Serieus?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, ik dacht echt dat jij het altijd over bier had.
De zon maakt alles net een stukje vrolijkerquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:50 schreef Maisnon het volgende:
zon
Mensen die helemaal idolaat zijn van een bepaald merk bier, maar het andere merk beschouwen als slootwaterquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:52 schreef Bragi het volgende:
Mensen die (online) de hele tijd over bier praten.
Op zo'n mooie dag? Balen man.quote:
Je zou maar uit je bed sprinten, de trap af sjeezen en alsnog de WC niet halen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:57 schreef Hyman het volgende:
Je zou maar uit je bed sprinten, de trap af sjeezen om vervolgens de plee eronder te kotsen
Ik vraag het me iedere dag nog af, ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Luur, je fobo![]()
Er staat nog minder in dan in de prijzenkast van RKC, maar je hebt wel 145.826 views
Maar die views zijn nog van de tijd dat je sexy pics erin had staan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vraag het me iedere dag nog af, ja.
Ik heb nu geen bevestiging meer nodig dat ik sexy ben.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar die views zijn nog van de tijd dat je sexy pics erin had staan.
nooooooooooooooooooquote:
Ik draag make-up dus ik ben niet sexy in jouw ogen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:08 schreef Bragi het volgende:
Ik heb nog wel bevestiging nodig dat All sexy is.
Mijn PM-box is half leeg.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik draag make-up dus ik ben niet sexy in jouw ogen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoevaak ik me al wel niet gefapt heb op Allure_ Het eelt staat me gewoon op de handen.
Whehehe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik draag make-up dus ik ben niet sexy in jouw ogen.
Heb je nu wel of niet gefapt op Allure_?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoevaak ik me al wel niet gefapt heb op Allure_ Het eelt staat me gewoon op de handen.
Man, wel meer dan eens. Tot m'n eikel net zo rood als een tomaat was.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je nu wel of niet gefapt op Allure_?
Ik wel in ieder geval. Vooral als ze nieuwe pics erin had. Oh wat een feest was dat altijd.![]()
Door haar heb ik wel links leren fappen, voor als mijn rechter arm pijn begon te doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Man, wel meer dan eens. Tot m'n eikel net zo rood als een tomaat was.
Door haar heb ik links een enorme spierbal opgebouwd. Nu staat het niet meer in proportie, omdat m'n rechterarm nog steeds een sateprikker isquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Door haar heb ik wel links leren fappen, voor als mijn rechter arm pijn begon te doen.
Ze heeft wel mooie lippen + haarquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Je gaat soppen?quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
HOE WEET JIJ DAT?quote:
Dag Luur.quote:
Omdat ik naar de schoonheid kijk en niet naar de geilheid?quote:
AH! Jij bedoelt die lippen en haar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef wise het volgende:
[..]
Omdat ik naar de schoonheid kijk en niet naar de geilheid?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hm, zo had ik het nog niet gezienquote:
Poll: Op wie fap jij het meest?quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ben jij een flapdrol. My god.
.
Ik twijfel tussen mezelf en bragi, want dat zit behoorlijk dicht bij elkaar, ben ik bang.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Poll: Op wie fap jij het meest?Allure_ Breathtaking Bragi Maisnon 4EBE Wolvendagen L0t.. Crack_ Chai NoelGallagher (de user)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat doe jij vanavond? Filmpje kijken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:32 schreef wise het volgende:
ik heb NG gestemd
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat doe jij vanavond? Filmpje kijken?
quote:
BobbyB (seriously, really?!)quote:
Ik niet.quote:
Heey lekkertjequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou jullie gewoon allemaal moeten keuren met de formule
Ik heb het gewoon in een chart gezet. Hou het vanaf nu dagelijks bij, kun je het ook over meerdere periodes bekijken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou jullie gewoon allemaal moeten keuren met de formule
quote:
Dag hoor, roomsoesje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog niet, nee![]()
Boys and girls, ik ga naar H'wijk. Tot straks ofzo.
Geniet van het zonnetje
Laat WD het maar niet zien. Krijg je weer een veeg van vorenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon in een chart gezet. Hou het vanaf nu dagelijks bij, kun je het ook over meerdere periodes bekijken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:52 schreef BobbyB het volgende:
Wise
Toilet papier vraag (hoe hang jij em)
Goh, origineel topic zeg. Die vraag is nou noooooit gesteld op FOK!.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:52 schreef BobbyB het volgende:
Wise
Toilet papier vraag (hoe hang jij em)
Jawel, een keer eerder door mij. Ik was sowieso de eerst hier op fokquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Goh, origineel topic zeg. Die vraag is nou noooooit gesteld op FOK!.
Daarom post ik het ook nu ze naar Disney is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:02 schreef wise het volgende:
[..]
Laat WD het maar niet zien. Krijg je weer een veeg van voren
Verdommequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon in een chart gezet. Hou het vanaf nu dagelijks bij, kun je het ook over meerdere periodes bekijken.
[ afbeelding ]
Oops.quote:
Dat is kut man. Ik niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jongeuh, ik sta al de hele week om 5.15 op
Whehehehehe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jongeuh, ik sta al de hele week om 5.15 op
Je wast toch ook bejaarden?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja het is een hel, en om 21.45 lig ik in bed, ik voel me echt een bejaarde
het spijt mequote:
und warom¿quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben boos op jullie.
Ik zo vannacht zo met -3 naar huis fietsen zonder jas denkend aan hoe ik het ging posten en iedereen medelijden zou hebben maar ik kreeg gewoon geen sprankje sympathie.quote:
Zo gaat het in het leven, Bt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo vannacht zo met -3 naar huis fietsen zonder jas denkend aan hoe ik het ging posten en iedereen medelijden zou hebben maar ik kreeg gewoon geen sprankje sympathie.
Jeweets.quote:
En daar ging het fout.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo vannacht zo met -3 naar huis fietsen zonder jas denkend aan hoe ik het ging posten en iedereen medelijden zou hebben maar ik kreeg gewoon geen sprankje sympathie.
Ik was er niet dus op mij kun je niet boos zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Life sucks. Then you die, and then it still sucks.quote:
Nein.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Thanks. Je houdt wel van dat soort ruige mannen he?
Ik vond het vannacht helemaal niet koud. En ik had alleen aan blazer aan, dus dat viel ook wel mee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen voldoende voor grammatica dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:08 schreef WillFerrell het volgende:
BOH. WEEKEND. En nog twee voldoendes voor me tentamens gekregen.
Boeiend, ramen kunnen hier los.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen voldoende voor grammatica dus.
'Me'.
Poehee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:14 schreef WillFerrell het volgende:
En vanaf woensdag is er airco in het huis geïnstalleerd.
yup, maar ook lekker cool hier op kantoorquote:
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:04 schreef wise het volgende:
[..]
yup, maar ook lekker cool hier op kantoor
dat ga ik je niet vertellen.quote:
Ja, zo warm is het dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:04 schreef wise het volgende:
[..]
yup, maar ook lekker cool hier op kantoor
klaarkomen doe je in de wc, en niet met je rug ernaar toe.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:16 schreef Bragi het volgende:
Oh noes! Britney niet langer bh-loos (foto's)
Boh, ik zou haar toch wel geven.
[ afbeelding ]
IK HAD WEL EEN JAS MEE LAMLUL!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef BobbyB het volgende:
Maar ik wil je alsnog wel de grond intrappen. Komtie:
Eigen schuld, je wist dat het koud zou worden en dan is het nogal dom geen jas mee te nemen.
WAAROM TREK JE DIE DAN NIET AAN, KUTTEKOP?!quote:
Omdat 'ie opgesloten was, arme jas. In een dichte kroeg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WAAROM TREK JE DIE DAN NIET AAN, KUTTEKOP?!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:16 schreef Bragi het volgende:
Oh noes! Britney niet langer bh-loos (foto's)
Boh, ik zou haar toch wel geven.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat 'ie opgesloten was, arme jas. In een dichte kroeg.
Sowieso al raar hoe ze daar met die fles fanta en dat bekertje looptquote:
Inderdaad.quote:
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Naar toch? Maar nu zijn we weer herenigd.
Het is wel erg stil ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Is iedereen plotseling aan tetanus overleden ofzeau?
Welke film?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:42 schreef Maisnon het volgende:
Vanavond naar de bios waarschijnlijken zondag feest
en tussendoor nog cadeaus kopen en tekenen
retedruk
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:42 schreef Maisnon het volgende:
retedruk
Welke tekeniHURRDURRDERPDERP?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:42 schreef Maisnon het volgende:
retedruk
Hoelaat gaan we vanavond eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:42 schreef Maisnon het volgende:
retedruk
Ik moet eerst m'n moeder nog uit bad halenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoelaat gaan we vanavond eigenlijk?
Ik dacht al waarom hoor ik al dat gejuich buitenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, prijzen van de nieuwe Heracles seizoenskaart vallen reuze mee.
Ik leef gewoon in een huis hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik dacht al waarom hoor ik al dat gejuich buiten
Kuifjequote:Op vrijdag 23 april 2010 16:30 schreef RickoKun het volgende:
Op dit liedje ga ik BT deze zomer schuren als haar vriend niet kijkt:
*fap* *fap* *fap*quote:
Wie is de Ivoriaan van de dag?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoi.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Het is weer een nieuwe zonnige dag vandaag, deze 23 april van het jaar 2010. En speciaal voor vandaag hebben we voor de Ivoriaan van de dag een verzoeknummertje! En wie zijn wij dan om dat verzoekje niet in te willigen? Precies! De Ivoriaan van vandaag is niemand minder dan Arouna Koné!
[ afbeelding ]
Er bestaat geen Afrikaan van de dag. En er zijn meerdere Keita's. Derhalve wordt er niet naar je geluisterd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:50 schreef WillFerrell het volgende:
Ik zal spontaan het kleurtje blauw krijgen als morgen niet Keita de Afrikaan van de dag is.
WOHOOO IK WORD MOD.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Er bestaat geen Afrikaan van de dag. En er zijn meerdere Keita's. Derhalve wordt er niet naar je geluisterd.
wat waarquote:
Tuurlijk. Alle Amsterdammers kennen elkaar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
laki, otis, kennen jullie mekaar ook in rl, aangezien jullie beide in A'dam wonen?![]()
![]()
hahahaha, die plant toch.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alle Amsterdammers kennen elkaar.
Ook de Mocro's en Negers?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alle Amsterdammers kennen elkaar.
ik gaat ook zo. Mzzlsquote:
Dag hoor!quote:
Schreeuwde hij ook de hele tijd VATO GONZALEZ IS BACK?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
examenfeest van mn middelbare school man.
hij schreeuwde vooral heel vaak ARE YOU READY TO PARTY WITH VATOOOO GONZALEEEZ!?!?!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Schreeuwde hij ook de hele tijd VATO GONZALEZ IS BACK?
Ik ken wel negers. 2 zelfs.quote:
En alle andere mensen waarvan de afkomst moeilijk te bepalen is dan?quote:
Ik had het al in de SC gezet maar misschien had je het niet gezien maar ik ga dus naar de show in de Melkweg, begin mei.quote:
gekkenhuis alles.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had het al in de SC gezet maar misschien had je het niet gezien maar ik ga dus naar de show in de Melkweg, begin mei.
Ja Kleine Viezerik er ook bijquote:
*pakt shotgunquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja Kleine Viezerik er ook bij
[ afbeelding ]
haha kutlevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me zielig. Vanavond feest maar chickie zegt af en ik zou met chickies naar koninginnedag gaan maar ze moeten werken
.
haha ze haten je.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me zielig. Vanavond feest maar chickie zegt af en ik zou met mn chicks naar koninginnedag gaan maar ze moeten werken
.
jij gaat met een chickie partyen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me zielig. Vanavond feest maar chickie zegt af en ik zou met mn chicks naar koninginnedag gaan maar ze moeten werken
.
Nee, maar tis wel kutquote:
Waar heb je Devvie gelaten in dit geheel?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:07 schreef Crack_ het volgende:
.
Wat zou er met hem moeten zijn?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waar heb je Devvie gelaten in dit geheel?
Nouja, hij heeft vrienden die niet gaan werken op koninginnedagquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij is zelfs geen allerlaatste optie meer?
Want? Je was bang dat je neergehoekt zou worden door Tupac? Dan had je een dubbele klapper gemaakt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik zag btw vanochtend na les een neger lopen in de faculteit (DAT DIT KAN) en hij leek serieus echt fucking erg op TupacIk wou een foto maken en uploaden naar een conspiracy website, maar toch maar niet.
Ja, je bent genaaid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft vrienden die niet gaan werken op koninginnedag.
Ja je gaat toch niet even je pokkie pakken en aan die neger vragen of ie even wil poseren?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Want? Je was bang dat je neergehoekt zou worden door Tupac? Dan had je een dubbele klapper gemaakt.
Ik vraag nu iedereen, jeweetz. Van die mensen waar je eigenlijk niet iets mee hebtquote:
Dat moet je ook anders aanpakken. Je pakt je foon, je doet alsof je aan het bellen bent en maakt met je telefoon aan je oor gewoon een foto. Lukt mij ook altijd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja je gaat toch niet even je pokkie pakken en aan die neger vragen of ie even wil poseren?
Verstop je in een hoekje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja je gaat toch niet even je pokkie pakken en aan die neger vragen of ie even wil poseren?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag nu iedereen, jeweetz. Van die mensen waar je eigenlijk niet iets mee hebt.
Tering, anders ga ik mezelf echt dronken voeren en blowen als de tyfus als ik serieus alleen thuis zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag nu iedereen, jeweetz. Van die mensen waar je eigenlijk niet iets mee hebt.
Tering, anders ga ik mezelf echt dronken voeren en blowen als de tyfus als ik serieus alleen thuis zit.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]Okee waar gaan we heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
Naar de Apple store.quote:
Zotheid had ook nog niks gepland, zei hij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien moet je vraagtekens zetten bij de kringen in welke jij je begeeft.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar tis wel kut. Wie gaat er nou werken met fucking koninginnedag
.
Jongen, die kun je toch gewoon van de boom plukken.quote:
Dat weet ik ook nog niet. Ik en een paar matties willen bouncen in A'dam, maar een stel lamme schapen willen in Enschede. (:')!!!!!!!!!!!!!!!) Anders kom ik mooi bij jou en gaan we met z'n tweeën ons kapot zuipen en blowen.quote:
Oh da's wel een goeie inderdaad. Beetje een kakker, maar op zich wel een aardige gozer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zotheid had ook nog niks gepland, zei hij.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Misschien moet je vraagtekens zetten bij de kringen in welke jij je begeeft. [ afbeelding ]
Thank god.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zotheid had ook nog niks gepland, zei hij.
quote:
Men, ik wil ook naar amsterdam en eindhoven is ook nog wel chill.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog niet. Ik en een paar matties willen bouncen in A'dam, maar een stel lamme schapen willen in Enschede. (:')!!!!!!!!!!!!!!!) Anders kom ik mooi bij jou en gaan we met z'n tweeën ons kapot zuipen en blowen.
Het zal vanavond wel besloten worden, het mailgesprek gaat nu alleen maar over bier en hoe snel iemand thuis is van werk en in het café kan zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Men, ik wil ook naar amsterdam en eindhoven is ook nog wel chill.
Nee, dat hoef ik niet. Maar heel lief van je dat je het zegtquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Misschien moet je vraagtekens zetten bij de kringen in welke jij je begeeft. [ afbeelding ]
Nou heel simpel, ze moeten werken en de andere hebben geen zin want ze vinden het te duur en shit. Comee onnnquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:19 schreef Lakitu het volgende:
No offence, maar hoe kun je niemand hebben om op q-day mee te chillen?
Hij heeft gister een zwarte suzuki swift gekocht.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:18 schreef Bragi het volgende:
Zotheid was iets van plan met een autootje en de koningin, hoorde ik...
Twintig mailtjes terug is het gesprek hier op gestrand.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou heel simpel, ze moeten werken en de andere hebben geen zin want ze vinden het te duur en shit. Comee onnn. Ik vind trouwens wel iemand
. WF?
Hey thanks dat je de grap nog even verder toelicht. Ik snapte hem al niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij heeft gister een zwarte suzuki swift gekocht.
Booooooooooooooring.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Twintig mailtjes terug is het gesprek hier op gestrand.![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk niet met een Swift, anders bestaat de kans dat Kanye je dag komt verpesten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:18 schreef Bragi het volgende:
Zotheid was iets van plan met een autootje en de koningin, hoorde ik...
Hou je bek anonieme kknerd jij gaat gewoon op fok zitten hoor. Laat je gezicht anders eens zien dan. Alsof jij zo lekker bent.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:19 schreef Lakitu het volgende:
No offence, maar hoe kun je niemand hebben om op q-day mee te chillen?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij heeft gister een zwarte suzuki swift gekocht.
Dat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hey thanks dat je de grap nog even verder toelicht. Ik snapte hem al niet.
Die gaat ook niet mee naar Lloret, omdat "vorig jaar hem de cultuur in Blanes zo is tegengevallen".quote:
Ik vond de kunstgalerie van Blanes anders ook niet veel soeps hoor. Ik snap hem wel. Fikse teleurstelling voor mij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die gaat ook niet mee naar Lloret, omdat "vorig jaar hem de cultuur in Blanes zo is tegengevallen".!!!!!
Sinds het uit is met Chai gaat het niet goed met jongen.quote:
Niet zo erg als een andere aap, die in een week tijd slechts één keer is uitgegaan en de rest van de vakantie de hele nacht in bed heeft gelegen. Hij had wel 100% scorekans, want die ene avond had ie wel mooi neukvoer. Was wel een ontiegelijk lelijk mormel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vond de kunstgalerie van Blanes anders ook niet veel soeps hoor. Ik snap hem wel. Fikse teleurstelling voor mij.
Je moet niet alle Brabanders over een kam scheren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:23 schreef Bragi het volgende:
En dan zeggen ze dat Brabanders humor hebben. [ afbeelding ]
Haaahaaaquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die gaat ook niet mee naar Lloret, omdat "vorig jaar hem de cultuur in Blanes zo is tegengevallen".!!!!!
Altijd maar stoer doen terwijl je in werkelijkheid een vieze autist bent.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hou je bek anonieme kknerd jij gaat gewoon op fok zitten hoor. Laat je gezicht anders eens zien dan. Alsof jij zo lekker bent.
Da's nog zo een klassieker.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haaahaaa. Bij mijn vriendinnen is het geld meestal het probleem "Is te duuuur
". Jonge, care.
wacht, wat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij had wel 100% scorekans, want die ene avond had ie wel mooi neukvoer. Was wel een ontiegelijk lelijk mormel.
Schuif het maar weer op mij af he anonieme internet tough guyquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Altijd maar stoer doen terwijl je in werkelijkheid een vieze autist bent.Emimich2.0
Tot maandag.quote:
Ja, het is echt ergquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is echt erg. Zij werkt niet en ging zeiken "Ja maar ik weet niet of ik zo veel van mn ouders kan krijgen
".
lelijk mormel = mooi neukvoer?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
1 avond uit = 100% scorekans
neuken = mooi neukvoer
lelijk mormel = kankerharde faal.
Ik ga naar Amsterdam bier drinkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga met koninginnedag lekker chillen in de achtertuin van de coffeeshop in Den Helder!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:27 schreef BobbyB het volgende:
Deze lelijkerd gaat er ook vandoor. De ballen.
Kom maar een keer op een meet als je van je computer af durftquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Schuif het maar weer op mij af he anonieme internet tough guy.
Ciao, de groeten aan de kids!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:27 schreef BobbyB het volgende:
Deze lelijkerd gaat er ook vandoor. De ballen.
Je wil toch niet naar Amsterdam he?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou heel simpel, ze moeten werken en de andere hebben geen zin want ze vinden het te duur en shit. Comee onnn. Ik vind trouwens wel iemand
. WF?
Het liefste wel, maar nu maakt het me eigenlijk niet meer zo veel uit. Als ik maar niet thuis zit johquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je wil toch niet naar Amsterdam he?
Jonge alsof jij ook naar meets komtquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom maar een keer op een meet als je van je computer af durftZullen we zien of dan net zo stoer bent.
Mensen die niet naar Amsterdam gaan op 30 aprilquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je wil toch niet naar Amsterdam he?
Amsterdam wil jou ook niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
Wat dat betreft voel ik me dan weer heerlijk autistisch, maar Amsterdam zou ik op K-dag dus voor geen goud heengaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |