quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik ben soms zo'n kneusIk had op een gegeven moment de hele twitter applicatie er af gegooid, door de iPhone niet te blokkeren na hem in mijn zak te hebben gestopt, en Greys maar trekken: Je moet op de foto...
Dus ik intussen weer opnieuw die applicatie online gekocht installeren en wachtwoord er in gooien na intussen weer een paar keer nijdig te worden aangekeken door Greys waar ik bleef.
Whaa!
Lekker effe over denken, kijken of je aan deze coupe kunt wennen en dan beslissen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjeik zit nog te twijfelen of ik het kort houd of weer laat groeien.
Hihi in de zomer is dit heerlijk maar vind lang ook altijd weer leuk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjeik zit nog te twijfelen of ik het kort houd of weer laat groeien.
Ik ben een en ander aan het terug luisteren van vandaag om een stuk te schrijven, dus lees zo nu en dan wel mee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
Topique deauth? Ga eens douchen en dan op naar 't luxor![]()
Ja, al was ik 's ochtend nog wel mega zenuwachtig op een bepaald momentquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Greys, wat leuk dat je het ook naar je zin hebt gehad![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
En had ik al![]()
gezegd?
Erik, speciaal voor jou hebben we ook je Israëlisch ska'(a)tje op de foto gezet!
Gewoon reageren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Greys wat een leuk verslag, mogen we ook in het topic reageren of is dat voor jullie tekst en foto's? [/kneusje]
Gewoon reageren muts /bemoeidingingkneusquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Greys wat een leuk verslag, mogen we ook in het topic reageren of is dat voor jullie tekst en foto's? [/kneusje]
Zeg eh, Erik, mond houden nu he!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb er nu alweer spijt van dat ik op de foto ben gegaan met die deelnemers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |