quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, krullenhet is mijn hele leven steil geweest en nu is het een hoofd vol krullen.
Krullen!quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, krullenhet is mijn hele leven steil geweest en nu is het een hoofd vol krullen.
Ik proef enige verbazing.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Verbazingwekkend genoeg hebben we een hele leuke dag gehad
quote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 17:09 schreef Muis006 het volgende:
Snel dan hmmGemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Da's nu weer de hit, maar dat kan over een uurtje weer anders zijn.quote:
Ja en jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 17:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik proef enige verbazing.Was Greys niet te hyper en Dirk niet te... Dirk?
![]()
Ben benieuwd naar de foto's.
Komt vast een mooie fotospecial van op de FP?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja en jaEn tóch was het leuk!
Nee hoor, het was heel gezellig
De foto's duren nog wel effe
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja en jaEn tóch was het leuk!
Nee hoor, het was heel gezellig
De foto's duren nog wel effe
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:09 schreef Muis006 het volgende:
Snel dan hmmVerdeurie muis ik zit tegen de zon in te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee, hier een topic in ESF en iets op de weblog geloof ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt vast een mooie fotospecial van op de FP?
Oeh heb je kleine krullen wat gaaf!quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan heb je als het ook maar een mini-beetje groeit van die hele mooie kleine lokjes
Dan moet ik hier nog opletten ook.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, hier een topic in ESF en iets op de weblog geloof ik.
Ik denk dat Greys dat wel voor ons doet.quote:
Het is vast niet te missenquote:
O ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat Greys dat wel voor ons doet.
Echt in de catagorie crapload?quote:
quote:
Hoi Dirk. Vermaakt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:31 schreef Dirkh het volgende:
Thuis, ff wat drinken en daarna schrijven.
Goedemiddag allemaal
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:31 schreef Dirkh het volgende:
Thuis, ff wat drinken en daarna schrijven.
Goedemiddag allemaal
Nou gesproken is een groot woord, Greys heeft gesproken en zoals beloofd heb ik vol bewondering zitten glimlachen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk heeft ook Marga Bult gesproken, ik ben zo benieuwd
Maar het was wel heel leuk, er zijn veel foto's. Ik was naar mijn gevoel veel te stil, Greys heeft merendeel het woord gevoerd. Lulletje rozewaterquote:
Ja, ik had daar ter plekke nog wel naar het concert gewild, werd ook gevraagd in de bus of ik nog mee wilde. Maar nu ik thuis ben, zak ik wel in elkaarquote:
Ja hequote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik had daar ter plekke nog wel naar het concert gewild, werd ook gevraagd in de bus of ik nog mee wilde. Maar nu ik thuis ben, zak ik wel in elkaar
Heeft Greys ook die tweets geplaatst, ik dacht/nam meteen aan dat jij het was al die tijdquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou gesproken is een groot woord, Greys heeft gesproken en zoals beloofd heb ik vol bewondering zitten glimlachen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik had daar ter plekke nog wel naar het concert gewild, werd ook gevraagd in de bus of ik nog mee wilde. Maar nu ik thuis ben, zak ik wel in elkaar
Nee, ik was aan het Twitteren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft Greys ook die tweets geplaatst, ik dacht/nam meteen aan dat jij het was al die tijd
Die zal nu wel bijna thuis zijn, ze heeft mij net even afgezetquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 17:43 schreef Ml-etje het volgende:
Is Greys wel dan?
Of is ze gwoon nog in de smart aan het tuffen?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zal nu wel bijna thuis zijn, ze heeft mij net even afgezet
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:48 schreef Muis006 het volgende:
Ml, ik heb ze geloof ik allebei gehad, ze zijn niet scherp ofzo maar wel lekker sappig op de bbq.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
Oh het was zooooooooooo leuk!
We zijn echt met al die lui op de foto geweest
Had je nou de foto gezien? Anders gooi ik hem nog 5 min online.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
binnenkort eens proberen dan thanks meis!
Nee maar zit nog buiten te etenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Had je nou de foto gezien? Anders gooi ik hem nog 5 min online.
Ja hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee maar zit nog buiten te etendus mag het zo (als dat kan hoor anders sta ik wel ff op).
Ben met 10 minuutjes wel klaarquote:
Oh, ik ben soms zo'n kneusquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de halve dag zitten F5-enJe hebt het leuk bijgehouden
![]()
Oei maar het was gewoon druk joh dan kun je niet alles in de gaten houden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik ben soms zo'n kneusIk had op een gegeven moment de hele twitter applicatie er af gegooid, door de iPhone niet te blokkeren na hem in mijn zak te hebben gestopt, en Greys maar trekken: Je moet op de foto...
Dus ik intussen weer opnieuw die applicatie online gekocht installeren en wachtwoord er in gooien na intussen weer een paar keer nijdig te worden aangekeken door Greys waar ik bleef.
Whaa!
Was t verder wel gezellig?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik ben soms zo'n kneusIk had op een gegeven moment de hele twitter applicatie er af gegooid, door de iPhone niet te blokkeren na hem in mijn zak te hebben gestopt, en Greys maar trekken: Je moet op de foto...
Dus ik intussen weer opnieuw die applicatie online gekocht installeren en wachtwoord er in gooien na intussen weer een paar keer nijdig te worden aangekeken door Greys waar ik bleef.
Whaa!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:09 schreef Muis006 het volgende:
Snel dan hmmWoww!! das echt kort maar je kunt het prima hebben incl zonnebril ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dankjequote:Op zaterdag 24 april 2010 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Woww!! das echt kort maar je kunt het prima hebben incl zonnebril ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |