En naast Dirkh ben jij sowieso de spetterquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg eh, Erik, mond houden nu he!
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En naast Dirkh ben jij sowieso de spetter
Jij had je ook wel kunnen scheren zeg!quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb er nu alweer spijt van dat ik op de foto ben gegaan met die deelnemers
Gek!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb er nu alweer spijt van dat ik op de foto ben gegaan met die deelnemers
Echt hequote:Op zaterdag 24 april 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gek!Jouw zelfbeeld is zo verknipt, daar valt niks meer aan te repareren.
Ik zeg d'r niks meer van. Blijft toch niet hangen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he
Greys is een van de mooiste vrouwen van deze SlowChat FOK!
Nee, ik denk het ook niet... Of ze wil het gewoon graag vaak horenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zeg d'r niks meer van. Blijft toch niet hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik heb GEEN zin om te koken...quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn (kook)dag vandaag niet.![]()
M'n schnitzel was aangebrand, de broccoli te lang gekookt, het sausje wat ik erbij maakte had klonten -die met flink roeren wel weg gingen- en toen ik de overgebleven saus even in een kommetje liet staan om af te koelen (morgen lekkah op de spärgel) bleek net dat er een kat een heel leuke tijd op het aanrecht heeft gehad. Weg saus.
InCulto! Die al uitgebreid aan bod is geweest in het Persdag topic, die kale met die gitaarquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, welk land was dat nou die jij akoestisch beter vond en waar je het clipje wel eens van geplaatst had?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik denk het ook niet... Of ze wil het gewoon graag vaak horenGeloof me, ik vind mezelf afgrijselijker dan afgrijselijk op die foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kloptquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gek!Jouw zelfbeeld is zo verknipt, daar valt niks meer aan te repareren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh dus toch, ik twijfelde al. Leuk zeg, ze komen tof overquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
InCulto! Die al uitgebreid aan bod is geweest in het Persdag topic, die kale met die gitaar
Ja, wrijf het er maar in dat ik Thuisbezorgd niet heb.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb GEEN zin om te koken...
Zit er heel hard over te denken om iets op thuisbezorgd te bestellen
(B&J ijsje erbij...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Da's echt écht bij jou he? Nee, daar ga ik niet tegenop lullen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
Geloof me, ik vind mezelf afgrijselijker dan afgrijselijk op die foto's.
[..]
Klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar in dat ik Thuisbezorgd niet heb.![]()
B&J heb ik nog wel, maar ik heb vanmiddag al een royale ijs gehad.Nee, ik vind het toch zonde van het geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo wel even naar de supermarkt, iets makkelijks halen
En B&J dan natuurlijk
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat waren ze ook echt, leuke spontane gasten. Die zanger helemaal.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dus toch, ik twijfelde al. Leuk zeg, ze komen tof over
Dat doe ik eigk nooit, zo laat nog naar de supermarkt. Call me provinciaaltje, maar ik vind het geen tijd om nog te gaan supermarktshoppen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik vind het toch zonde van het geld
Ik ga zo wel even naar de supermarkt, iets makkelijks halen
En B&J dan natuurlijk
Je hebt hem verdiend.quote:
Ik normaal ook niet (heb vaak ook een hele vriezer vol)quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigk nooit, zo laat nog naar de supermarkt. Call me provinciaaltje, maar ik vind het geen tijd om nog te gaan supermarktshoppen.En ik ben zo'n hamsteraar dat ik in de vriezer altijd wel iets eetbaars vind.
Vandaag nog 4 roodbaarsjes voor een tientje gekocht op de markt.
met alcohol?quote:
So, dat is een misselijkmakende heerlijkheid...quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet (heb vaak ook een hele vriezer vol)
Maar nu even een salade gehaald.
En een B&J Which!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |