Stormbaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stormbaan of stormloop?
Tja, mn collega en ik waren een beetje aan het bijkletsen, dus echt werken was het niet. Nu ga ik wel echt aan de slag, er liggen toch nog wel een aantal dingen na 3 dagen afwezigheid.quote:
Neem deze er dan ook bij:quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net nog wel even een nieuwe fiets besteld![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem deze er dan ook bij:
[ afbeelding ]
Volgens mij had ze al een assecoire dat voorin past.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
tegenwoordig zou het een lastiger script zijn geworden. Met mobiele telefoon zou de film een stuk korter zijn geworden.quote:
Denk je dat ET een long-distance SMS had willen sturen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tegenwoordig zou het een lastiger script zijn geworden. Met mobiele telefoon zou de film een stuk korter zijn geworden.
[..]
[ afbeelding ]
Hij had gewoon een handdoek bij zich moeten hebben, dan was het vanzelf wel goedgekomenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk je dat ET een long-distance SMS had willen sturen?
PICK ME UP; COORDINATES DNA Galactic Sector ZZ9 Plural Z Alpha
En zo zie je maar weer: hij deed aan het eind van de film een handdoek over ET, en prompt kwamen z'n vriendjes hem reddenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Hij had gewoon een handdoek bij zich moeten hebben, dan was het vanzelf wel goedgekomen
Zie! Adams wist wel waar hij over schreefquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En zo zie je maar weer: hij deed aan het eind van de film een handdoek over ET, en prompt kwamen z'n vriendjes hem redden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zie! Adams wist wel waar hij over schreef
Om zo een bloemenmandje te creëren?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil nog wel deze erbij kopen:
[ afbeelding ]
Nee joh, dan kan er niets meer aan boodschappen bij in... gewoon voor om de mand, voor de sier. Ik hoop dat Peaceman dat ook zal waarderen, want hij gaat ook met deze fiets fietsen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om zo een bloemenmandje te creëren?
Ik hoor hem al brommen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, dan kan er niets meer aan boodschappen bij in... gewoon voor om de mand, voor de sier. Ik hoop dat Peaceman dat ook zal waarderen, want hij gaat ook met deze fiets fietsen.
Ik heb het hem ook nog niet verteld... eerst moet de fiets binnen zijn.quote:
En ten opzichte van het geheel, hoe ver ben je ongeveer?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:36 schreef B.ertha het volgende:
Na een dipdagje ben ik nu weer bezig met mijn thesisGaat best goed, ik ben al een heel eind met de vragenlijst
Als ik dit deel (methodologie) afheb, dan begint het onderzoek, daarna invoeren in statistisch programma en interpreteren, dan resultaten en conclusies, daarna nog implicaties en aanbevelingen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ten opzichte van het geheel, hoe ver ben je ongeveer?
Het is inderdaad wat rauw à la Bryan Adams en heeft ongeveer dezelfde klankkleur...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef B.ertha het volgende:
Zijn er nog meer mensen die vinden dat de stem van die nieuwe zanger van Direct een hoog Bryan Adams-gehalte heeft?
Dat is juist heel goed, met Tim vond ik het een softe bende met een Spike die als een bezetene te keer ging op softe liedjes...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik herken ze niet meer eerlijk gezegd, en dat is niet echt goedPas als het wordt afgekondigd denk ik 'oh?' en dan weet dan al niet meer hoe het nummer ging
Als je dan toch zo nodig naar di-rect moet luisteren... vind ik de oudjes toch wel beter.quote:
Mehquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:00 schreef De_Hertog het volgende:
Oh help... de PVV komt met de eigen versie van 'Joe the Plumber': ze komen op voor Henk en Ingrid, die in een vinexwijk wonen en een 'Nederlandser Nederland' verdienen...
Ik kan ze nu al niet uitstaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:00 schreef De_Hertog het volgende:
Oh help... de PVV komt met de eigen versie van 'Joe the Plumber': ze komen op voor Henk en Ingrid, die in een vinexwijk wonen en een 'Nederlandser Nederland' verdienen...
yeps, komt dus helemaal goed.quote:
Hoeveel Nederlanders van buitenlandse afkomst wonen er in jouw gemeente?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Wie, Henk en Ingrid?
Er is helemaal niks mis met een multicultureel land. Hoe hadden we anders Chinees/Indisch/Japans/Grieks/Italiaans eten leren kennen
Wat ben ik DAAR blij meequote:
Allebei in (hetzelfde) trainingspak, onder het mom 2 halen, 1 betalen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef Whiteguy het volgende:
Zullen we alvast even Henk en Ingrid gaan proberen voor te stellen:
Wat ik onder meer typisch iets voor die Henk en Ingrid vind:
-Zegeltjes plakken & kansloze zuinigheid (ga eens gratis ergens iets uitdelen, of benzine verkopen met 10 cent korting, Henk en Ingrid zijn er bij)
-Gekookte aardappels, een schepje groente, een droge sucadelap, alles door elkaar gegooid met een kuiltje in het midden voor de jus. Henk en Ingrid hebben het 's avonds op tafel staan.
-Je gaat op bezoek en krijgt max 1 koekje bij de koffie. De koektrommel verdwijnt daarna linea recta terug in de kast.
-1x per jaar gaan ze op all-inclusive vakantie naar Antalya, alwaar Henk in korte broek met witte sokken en sandalen schreeuwend om meer baco's alle bestede euro's 'terug probeert te verdienen', je moet immers het 'all inclusive' er uit zuipen.
Iemand nog aanvullingen ?
Een collega van mij heeft met dat achterlijke belspelletje (welke steen moet er aangelegd worden?) anders wel een auto gewonnen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben ik DAAR blij mee
Tenminste niet die 100 dagen kutreclames erover.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef Whiteguy het volgende:
Zullen we alvast even Henk en Ingrid gaan proberen voor te stellen:
Wat ik onder meer typisch iets voor die Henk en Ingrid vind:
-Zegeltjes plakken & kansloze zuinigheid (ga eens gratis ergens iets uitdelen, of benzine verkopen met 10 cent korting, Henk en Ingrid zijn er bij)
-Gekookte aardappels, een schepje groente, een droge sucadelap, alles door elkaar gegooid met een kuiltje in het midden voor de jus. Henk en Ingrid hebben het 's avonds op tafel staan.
-Je gaat op bezoek en krijgt max 1 koekje bij de koffie. De koektrommel verdwijnt daarna linea recta terug in de kast.
-1x per jaar gaan ze op all-inclusive vakantie naar Antalya, alwaar Henk in korte broek met witte sokken en sandalen schreeuwend om meer baco's alle bestede euro's 'terug probeert te verdienen', je moet immers het 'all inclusive' er uit zuipen.
Iemand nog aanvullingen ?
Regio ETC:quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders van buitenlandse afkomst wonen er in jouw gemeente?
Ik sta hoger op de lijst dan die bekende van jequote:Op vrijdag 23 april 2010 14:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb jij soms iets met de marketing van de PVV te maken? Dit klinkt redelijk dekkend/voorspellend
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Een collega van mij heeft met dat achterlijke belspelletje (welke steen moet er aangelegd worden?) anders wel een auto gewonnen...
Dit is wel een hele subtielequote:Op vrijdag 23 april 2010 14:17 schreef MadMaster het volgende:
- Henk heeft op zijn arm een tattoo met de tekst 'Ingrid' en Ingrid heeft er ééntje met de naam van haar echtgenoot;
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is wel een hele subtiele
Is Henk haar echtgenoot of niet?
Het maakt ook absoluut uit waar je woontquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Over het algemeen kan ik me meer storen aan de boeren die in mijn omgeving wonen dan aan buitenlanders
In Rotterdam (regio 010quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:20 schreef MadMaster het volgende:
In Amsterdam (regio ****) woonden op 30 september 2007 16995 mensen, waarvan 9360 niet-westerse allochtonen (55.1%).
Met 2,7% allochtonen kan ik me dat heel goed voorstellen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Over het algemeen kan ik me meer storen aan de boeren die in mijn omgeving wonen dan aan buitenlanders
Eigenlijk heb je in sommige wijken dat tooltje van Geenstijl niet eens nodig om dat vast te kunnen stellen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Rotterdam (regio 010) schijnt de helft van de jeugd ook te bestaan uit allochtonen of jongeren van allochtone afkomst.
Er zijn wijken waar je boven de 90% uitkomtquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je in sommige wijken dat tooltje van Geenstijl niet eens nodig om dat vast te kunnen stellen...
En Friezen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:28 schreef zebaz het volgende:
2,9% hier trouwens, maar ik denk dat ze mensen uit Twente dan ook meetellen als niet-westerse allochtonen.
Die ook denk ik. Alles ten oosten van Amersfoort. En uit Amsterdam-oost. Er wonen hier 195 niet-westerse allochtonen maar ze zijn goed verstopt.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:28 schreef zebaz het volgende:
2,9% hier trouwens, maar ik denk dat ze mensen uit Twente dan ook meetellen als niet-westerse allochtonen.
Psst dat linkje van WG..quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn wijken waar je boven de 90% uitkomt
-edit- welke tooltje?
Komen ze dan met hun Jaguar bij de Appie voorgeredenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:30 schreef zebaz het volgende:
De types die in dit dorp bij de Albert Heijn straatnieuws staan te verkopen mogen trouwens wel met pek en veren de gemeentegrens over worden gezet. Als dat echte daklozen zijn dan stem ik PvdA bij de volgende verkiezingen.
Ik heb de postcode van een naastgelegen wijk ingetypt, aantallen kloppen dan denk ik wel...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Nadeel van het tooltje is dat het op postcode werkt en iedere stad heeft meerdere postcodes. Dus echt zuiver is het niet.
Mijn aangrenzende postcodegebied zit op 3%. Vandaar dat ze ook wel 'het ghetto van ***' genoemd worden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
In ********* woonden op 30 september 2007 16635 mensen, waarvan 850 niet-westerse allochtonen (5.1%).
Voorheen woonde ik hier:
In ********* woonden op 30 september 2007 5985 mensen, waarvan 1570 niet-westerse allochtonen (26.2%).
En in die regio hebben ze ENORM veel "lage huur"-flatjes gesloopt. Dus dat getal was hoger.
Nadeel van het tooltje is dat het op postcode werkt en iedere stad heeft meerdere postcodes. Dus echt zuiver is het niet.
Met 3% is dat een ghetto?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mijn aangrenzende postcodegebied zit op 3%. Vandaar dat ze ook wel 'het ghetto van ***' genoemd worden.
Een muffin is buitenlands, dat kan niet. Een plakje cake daarentegenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:17 schreef MadMaster het volgende:
- Henk heeft op zijn arm een tattoo met de tekst 'Ingrid' en Ingrid heeft er ééntje met de naam van haar echtgenoot;
- Henk en Ingrid gaan wekelijks naar de IKEA, omdat 'het er zo gezellig is';
- Henk zit regelmatig langs de kant om een een karpertje of een snoekie te vangen, Ingrid vult vooraf z'n koelboxje met pakjes Wicky, bammetje met gebakken ei en een muffin.
In Nijmegen (regio 65) woonden op 30 september 2007 8520 mensen, waarvan 525 niet-westerse allochtonen (6.2%).quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:18 schreef Whiteguy het volgende:
Meer op http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/
Maar dat is op zich logisch, allochtonen wonen vaak bij elkaar in goedkopere woningen, waardoor de cijfers per wijk sterk verschillen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
In ********* woonden op 30 september 2007 5985 mensen, waarvan 1570 niet-westerse allochtonen (26.2%).
In ********* woonden op 30 september 2007 6810 mensen, waarvan 1295 niet-westerse allochtonen (19%).
In ********* woonden op 30 september 2007 5505 mensen, waarvan 675 niet-westerse allochtonen (12.3%).
In ********* woonden op 30 september 2007 2445 mensen, waarvan 265 niet-westerse allochtonen (10.8%).
In ********* woonden op 30 september 2007 5180 mensen, waarvan 945 niet-westerse allochtonen (18.2%).
In ********* woonden op 30 september 2007 5540 mensen, waarvan 280 niet-westerse allochtonen (5.1%).
In ********* woonden op 30 september 2007 105 mensen, waarvan 5 niet-westerse allochtonen (4.8%).
Zelfde stad. Het is nogal een verschil, vindt je niet?
Daarom is dit tooltje zo suf. De PVV stemmers grijpen zo'n percentage al snel aan als het percentage voor de gehele stad. Het is helemaal niet representatief voor een stad en ik vind dat het belangrijkst.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat is op zich logisch, allochtonen wonen vaak bij elkaar in goedkopere woningen, waardoor de cijfers per wijk sterk verschillen...
Op de grachtengordel denk ik dat het % allochtonen zeer laag zal zijn...
Valt denk ik ook wel weer mee, maar dan zullen het dus rijke Japanners enzo zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat is op zich logisch, allochtonen wonen vaak bij elkaar in goedkopere woningen, waardoor de cijfers per wijk sterk verschillen...
Op de grachtengordel denk ik dat het % allochtonen zeer laag zal zijn...
working on itquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:50 schreef B.ertha het volgende:
Kan iemand die goed is met photoshop mij helpen? Volgens mij is het heel simpel..
Van dit plaatje moet de tekst 'Prius' weg en eventueel ook het toyotamerkje en de nummerbordhouder zelf, tenzij dit lelijk wordt.
Bij voorbaat dank
Maar je woont toch niet in 'de hele stad'?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom is dit tooltje zo suf. De PVV stemmers grijpen zo'n percentage al snel aan als het percentage voor de gehele stad. Het is helemaal niet representatief voor een stad en ik vind dat het belangrijkst.
Je schoonouders zullen maar echt zo heten...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:53 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben nu al klaar met dat "Henk en Ingrid" gelul
Voordat ze naar huis gaan, steken ze eerst nog de restanten van hun koopwaar in de fik, want het is niet de bedoeling dat zo'n geitenneuker met hoofddoek gezelschap er gratis mee aan de haal gaat...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:54 schreef Whiteguy het volgende:
Henk en Ingrid gaan op koninginnedag hun overbodige spulletjes proberen te verkopen op de vrijmarkt, hoewel ze het erg jammer vinden dat je daar niet meer met guldens kan betalen. Met de opbrengst van de verkoop van hun rotzooi kopen ze weer andere rotzooi op diezelfde vrijmarkt. 75% daarvan zullen ze het jaar er op zelf weer trachten te verkopen.
Ik weet 100% zeker dat het hele plaatje al gephotoshopt is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef iamredleader het volgende:
Koning Photoshop levert weer puik werk
Ik geloof het graag maar ik zie het voordeel er niet van in? Wat heeft de shoot dan nog voor nut.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat het hele plaatje al gephotoshopt is.
Mw. MM heeft Mitsubishi als klant gehad en behalve de wielvelgen bouwde ze de alle auto-modellen op in Photoshop, voordat de definitieve fotoshoot er aan te pas kwam...
Heeft die gozer zelf ooit wel eens foto's gezien genomen met een nokia?quote:AMSTERDAM - Digitale spiegelreflexcamera’s hebben hun langste tijd gehad. De serieuze fototoestellen zullen in de nabije toekomst haast volledig worden verdrongen door cameramobieltjes, meent Nokia.
Nokia’s verkoopschef Anssi Vanjoki stelt tegenover persbureau Reuters dat de cameratechnologie in smartphones met zulke sprongen vooruitgaat, dat die een ‘revolutie’ zal ontketenen op de markt voor systeemcamera’s.
Mobieltjes die HD-video-opnames kunnen maken worden volgens de Finse topman binnen de komende twaalf maanden gemeengoed. Deze toestellen zullen dan ook stuk voor stuk direct zijn aan te sluiten op HD-tv’s. Met hun 12-megapixelsensors zouden ze bovendien net zulke grote prenten kunnen schieten als zwaarlijvige spiegelreflexcamera’s.
De mockups in Photoshop diende als presentatiemateriaal voor de heren van Mitsubishi Nederland.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof het graag maar ik zie het voordeel er niet van in? Wat heeft de shoot dan nog voor nut.
Whahahaha ik moet echt even heel KEIHARD lachen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heeft die gozer zelf ooit wel eens foto's gezien genomen met een nokia?
Als ie nou de markt van (ultra) compact camera's had genoemd, had het nog enigszins iets met realiteitszin te maken, hoewel ook al vrij dubieus.
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Over DIG gesproken: Banned zonder iets gezegd te hebben?
Bijzondere plotwending.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Bijzondere plotwending.
Net even twee foto's geschoten buiten, een met een canon ixus 65 en een met telefoon. Hoewel de telefoon me niet eens zo erg tegen viel, zijn de kleuren daarop wel een stuk fletser.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whahahaha ik moet echt even heel KEIHARD lachen.
Maar ik moet hem wel respect geven voor het marketing/spindoctor verhaal. 99% van de schapen gelooft 'm op z'n blauwe ogen. Maar dat komt omdat ze gewoon niet weten hoe de techniek erachter werkt...en dat valt ze totaal niet kwalijk te nemen
Ik roep het nog 1 keer: chip/sensorgrootte.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
Bijzondere plotwending.
Zullen vast niet romantisch saampjes in een cel zitten zekerquote:Klopjacht op ongehuwde stellen
De politie in het Arabische emiraat Sharjah gaat van deur tot deur om te controleren of samenwonende koppels wel getrouwd zijn, zoals de Koran voorschrijft. Ernstige consequenties volgen als zij geen huwelijksakte kunnen overleggen, meldt persbureau AP.
Geliefden kunnen in de gevangenis verdwijnen of veroordeeld worden tot het ondergaan van zweepslagen. Ook deportatie behoort tot de mogelijkheden. De klopjacht van de politie volgt op de arrestatie van een ongehuwd stel vorige week. Zij zijn in een cel gestopt.
Sharjah is de meest conservatieve deelstaat van de Verenigde Arabische Emiraten. Er geldt onder meer een verbod op alcohol. Westerse toeristen wordt geadviseerd een ander vakantieland te kiezen.
100% mee eensquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whahahaha ik moet echt even heel KEIHARD lachen.
Maar ik moet hem wel respect geven voor het marketing/spindoctor verhaal. 99% van de schapen gelooft 'm op z'n blauwe ogen. Maar dat komt omdat ze gewoon niet weten hoe de techniek erachter werkt...en dat valt ze totaal niet kwalijk te nemen
Ik roep het nog 1 keer: chip/sensorgrootte.
quote:
Dan hebben wij echt compleet verschillende ideeen bij MMquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind die Henk en Ingrid van jullie leuk!Overigens is dat een beetje hoe ik me MM voorstel
Moet hij niet met ingrid mee naar IKEA en/of de meubelboulevard en/of het tuin centrum dan ? Die opel astra kan op zondag ook gewassen worden...quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Tis morgen zaterdag dus mag henk de auto weer wassen
Zondag is de bekerfinale toch? Die moet Henk wel kijken, samen met de buurman, terwijl Ingrid het bier en de blokjes kaas/plakjes worst brengtquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet hij niet met ingrid mee naar IKEA en/of de meubelboulevard en/of het tuin centrum dan ? Die opel astra kan op zondag ook gewassen worden...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Moet hij niet met ingrid mee naar IKEA en/of de meubelboulevard en/of het tuin centrum dan ? Die opel astra kan op zondag ook gewassen worden...
I'm in!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Dames, in naam der wetenschap!:
Boobquake
quote:
Alle b'tjes helpenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen, maar ik denk niet dat ik veel effect genereer
het gaat om het wetenschappelijke ideequote:Op vrijdag 23 april 2010 19:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen, maar ik denk niet dat ik veel effect genereer
Geniaalquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Dames, in naam der wetenschap!:
Boobquake
quote:
Ik ga er wel vanuit, ook foto's zullen gemaakt moeten worden, om alles goed wetenschappelijk te kunnen onderbouwenquote:
Er moet ook goed gemeten worden anders is het vals spelen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit, ook foto's zullen gemaakt moeten worden, om alles goed wetenschappelijk te kunnen onderbouwen
Haha, klopt ja. Af en toe even.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je bent de MEN aan het afwerken zie ik?
Mag ik bedanken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jaquote:
net in een ander forumquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
bron: http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Geen flauw idee maar toen ik dit las moest ik hardop lachen
Maar het kan nog gekkerquote:
Ik dacht dat je de vrouwen in MEN bedoelde.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nice en volgende week ook al!quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de vrouwen in MEN bedoelde.
Ja, ik ben niet zo'n helder licht vandaag.quote:
quote:
Ik heb net een 2-jarige verlenging afgesloten, dus dat zal op korte termijn niet gaan gebeuren. En op lange termijn kan ik het me ook niet voorstellen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik las dat dat onbeperkt internetten weer ging verdwijnen?
384kb/s kan ik ook nog mee leven. Heck, daar zit ik nu max op, snellere abbo moet nog in gaanquote:Na 2 GB is de snelheid tot 384 Kb per seconde (download) / 64 Kb per seconde (upload).
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, dan kan er niets meer aan boodschappen bij in... gewoon voor om de mand, voor de sier. Ik hoop dat Peaceman dat ook zal waarderen, want hij gaat ook met deze fiets fietsen.
Daar is een woord voor, kan er alleen even niet opkomen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:30 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt niet m'n dag vandaag. Ik heb nu al 4 mensen boos gemaakt of beledigd.![]()
En een was echt extreem stom. Een vriendin begon over een studiegenoot en toen zei ik dus ook iets over hem en hij bleek achter me te lopen.![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar is een woord voor, kan er alleen even niet opkomen...
Ik zit nog ff radio te luisteren, zo nog ff naar de kroegquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Moet jij niet iets tofs doen op vrijdagavond?
Ik heb net voorgesteld de stad in te gaan, maar Sven zei iets van: nu nog?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zit nog ff radio te luisteren, zo nog ff naar de kroeg
En jij dan?
Ik dacht dat Sven een echte man wasquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net voorgesteld de stad in te gaan, maar Sven zei iets van: nu nog?![]()
![]()
Hij wil ook al niet kamperen in Nederland.
Hij zit Topgear te kijken. Maakt dat iets goed?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sven een echte man was
Ietsquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij zit Topgear te kijken. Maakt dat iets goed?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Iets
Maar zullen wij dan maar de kroeg induiken?
quote:
Tot zoquote:
is jequote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:09 schreef Etcetera het volgende:![]()
Het geheugen doet hetM'n vriend heeft het erin gedaan, en het werkt. Uiteraard
![]()
We hebben niets in de bios hoeven doen ofzo.
* Etcetera faalt als nerd
Dus je kunt de nacht weer doorhalen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee heb net ff een imredleader gedaan
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dus je kunt de nacht weer doorhalen?
anders kan ik mijn eten niet betalen dus weinig vrijwilligs aanquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je hoeft niet perse te werken, het is - min of meer - vrijwillig.
Ja gekkenhuisquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:30 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt niet m'n dag vandaag. Ik heb nu al 4 mensen boos gemaakt of beledigd.![]()
En een was echt extreem stom. Een vriendin begon over een studiegenoot en toen zei ik dus ook iets over hem en hij bleek achter me te lopen.![]()
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:12 schreef MaJo het volgende:
Beetje late reactie, maar nem het gaat weer een stuk beter met mijn kies
Morgen werken maar geen zin
Waarom, het gaat "slechts" om 1000 miljoen Euri die verkwanseld is...quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:29 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 het tijd vindt dat NS nog meer trajecten kwijtraakt en een reeks ministers vervolgd wordt voor het achterhouden van cruciale informatie.
quote:
nog geen koffie gehad maar de espressomachine staat aanquote:Op zaterdag 24 april 2010 07:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik heb de eerste sloot koffie alweer op.
Ik. Roep maar als het tijd is voor een saffie.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
anders kan ik mijn eten niet betalen dus weinig vrijwilligs aan
Nog andere stakkers die morgen moeten werken? Die kunnen delen in mijn pijn
Niet slecht.quote:Op zaterdag 24 april 2010 07:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nog geen koffie gehad maar de espressomachine staat aan![]()
Whehe, een nuchtere Brabander.quote:Op zaterdag 24 april 2010 07:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
OISTERWIJK/MADE – Het is hem weer gelukt. Na de winst in 2007 en de tweede plaats in 2008, mag Ger Ligthart zich weer de Lekkerste worstenbroodjes bakker van Brabant noemen.
De Bakker uit Made won op 11 februari andermaal De wedstrijd om het Lekkerste Brabantse worstenbroodje, een wedstrijd die jaarlijks wordt gehouden door Omroep Brabant. Ligthart is een dag na de overwinning blij, maar kalm. ‘Hartstikke mooi’, omschrijft hij zijn eerste prijs.
Je zou toch eerder 'keigaaf' als reactie verwachtenquote:Op zaterdag 24 april 2010 07:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
OISTERWIJK/MADE – Het is hem weer gelukt. Na de winst in 2007 en de tweede plaats in 2008, mag Ger Ligthart zich weer de Lekkerste worstenbroodjes bakker van Brabant noemen.
De Bakker uit Made won op 11 februari andermaal De wedstrijd om het Lekkerste Brabantse worstenbroodje, een wedstrijd die jaarlijks wordt gehouden door Omroep Brabant. Ligthart is een dag na de overwinning blij, maar kalm. ‘Hartstikke mooi’, omschrijft hij zijn eerste prijs.
Het gaat om veel meer.quote:Op zaterdag 24 april 2010 07:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Waarom, het gaat "slechts" om 1000 miljoen Euri die verkwanseld is...![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:56 schreef lubje25 het volgende:
Ok dan, eentje. Om deze moest ik echt lachen:
[ afbeelding ]
Die waar je het vorige week over had?quote:
Mooie autoquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoiets (het is niet deze), kleur klopt wel
[ afbeelding ]
Vind het wel meevallen, dit is ergerquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is die vent toch lelijk
[ afbeelding ]
Weird. Er staat trouwens dat ze in 2000 abrupt stopte met zingen..maar vorig jaar stonden ze toch echt op Werchter en nog wat plekken?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)3_milk_inc_dood.html
V30?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoiets (het is niet deze), kleur klopt wel
[ afbeelding ]
Sinds 2000 hadden ze al een andere zangeres, dat begreep ik tenminste uit het artikel wat op fok staatquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weird. Er staat trouwens dat ze in 2000 abrupt stopte met zingen..maar vorig jaar stonden ze toch echt op Werchter en nog wat plekken?
België moet deze landverrader opsluiten...quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is die vent toch lelijk
[ afbeelding ]
Andere zangeres dus.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weird. Er staat trouwens dat ze in 2000 abrupt stopte met zingen..maar vorig jaar stonden ze toch echt op Werchter en nog wat plekken?
dat zou wel moeten ja, maar nog geen afspraak gemaaktquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit
Gaat 'ie nog wel getrokken worden? Of ook niet meer?
Als je de context hierbij niet leest, kun je hele rare dingen gaan denkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat zou wel moeten ja, maar nog geen afspraak gemaakt
mehehequote:Op zaterdag 24 april 2010 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je de context hierbij niet leest, kun je hele rare dingen gaan denken
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een tussendag voor mij, dus even rustig aan doen...
Gisteren een feest tot laat bij Ajax gehad en morgen vanaf 13.00 uur achter de bar staan in het supportershome bij Ajax tot een uurtje of 21.00 uur, denk ik. algehele ontruiming
Gezien je vorige middagje bar staan op oudhollandsch krukgooien uitmondde, ontruiming van het supportershomequote:
Yep, that's him...quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit was toch die bekende hier?
. Gidi Markuszower (PVV) trekt zich terug
Toedels VERKLARING GIDI MARKUSZOWER Heden heb ik besloten mij terug te trekken als kandidaat-Kamerlid voor de Partij voor de Vrijheid. De afgelopen twee weken heb ik mogen ervaren wat het betekent om continu onder een negatief vergrootglas te liggen. Ik voel mij in een dergelijke positie niet senang en wens niet op die manier de komende vier jaar door het leven te gaan. De PVV blijf ik voluit steunen en ik ben ervan overtuigd dat de partij op 9 juni een klinkende verkiezingszege zal behalen. Gidi Markuszower, Amstelveen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Zo dan
[ Bericht 19% gewijzigd door Puntenslijpsel op 25-04-2010 02:00:55 ]Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zondag 25 april 2010 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nieuw haar... Ben het er niet mee eens...Wij ook niet want het plaatje werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Wat een farce...quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, that's him...
Wat ik al voorspelde een tijdje terug, LPF-achtige taferelen en een deceptie voor de PVV bij de verkiezingen.
Deelname aan een kabinet is uitgesloten...
weet jij of de zwolle-groningen treinen nu ook gaan stoppen op groningen europapark nu er een nieuw station komt?quote:
Alleen stoptreinen.quote:Op zondag 25 april 2010 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet jij of de zwolle-groningen treinen nu ook gaan stoppen op groningen europapark nu er een nieuw station komt?
Is Barneveld zo een langgerekt dorp dat enkele wijken slecht bereikbaar zijn?quote:Op zondag 25 april 2010 03:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Aan de Valleilijn/ Kippenlijn Barneveld -Zuid
Al een route gepland?quote:Op zondag 25 april 2010 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ga zo eerst een paar uur lopen, daarna lijkt me zo'n brunch wel lekker.
goedemorgen
quote:Op zondag 25 april 2010 09:40 schreef iamredleader het volgende:
@PS, je haar is inderdaad heel anders, maar het is best mooi
Niet eigenlijk, er komt aan die kant van Barneveld wel een heel nieuwe wijk bij maar meer als 6 a 8 minuten fietsen naar Barneveld Centrum is het niet.quote:Op zondag 25 april 2010 03:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is Barneveld zo een langgerekt dorp dat enkele wijken slecht bereikbaar zijn?
quote:Op zondag 25 april 2010 00:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nieuw haar... Ben het er niet mee eens...Ik weet niet hoe het eerst was, maar ik vind dit leuk staan hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Zo dan
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ga je nog wel wat doen vanmiddag. Of lekker de hele dag niksen?quote:Op zondag 25 april 2010 12:02 schreef Soempie het volgende:
Ik zit al de hele morgen in de tuin, heerlijk.Nu even lunch maken.
Echt een heel fijne dag.
Ik studeer in de tuin.quote:Op zondag 25 april 2010 12:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je nog wel wat doen vanmiddag. Of lekker de hele dag niksen?
Lekker aan het werk en vanavond lekker niksen.quote:Op zondag 25 april 2010 12:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik studeer in de tuin.Verder nog de was doen. Verder is het gewoon een heel relaxed dagje. Oja, vanavond een stuk rennen.
En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |