SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
je kan goed hoofdrekenenquote:
Bedoel je 100 livechattopics?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Anonymousz het volgende:
ik denk dat we de 100 gaan halen
Je had er maar twee, ik heb de derde toegevoegdquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh dat.. dat is om het spannend te houden
Ze ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee ze bedoeld de dagcijfers ( Dagcijfers #201 )
Is nog niet bekendquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:13 schreef Marlalala het volgende:
iBenny hoe heb je gescoord in de dagdinges?
Sorry, Rauzer..quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je had er maar twee, ik heb de derde toegevoegd
Slaap lekker, Marlalalalalaquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
De douche roept en het bed hoor ik ook al in de verte.
Slaap lekker!
in de telegraaf nu...quote:Stacey Rookhuizen haalt keihard uit
van onze redactie
AMSTERDAM - Stacey Rookhuizen heeft de hardheid van haar X Factor-collega Gordon overtroffen.
Gordon riep na een van haar acts dat hij zelfmoordneigingen kreeg van de muziek van Alanis Morissette. "Misschien moeten we jou maar een van haar cd's geven", was Stacey's antwoord...
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
Slaap lekker!
Ik was ff weg, je bent geheid al weg, maar toch, doucheze en truste voor straxquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
Slaap lekker!
over het xfa live topicquote:
Alleen vandaaggister al 10 topicsquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, we ziten qua topics al over de helft, maar qua shows nog niet ...
vorig jaar hadden we 50 ofzoquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, we ziten qua topics al over de helft, maar qua shows nog niet ...
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:34 schreef Anonymousz het volgende:
iBenny
is een baasfaalhaas
alleen op vrijdag danalle dagen van de week
ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |