und warom¿quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben boos op jullie.
Ik zo vannacht zo met -3 naar huis fietsen zonder jas denkend aan hoe ik het ging posten en iedereen medelijden zou hebben maar ik kreeg gewoon geen sprankje sympathie.quote:
Zo gaat het in het leven, Bt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo vannacht zo met -3 naar huis fietsen zonder jas denkend aan hoe ik het ging posten en iedereen medelijden zou hebben maar ik kreeg gewoon geen sprankje sympathie.
Jeweets.quote:
En daar ging het fout.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo vannacht zo met -3 naar huis fietsen zonder jas denkend aan hoe ik het ging posten en iedereen medelijden zou hebben maar ik kreeg gewoon geen sprankje sympathie.
Ik was er niet dus op mij kun je niet boos zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Life sucks. Then you die, and then it still sucks.quote:
Nein.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Thanks. Je houdt wel van dat soort ruige mannen he?
Ik vond het vannacht helemaal niet koud. En ik had alleen aan blazer aan, dus dat viel ook wel mee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen voldoende voor grammatica dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:08 schreef WillFerrell het volgende:
BOH. WEEKEND. En nog twee voldoendes voor me tentamens gekregen.
Boeiend, ramen kunnen hier los.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen voldoende voor grammatica dus.
'Me'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |