SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
je kan goed hoofdrekenenquote:
Bedoel je 100 livechattopics?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Anonymousz het volgende:
ik denk dat we de 100 gaan halen
Je had er maar twee, ik heb de derde toegevoegdquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh dat.. dat is om het spannend te houden
Ze ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee ze bedoeld de dagcijfers ( Dagcijfers #201 )
Is nog niet bekendquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:13 schreef Marlalala het volgende:
iBenny hoe heb je gescoord in de dagdinges?
Sorry, Rauzer..quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je had er maar twee, ik heb de derde toegevoegd
Slaap lekker, Marlalalalalaquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
De douche roept en het bed hoor ik ook al in de verte.
Slaap lekker!
in de telegraaf nu...quote:Stacey Rookhuizen haalt keihard uit
van onze redactie
AMSTERDAM - Stacey Rookhuizen heeft de hardheid van haar X Factor-collega Gordon overtroffen.
Gordon riep na een van haar acts dat hij zelfmoordneigingen kreeg van de muziek van Alanis Morissette. "Misschien moeten we jou maar een van haar cd's geven", was Stacey's antwoord...
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
Slaap lekker!
Ik was ff weg, je bent geheid al weg, maar toch, doucheze en truste voor straxquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
Slaap lekker!
over het xfa live topicquote:
Alleen vandaaggister al 10 topicsquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, we ziten qua topics al over de helft, maar qua shows nog niet ...
vorig jaar hadden we 50 ofzoquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, we ziten qua topics al over de helft, maar qua shows nog niet ...
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:34 schreef Anonymousz het volgende:
iBenny
is een baasfaalhaas
alleen op vrijdag danalle dagen van de week
ook goedquote:
Weltrustenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Lijkt een goed moment om af te sluiten
Welterusten![]()
![]()
![]()
Oh ja, jij zei..quote:
vind ik wel lief van jequote:Voor elke post die iBenny vrijdag (23/04) post, stort ik een euro op de rekening van een stichting
Doe ff een linkje naar die post, want ik heb kennelijk teveel whiskey gehadquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ja, jij zei..
[..]
vind ik wel lief van je
ben je er volgende week?quote:
iBenny80quote:
mathijfquote:
Doe er zo'n 750 meer en dan heb je het fokrecord.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
jeuzes
Van wie was ook alweer dat record.. was iets van 1200 op 1 dag
Ik had er 16quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
jeuzes
Krijg ik dan een tagje met '[geen leven]'quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe er zo'n 750 meer en dan heb je het fokrecord.
16 maar?quote:
Ik zag het laatst en het was boven de 1500 van Pirania...quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
jeuzes
dat was 'm inderdaadquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik zag het laatst en het was boven de 1500 van Pirania...
1600quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Krijg ik dan een tagje met '[geen leven]'
[..]
16 maar?Dat zou toch veel meer moeten zijn?
Nee. Zelfs ik ben het nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
OhIk dacht al
(dus zo levenlosch ben ik niet)
Ik schrok bij iedereen, alleen Jaap kon ermee doorquote:Op zondag 25 april 2010 01:06 schreef Ziewoarut het volgende:
Net nog eens gekeken.
Ik schrok toen Kelvin cruel man ging zingen. Er zijn maar weinig mensen die kunnen wat Roger van intwine kan. Echt totaaaal onderschat die band. Gelukkig krijgen ze in het buitenland meer erkenning.
Dat is knap, het is pas nacht en je kunt nu al zien wat er vanmiddag gedaan is? Doe je ook aan toekomst voorspellen voor mensen?quote:
Misschien moet je in XFA-H kijkenquote:Op zondag 25 april 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
He, XFA live leeft helemaal niet met de herhaling op tv![]()
Ik loop er verder niet zo mee te koop. Ik denk dat de mensheid meer gebaat is bij verrassingen.quote:Op maandag 26 april 2010 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is knap, het is pas nacht en je kunt nu al zien wat er vanmiddag gedaan is? Doe je ook aan toekomst voorspellen voor mensen?
hmmm zou me niet eens verbazen dat ze uit al die tig nummers iets kiezen wat vorig jaar ook al gedaan is (toen door Rachel)quote:Op maandag 26 april 2010 16:19 schreef Symphonic het volgende:
Aha, wel slim dat ze niet Nederlandstalig doen....
Ben heel benieuwd waar ze Dony mee laten optreden. Ik gok zomaar op Radar Love...
viva hollandiaquote:Op maandag 26 april 2010 17:01 schreef iBenny het volgende:
Nederlands product.. dus geen Nederlandstalig?
Ik denk dat Dony Tiesto gaat doen
Ik hoor net dat het vrijdag is, dus....quote:Op woensdag 28 april 2010 10:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha ik denk het ja..
Sorry ik ben aan het SOGGEN
Haha zullen we samen liedjes zingen? Dan ben jij Sumera en dan doe ik Kelvin. Samen kunnen we BadBoyz zijn en ook voor Donny moeten we maar samen gaan denk ikquote:Op woensdag 28 april 2010 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het vrijdag is, dus....![]()
![]()
HET IS VRIJDAG!!!
![]()
![]()
wat is SOGGEN?
Ik zeg.... doen!quote:Op woensdag 28 april 2010 10:41 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha zullen we samen liedjes zingen? Dan ben jij Sumera en dan doe ik Kelvin. Samen kunnen we BadBoyz zijn en ook voor Donny moeten we maar samen gaan denk ik![]()
Sog=studie ontwijkend gedrag
Soa=studie ontwijkende activiteit
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het vrijdag is, dus....![]()
![]()
HET IS VRIJDAG!!!
![]()
![]()
kopen bij de supermarkt/brunaquote:Op donderdag 29 april 2010 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
waar krijg je voetbalplaatjes bij dan?
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:37 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga het morgen naar museumplein
van 12 uur tot ik weet niet hoelaat
de kans is groot dat ik morgen niet ga kijken
wellicht alleen naar de uitslag kijken
iedereen veel plezier morgen
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
Zal lekker druk zijn morgen
Ik ben er wel
sorryquote:
Nee hoor meisquote:
Dat hoef ik niet te faken hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt goed je hebt mij toch
En je doet maar net of je het gezellig vind![]()
quote:
quote:
Ik wil hem wel hoorquote:Op donderdag 29 april 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan niet
![]()
Gaf je er vorige week ook al 1 hoor
Jaquote:
dus dan was het toch andersquote:Op donderdag 29 april 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben morgen voor Jaap, heb ik zo maar besloten
quote:
Jij nooitquote:
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit?
*vannacht om 3:45u voor de deur staat bij Kally
Mag het ook 3:46u zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 19:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit?
*vannacht om 3:45u voor de deur staat bij Kally
quote:
Dat is een teken van ouderdom!quote:
quote:
Jij welquote:Op donderdag 29 april 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
er zijn vast wel uitzonderingen?
(en ik dan?)
Wat is er met jou?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
er zijn vast wel uitzonderingen?
(en ik dan?)
Dat is wel mijn doel.quote:
Nog niet, dus keep up the good workquote:
Ah, je ballen moeten straks weer indalen?quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je ballen moeten straks weer indalen?
* opgelucht adem haaltquote:Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nederlands product.. dus niet per se nederlandstalig
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
* opgelucht adem haalt
Zie je Dony al een Nederlandstalig liedje zingen
quote:
En als deze niet dicht is slaan ze morgen nr. 60 over?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
Deze moet eigenlijk wel dicht voor morgen, nummer 60 is wel een mooi nummer voor een live show
je bent ook 19quote:
Ik heb een zieke geest.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is zo dramatisch, het zou niet eens in me opkomen
Dat weet ik niet, ik maak geen nieuwe topics hierquote:Op donderdag 29 april 2010 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
En als deze niet dicht is slaan ze morgen nr. 60 over?
Ik ookquote:
Ik heb het gevoel dat ik dorst hebquote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het gevoel dat het vrijdag is.
Ik heb lekker een wijntje, doe ik door de weeks nooit maar het is nu toch een soort van "vrijdag"quote:
amenquote:
zit je al klaar danquote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het gevoel dat het vrijdag is.
Ah, goed plan. Dan neem ik een whiskey'tjequote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb lekker een wijntje, doe ik door de weeks nooit maar het is nu toch een soort van "vrijdag"
januari...quote:Op donderdag 29 april 2010 20:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent ook 19
wanneer word je 20?
Natuurlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, goed plan. Dan neem ik een whiskey'tje
Dat weet ik tochquote:
Iig een vrije dagquote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb lekker een wijntje, doe ik door de weeks nooit maar het is nu toch een soort van "vrijdag"
Precies, ben er ook echt aan toequote:
Maar dat was eerderquote:Op donderdag 29 april 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
ze had zichzelf al eerder hier gemeld hoor
Ik ook, alleen moet ik nog wat afmakenquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, alleen moet ik nog wat afmaken
Nogal.quote:
Ik ga volgende week een zware week krijgen op mijn werk, misschien helpt dat een beetjequote:
quote:
quote:
Dan smaakt een biertje erg goed jaquote:
Ik volgende week ook nog, maar daarna zit ik in het vliegtuig naar Tokio.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga volgende week een zware week krijgen op mijn werk, misschien helpt dat een beetje
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik volgende week ook nog, maar daarna zit ik in het vliegtuig naar Tokio.
Ik niet die ouderequote:
Het is maar tien uur vliegen?quote:
een biertje smaakt altijd goedquote:
Wie is 'ze'?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een biertje smaakt altijd goed
Ik heb zin in morgen, ben benieuwd wat ze er van gaan maken
ja ik ben 110 jaarquote:Op donderdag 29 april 2010 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
januari...
(ik zie nu dat je toch ouder bent1900 geboren? )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja ik ben 110 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja maar mijn vakantie duurt nog zo langquote:
Gewoon, vrouwenfrontquote:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar mijn vakantie duurt nog zo lang
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep dat je niet over jezelf praatte in derde persoon enkelvoud
girlpowerquote:
Dit jaar thuis maar daguitjes, dus ladingen pretparken, dierentuinen en strandquote:
ook tof. Mits veel achtbanen. Ik heb al een jaarabo dierentuin, omdat ik er vlakbij woonquote:Op donderdag 29 april 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit jaar thuis maar daguitjes, dus ladingen pretparken, dierentuinen en strand
quote:
Ach zolang mijn knullen het naar hun zin hebben, vind ik het ook bestquote:
Die had ik ook en denk dat ik hem weer ga nemen, ze zijn gek op dierentuinenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
ook tof. Mits veel achtbanen. Ik heb al een jaarabo dierentuin, omdat ik er vlakbij woon
En jij juicht omdat?quote:
Hij heeft de karaokevideo nog niet eens gezien.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft de karaokevideo nog niet eens gezien.
quote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 29 april 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Oud nieuws
![]()
Toch niet bij elke vrouw?
Soms is natuurlijk heul zo natuurlijk niet hoorquote:
Ik ken 'm nog niequote:Op donderdag 29 april 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
Die nieuwe Heineken reclame van Man with Talent
Natuurllijk welquote:Op donderdag 29 april 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms is natuurlijk heul zo natuurlijk niet hoor![]()
quote:Maar ik schat je hoog in
quote:
Doe mij maar gewoon au naturelquote:Op donderdag 29 april 2010 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Natuurllijk wel
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het natuurlijk goed is
[..]
quote:
Kan niet zien, op androidquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:55 schreef iBenny het volgende:
Mijn onderschrift is er ook weer klaar voor
onder mijn naam:quote:
Onder het bericht:quote:Is het al vrijdag?!
Zo dan maarquote:Jazeker!!!Met vandaag als thema... Nederlands product!
Dan kijk ik altijd backstage. TV kantine kijk ik in de herhaling, volgens mij op zondags...quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:10 schreef Marlalala het volgende:
Over 12 uur begint de TV-Kantine joehoe
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:10 schreef Marlalala het volgende:
Over 12 uur begint de TV-Kantinebackstageshow joehoe
Nu is het tijd voor Eric en Martijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Goeiemorgens, trouwens!
Je hebt BB uit de survival gestemd
Ik vind het helemaal niet zo leuk hoor maar omdat ik mijn afstandbediening (nog steeds) kwijt ben en ik te lui ben om handmatig te zappen moet ik er wel naar kijkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dan kijk ik altijd backstage. TV kantine kijk ik in de herhaling, volgens mij op zondags...
dan doe je het geluid uit en kom je ook mee de bs-show kijkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo leuk hoor maar omdat ik mijn afstandbediening (nog steeds) kwijt ben en ik te lui ben om handmatig te zappen moet ik er wel naar kijken![]()
sad
Ja, was echt toeval hoor maar een kans om niet te missenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Goeiemorgens, trouwens!
Je hebt BB uit de survival gestemd
haha nee jij maakt altijd wel mooie verslagen. Ik vind die Whatever trouwens te vervelend om naar te kijken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan doe je het geluid uit en kom je ook mee de bs-show kijken
Ik denk dat clowntje het erom deedquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, was echt toeval hoor maar een kans om niet te missen
Vorige week vond ik ze slecht, maar daarvoor deden ze het wel aardig...quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha nee jij maakt altijd wel mooie verslagen. Ik vind die Whatever trouwens te vervelend om naar te kijken.
slecht? hoezo? ik vond ze niet heel anders dan de weken daarvoor hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vorige week vond ik ze slecht, maar daarvoor deden ze het wel aardig...
Heb hooguit mijn steentje bijgedragen dmv minpuntenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat clowntje het erom deed(hij zat er al uren op te loeren
)
dat kan ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha nee jij maakt altijd wel mooie verslagen. Ik vind die Whatever trouwens te vervelend om naar te kijken.
Ja weet niet, het irriteerde mij, maar misschien ben ik op hen uit gekekenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
slecht? hoezo? ik vond ze niet heel anders dan de weken daarvoor hoor
Jij bent onmisbaar!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat kan ook
(dus ik ben toch nog ergens nuttig voor?)
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo is het maar net! Hier op deze pagina staan wel toppers hoor.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo is het maar net! Hier op deze pagina staan wel toppers hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik moet weer zo nodig gaan pokeren met m'n lieve vrienden en vriendinnen. Schandalig he.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ik moet weer zo nodig gaan pokeren met m'n lieve vrienden en vriendinnen. Schandalig he.
schandalig wil ik het niet noemen.. wel jammerquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ik moet weer zo nodig gaan pokeren met m'n lieve vrienden en vriendinnen. Schandalig he.
Koninginnedag Utrechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |