerste mensen
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die Van Jou?Moet jij dan niet naast haar zitten om het gezonde handje vast te houden?
Hmm nou niet echt denk ikquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die Van Jou?Moet jij dan niet naast haar zitten om het gezonde handje vast te houden?
quote:
Da's dan ook weer zo, ze is natuurlijk een grote meid.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm nou niet echt denk ik![]()
Ze zijn met een heel elftal meiden he, en tegen dat ik in Delft ben zitten ze hopelijk al in het ziekenhuis, en mocht het ernstig zijn ga ik er wel heen, maar verwacht dat 't wel losloopt
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Minder goed met hertenslaapjes hé
3 kwartier, en net ook al ruim een half uur. In de zon.quote:
JJH!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo, ze is natuurlijk een grote meid.
Oh nou krijg toch een smsje dat het niet zo goed gaat, dus scheur toch maar even naar Delftquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan ook weer zo, ze is natuurlijk een grote meid.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou krijg toch een smsje dat het niet zo goed gaat, dus scheur toch maar even naar Delft
Achter glas valt dat wel mee toch?!quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind in de zon in slaap vallen altijd een beetje link. Straks ga je per ongeluk twee-en-een-half-uur liggen bakken, of draai je je gezich zo dat je aan een kant rood wordt, en aan de andere kant wit blijft
Succes!quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou krijg toch een smsje dat het niet zo goed gaat, dus scheur toch maar even naar Delft
Oh ja, dan zal het de ergste UV-straling wel tegenhoudenquote:
Oeh een hangmatquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
Balkondeur staat open, drie katten liggen binnen en heer Naard heeft de beste plek: recht naast de deur ligt hij in zijn hangmat met een lodderige blik naar buiten te kijken.
Oh dat is zo leuk om te zien hoe dieren van de zon genietenquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
met een lodderige blik naar buiten te kijken.
En, heb je je vermaakt?quote:
Die zijn lekkerrrrrrrquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:02 schreef Ml-etje het volgende:
Mr kwam net thuis met spare-ribs van de aldi...ben erg benieuwd of het wat is
't Is kortquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Muis, hoe was het bij de kapper?
Hey MB; hoe was het?![]()
Ja echt?? Dan issie goed bezig geweest!quote:
Verbazingwekkend genoeg hebben we een hele leuke dag gehadquote:
Het weer was in ieder geval fijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Verbazingwekkend genoeg hebben we een hele leuke dag gehad
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Verbazingwekkend genoeg hebben we een hele leuke dag gehad
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het weer was in ieder geval fijn, als je dan ergens buiten moet wachten ofzo, dan verzuip je tenminste niet
.
We moesten net na afloop bijna een uur wachten op de bus, dus we hebben lekker in het zonnetje gezetenquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het weer was in ieder geval fijn, als je dan ergens buiten moet wachten ofzo, dan verzuip je tenminste niet
.
Ja, keiveelquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Heb je veel foto's kunnen maken?
Ik heb nog wat te doen vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, krullenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker kort voor de zomer MuisEn heb je ook slag in je haar?
Tis idd een heel verschil, maar het staat je wel goed.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Kort heik zat met grote ogen te kijken hoe het korter werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |