Ik zag ook op de foto's van Dirk dat de meesten wel jasjes aan hadden, ze zijn ook veel buiten vandaag...quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet ze zichzelf blijven, en das prima. Ik denk gewoon niet dat het buiten NL scoort.
Ze is een flink stuk opgeknapt inderdaad, ten tijde van het NSF vroeg ik (en meerdere aan reacties hier op FOK! te zien) me oprecht af of ze nou eind 20 / begin 30 was
Nee, want het ESF word puur op kwaliteit van het nummer gespeeld?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag ook op de foto's van Dirk dat de meesten wel jasjes aan hadden, ze zijn ook veel buiten vandaag...
En al zag ze er wel enorm sekseh uit, je houdt van het nummer of niet, uiterlijk is leuk maar speelt geen rol hierin.
quote:
Die donkere zangeres kwam toch later? Dit is het grietje van Walk on Water enzoquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap de ophef niet, want die hits zijn toch met die donkere zangeres geweest, dus wie kent deze meid (in NL) dan? Of was het een Mili Vanilli act?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, want het ESF word puur op kwaliteit van het nummer gespeeld?![]()
Anders had Lordi toch ook nooit gewonnen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag ook op de foto's van Dirk dat de meesten wel jasjes aan hadden, ze zijn ook veel buiten vandaag...
En al zag ze er wel enorm sekseh uit, je houdt van het nummer of niet, uiterlijk is leuk maar speelt geen rol hierin.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die donkere zangeres kwam toch later? Dit is het grietje van Walk on Water enzo
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders had Lordi toch ook nooit gewonnen.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij dit nummer niet nee. Draaiorgelmeuk is maar voor een select groepje.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dat bij het ESF nou altijd het liedje met de meeste kwaliteit wint lijkt me beetje kromme uitspraak.
Ik ken ook alleen de hitjes hoor, maar dat is hoe ik het lees. die overleden is was tot 2000 ofzo de zangeres? En daarna kwam een andere zangeres?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die donkerharige al van dat nummer was.
Ah okay, ik las onderstaande reactie als 'Uiterlijk en uitstraling doet er niet toe als je een goed nummer hebt'quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, dat zeg jij nu hoor
Ik zeg dat als Sieneke een stoeipoes uiterlijk neerzet wij niet ineens nummer 1 worden, meer niet
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okay, ik las onderstaande reactie als 'Uiterlijk en uitstraling doet er niet toe als je een goed nummer hebt'
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"hierin" -> bij Sieneke![]()
En het kan hoor, als een nummer écht super is, dan hoef je niet de mooiste te zijn, maar goed eindeloze discussie
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
Die donkere is Linda Mertens, die is sinds 2000 zangeres.
La vache 1997
Walk on water 2000
Land of the living 2000
Dit zijn singles van voor/uit 2000. En die waren volgens mij nog wel met die Ann
Dus de 2 grootste hits (?) Walk on water en Land of the Living was met die Annquote:Land of the living
In Nederland was Walk On Water uit 2000 de eerste grote hit. Vanaf de single Land of the Living is Linda Mertens zangeres van de groep, nadat Ann Vervoort met haar vriend Pat Krimson naar Ibiza vertrok om daar een platenlabel te lanceren. Het nummer Never Again behaalde een eerste plek in de Spaanse hitlijst.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Dus de 2 grootste hits (?) Walk on water en Land of the Living was met die Ann
Tjah het staat echt op wikipedia. Ná die single is ze gestopt.quote:
In die clip zat die donkere ook al.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het staat echt op wikipedia. Ná die single is ze gestopt.
Dat is volgens mij de albumhoes van het gelijknamige album. Wellicht daarom? Heeft die Ann wel de single gedaan maar niet het hele album?
Zal wel zoiets zijn ja. Ach Walk on Water was in m'n jeugd (quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In die clip zat die donkere ook al.
Walk on water ook, maar die zal wel opnieuw 'gedaan' zijn enzo.
Ach ik vond het baggerplaten, zelfs de zang klonk altijd alsof het "op" de muziek was gezet ipv dat het door elkaar liep. 90% van de dance uit die tijd zat beter in elkaar.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
Maar als je dat stukje op HLN leest vind ik het wel triest hoor.
Met een spastische darm lekker aan de snuif en drank, tja... dat doe je toch zelf lijkt me.quote:Milk Inc. was een fijne periode, maar het was ook erg zwaar. Ik ben eruit gestapt, nadat ik in het ziekenhuis was beland met spastische darmen. Van de stress. Mijn lichaam eiste een 'regelmatiger' leven."
Tjah mensen doen zichzelf een hoop aan. En ze wist dus schijnbaar pas dat ze die spastische darm had ná het drukke getour e.d.? En daarna is ze gestopt (en schijnbaar toch weer aan lager wal geraakt).quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah ik niet zo eik...
[..]
Met een spastische darm lekker aan de snuif en drank, tja... dat doe je toch zelf lijkt me.
En wie weet was ze bv al kassamiep voor ze zangeres werd
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
En ze wist dus schijnbaar pas dat ze die spastische darm had ná het drukke getour e.d.?
Nou laten we dat idd ff afwachten. Wie weet is het gewoon zelfmoord met drank en drugs.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan 5 jaar later (ws) doodgaan aan de drugs? Eh tja...
En ja natuurlijk is 33 veel te jong om dood te gaan.
Ben benieuwd wat er uitkomt qua oorzaak.
Ik heb die Stout en Nieuw, alleen Nero ging al bokken bij branden van de 1e DVDquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
Kan je je vader niet een leuke onbekende Duitse Schlaaaaaager aanbieden?
Nee, dat formuleer jij nu weer geheel zoquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
Vind het beetje erg hard (wat ik niet van je gewend ben) om nu maar te roepen 'Och eigen schuld, dikke bult'
Volgens mij vond jij het ook zo vreselijk toen die Boyzone knul dood was? En voor zover ik me dat kan herinneren was dat na een of drugs/drank overgoten triootje?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dat formuleer jij nu weer geheel zo
Maar idd, ik leef veel mee, maar bij het kruispunt drugs (bij iemand die ook medisch wat heeft) ben ik er niet nee.
Says who?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
En toen Ramses Shaffy op een respectabele leeftijd dood neerviel, of als Frank Boeijen morgen niet meer wakker word dan is het zo'n verlies...
Dat waren speculaties toen, daar was niks bevestigd en dit meisje loopt met een medisch dossier én gaat als topper (voor zover het verhaal kloptquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij het ook zo vreselijk toen die Boyzone knul dood was? En voor zover ik me dat kan herinneren was dat na een of drugs/drank overgoten triootje?
quote:
Waaat?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:26 schreef Goodbye het volgende:
Eigenlijk moet je het in je ondertitel zetten, Ll
Stout en nieuwquote:
Perrrrrrrrrrrrrrrfectquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |