SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
je kan goed hoofdrekenenquote:
Bedoel je 100 livechattopics?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:09 schreef Anonymousz het volgende:
ik denk dat we de 100 gaan halen
Je had er maar twee, ik heb de derde toegevoegdquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh dat.. dat is om het spannend te houden
Ze ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee ze bedoeld de dagcijfers ( Dagcijfers #201 )
Is nog niet bekendquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:13 schreef Marlalala het volgende:
iBenny hoe heb je gescoord in de dagdinges?
Sorry, Rauzer..quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je had er maar twee, ik heb de derde toegevoegd
Slaap lekker, Marlalalalalaquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
De douche roept en het bed hoor ik ook al in de verte.
Slaap lekker!
in de telegraaf nu...quote:Stacey Rookhuizen haalt keihard uit
van onze redactie
AMSTERDAM - Stacey Rookhuizen heeft de hardheid van haar X Factor-collega Gordon overtroffen.
Gordon riep na een van haar acts dat hij zelfmoordneigingen kreeg van de muziek van Alanis Morissette. "Misschien moeten we jou maar een van haar cd's geven", was Stacey's antwoord...
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
Slaap lekker!
Ik was ff weg, je bent geheid al weg, maar toch, doucheze en truste voor straxquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
Slaap lekker!
over het xfa live topicquote:
Alleen vandaaggister al 10 topicsquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, we ziten qua topics al over de helft, maar qua shows nog niet ...
vorig jaar hadden we 50 ofzoquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, we ziten qua topics al over de helft, maar qua shows nog niet ...
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:34 schreef Anonymousz het volgende:
iBenny
is een baasfaalhaas
alleen op vrijdag danalle dagen van de week
ook goedquote:
Weltrustenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Lijkt een goed moment om af te sluiten
Welterusten![]()
![]()
![]()
Oh ja, jij zei..quote:
vind ik wel lief van jequote:Voor elke post die iBenny vrijdag (23/04) post, stort ik een euro op de rekening van een stichting
Doe ff een linkje naar die post, want ik heb kennelijk teveel whiskey gehadquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh ja, jij zei..
[..]
vind ik wel lief van je
ben je er volgende week?quote:
iBenny80quote:
mathijfquote:
Doe er zo'n 750 meer en dan heb je het fokrecord.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
jeuzes
Van wie was ook alweer dat record.. was iets van 1200 op 1 dag
Ik had er 16quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
jeuzes
Krijg ik dan een tagje met '[geen leven]'quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe er zo'n 750 meer en dan heb je het fokrecord.
16 maar?quote:
Ik zag het laatst en het was boven de 1500 van Pirania...quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
jeuzes
dat was 'm inderdaadquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik zag het laatst en het was boven de 1500 van Pirania...
1600quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Krijg ik dan een tagje met '[geen leven]'
[..]
16 maar?Dat zou toch veel meer moeten zijn?
Nee. Zelfs ik ben het nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
OhIk dacht al
(dus zo levenlosch ben ik niet)
Ik schrok bij iedereen, alleen Jaap kon ermee doorquote:Op zondag 25 april 2010 01:06 schreef Ziewoarut het volgende:
Net nog eens gekeken.
Ik schrok toen Kelvin cruel man ging zingen. Er zijn maar weinig mensen die kunnen wat Roger van intwine kan. Echt totaaaal onderschat die band. Gelukkig krijgen ze in het buitenland meer erkenning.
Dat is knap, het is pas nacht en je kunt nu al zien wat er vanmiddag gedaan is? Doe je ook aan toekomst voorspellen voor mensen?quote:
Misschien moet je in XFA-H kijkenquote:Op zondag 25 april 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
He, XFA live leeft helemaal niet met de herhaling op tv![]()
Ik loop er verder niet zo mee te koop. Ik denk dat de mensheid meer gebaat is bij verrassingen.quote:Op maandag 26 april 2010 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is knap, het is pas nacht en je kunt nu al zien wat er vanmiddag gedaan is? Doe je ook aan toekomst voorspellen voor mensen?
hmmm zou me niet eens verbazen dat ze uit al die tig nummers iets kiezen wat vorig jaar ook al gedaan is (toen door Rachel)quote:Op maandag 26 april 2010 16:19 schreef Symphonic het volgende:
Aha, wel slim dat ze niet Nederlandstalig doen....
Ben heel benieuwd waar ze Dony mee laten optreden. Ik gok zomaar op Radar Love...
viva hollandiaquote:Op maandag 26 april 2010 17:01 schreef iBenny het volgende:
Nederlands product.. dus geen Nederlandstalig?
Ik denk dat Dony Tiesto gaat doen
Ik hoor net dat het vrijdag is, dus....quote:Op woensdag 28 april 2010 10:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha ik denk het ja..
Sorry ik ben aan het SOGGEN
Haha zullen we samen liedjes zingen? Dan ben jij Sumera en dan doe ik Kelvin. Samen kunnen we BadBoyz zijn en ook voor Donny moeten we maar samen gaan denk ikquote:Op woensdag 28 april 2010 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het vrijdag is, dus....![]()
![]()
HET IS VRIJDAG!!!
![]()
![]()
wat is SOGGEN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |