Dat is knap, het is pas nacht en je kunt nu al zien wat er vanmiddag gedaan is? Doe je ook aan toekomst voorspellen voor mensen?quote:
Misschien moet je in XFA-H kijkenquote:Op zondag 25 april 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
He, XFA live leeft helemaal niet met de herhaling op tv![]()
Ik loop er verder niet zo mee te koop. Ik denk dat de mensheid meer gebaat is bij verrassingen.quote:Op maandag 26 april 2010 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is knap, het is pas nacht en je kunt nu al zien wat er vanmiddag gedaan is? Doe je ook aan toekomst voorspellen voor mensen?
hmmm zou me niet eens verbazen dat ze uit al die tig nummers iets kiezen wat vorig jaar ook al gedaan is (toen door Rachel)quote:Op maandag 26 april 2010 16:19 schreef Symphonic het volgende:
Aha, wel slim dat ze niet Nederlandstalig doen....
Ben heel benieuwd waar ze Dony mee laten optreden. Ik gok zomaar op Radar Love...
viva hollandiaquote:Op maandag 26 april 2010 17:01 schreef iBenny het volgende:
Nederlands product.. dus geen Nederlandstalig?
Ik denk dat Dony Tiesto gaat doen
Ik hoor net dat het vrijdag is, dus....quote:Op woensdag 28 april 2010 10:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha ik denk het ja..
Sorry ik ben aan het SOGGEN
Haha zullen we samen liedjes zingen? Dan ben jij Sumera en dan doe ik Kelvin. Samen kunnen we BadBoyz zijn en ook voor Donny moeten we maar samen gaan denk ikquote:Op woensdag 28 april 2010 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het vrijdag is, dus....![]()
![]()
HET IS VRIJDAG!!!
![]()
![]()
wat is SOGGEN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |