onder mijn naam:quote:
Onder het bericht:quote:Is het al vrijdag?!
Zo dan maarquote:Jazeker!!!Met vandaag als thema... Nederlands product!
Dan kijk ik altijd backstage. TV kantine kijk ik in de herhaling, volgens mij op zondags...quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:10 schreef Marlalala het volgende:
Over 12 uur begint de TV-Kantine joehoe
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:10 schreef Marlalala het volgende:
Over 12 uur begint de TV-Kantinebackstageshow joehoe
Nu is het tijd voor Eric en Martijnquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Goeiemorgens, trouwens!
Je hebt BB uit de survival gestemd
Ik vind het helemaal niet zo leuk hoor maar omdat ik mijn afstandbediening (nog steeds) kwijt ben en ik te lui ben om handmatig te zappen moet ik er wel naar kijkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dan kijk ik altijd backstage. TV kantine kijk ik in de herhaling, volgens mij op zondags...
dan doe je het geluid uit en kom je ook mee de bs-show kijkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo leuk hoor maar omdat ik mijn afstandbediening (nog steeds) kwijt ben en ik te lui ben om handmatig te zappen moet ik er wel naar kijken![]()
sad
Ja, was echt toeval hoor maar een kans om niet te missenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Goeiemorgens, trouwens!
Je hebt BB uit de survival gestemd
haha nee jij maakt altijd wel mooie verslagen. Ik vind die Whatever trouwens te vervelend om naar te kijken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan doe je het geluid uit en kom je ook mee de bs-show kijken
Ik denk dat clowntje het erom deedquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, was echt toeval hoor maar een kans om niet te missen
Vorige week vond ik ze slecht, maar daarvoor deden ze het wel aardig...quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha nee jij maakt altijd wel mooie verslagen. Ik vind die Whatever trouwens te vervelend om naar te kijken.
slecht? hoezo? ik vond ze niet heel anders dan de weken daarvoor hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vorige week vond ik ze slecht, maar daarvoor deden ze het wel aardig...
Heb hooguit mijn steentje bijgedragen dmv minpuntenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat clowntje het erom deed(hij zat er al uren op te loeren
)
dat kan ookquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha nee jij maakt altijd wel mooie verslagen. Ik vind die Whatever trouwens te vervelend om naar te kijken.
Ja weet niet, het irriteerde mij, maar misschien ben ik op hen uit gekekenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
slecht? hoezo? ik vond ze niet heel anders dan de weken daarvoor hoor
Jij bent onmisbaar!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat kan ook
(dus ik ben toch nog ergens nuttig voor?)
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo is het maar net! Hier op deze pagina staan wel toppers hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |