Nog niet, dus keep up the good workquote:
Ah, je ballen moeten straks weer indalen?quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je ballen moeten straks weer indalen?
* opgelucht adem haaltquote:Op donderdag 29 april 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nederlands product.. dus niet per se nederlandstalig
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
* opgelucht adem haalt
Zie je Dony al een Nederlandstalig liedje zingen
quote:
En als deze niet dicht is slaan ze morgen nr. 60 over?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
Deze moet eigenlijk wel dicht voor morgen, nummer 60 is wel een mooi nummer voor een live show
je bent ook 19quote:
Ik heb een zieke geest.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is zo dramatisch, het zou niet eens in me opkomen
Dat weet ik niet, ik maak geen nieuwe topics hierquote:Op donderdag 29 april 2010 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
En als deze niet dicht is slaan ze morgen nr. 60 over?
Ik ookquote:
Ik heb het gevoel dat ik dorst hebquote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het gevoel dat het vrijdag is.
Ik heb lekker een wijntje, doe ik door de weeks nooit maar het is nu toch een soort van "vrijdag"quote:
amenquote:
zit je al klaar danquote:Op donderdag 29 april 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het gevoel dat het vrijdag is.
Ah, goed plan. Dan neem ik een whiskey'tjequote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb lekker een wijntje, doe ik door de weeks nooit maar het is nu toch een soort van "vrijdag"
januari...quote:Op donderdag 29 april 2010 20:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent ook 19
wanneer word je 20?
Natuurlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, goed plan. Dan neem ik een whiskey'tje
Dat weet ik tochquote:
Iig een vrije dagquote:Op donderdag 29 april 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb lekker een wijntje, doe ik door de weeks nooit maar het is nu toch een soort van "vrijdag"
Precies, ben er ook echt aan toequote:
Maar dat was eerderquote:Op donderdag 29 april 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
ze had zichzelf al eerder hier gemeld hoor
Ik ook, alleen moet ik nog wat afmakenquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, alleen moet ik nog wat afmaken
Nogal.quote:
Ik ga volgende week een zware week krijgen op mijn werk, misschien helpt dat een beetjequote:
quote:
quote:
Dan smaakt een biertje erg goed jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |