Poll: Op wie fap jij het meest?quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ben jij een flapdrol. My god.
.
Ik twijfel tussen mezelf en bragi, want dat zit behoorlijk dicht bij elkaar, ben ik bang.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Poll: Op wie fap jij het meest?Allure_ Breathtaking Bragi Maisnon 4EBE Wolvendagen L0t.. Crack_ Chai NoelGallagher (de user)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat doe jij vanavond? Filmpje kijken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:32 schreef wise het volgende:
ik heb NG gestemd
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat doe jij vanavond? Filmpje kijken?
quote:
BobbyB (seriously, really?!)quote:
Ik niet.quote:
Heey lekkertjequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou jullie gewoon allemaal moeten keuren met de formule
Ik heb het gewoon in een chart gezet. Hou het vanaf nu dagelijks bij, kun je het ook over meerdere periodes bekijken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou jullie gewoon allemaal moeten keuren met de formule
quote:
Dag hoor, roomsoesje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog niet, nee![]()
Boys and girls, ik ga naar H'wijk. Tot straks ofzo.
Geniet van het zonnetje
Laat WD het maar niet zien. Krijg je weer een veeg van vorenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon in een chart gezet. Hou het vanaf nu dagelijks bij, kun je het ook over meerdere periodes bekijken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:52 schreef BobbyB het volgende:
Wise
Toilet papier vraag (hoe hang jij em)
Goh, origineel topic zeg. Die vraag is nou noooooit gesteld op FOK!.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:52 schreef BobbyB het volgende:
Wise
Toilet papier vraag (hoe hang jij em)
Jawel, een keer eerder door mij. Ik was sowieso de eerst hier op fokquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Goh, origineel topic zeg. Die vraag is nou noooooit gesteld op FOK!.
Daarom post ik het ook nu ze naar Disney is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:02 schreef wise het volgende:
[..]
Laat WD het maar niet zien. Krijg je weer een veeg van voren
Verdommequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon in een chart gezet. Hou het vanaf nu dagelijks bij, kun je het ook over meerdere periodes bekijken.
[ afbeelding ]
Oops.quote:
Dat is kut man. Ik niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jongeuh, ik sta al de hele week om 5.15 op
Whehehehehe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jongeuh, ik sta al de hele week om 5.15 op
Je wast toch ook bejaarden?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja het is een hel, en om 21.45 lig ik in bed, ik voel me echt een bejaarde
het spijt mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |