Stormbaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stormbaan of stormloop?
Tja, mn collega en ik waren een beetje aan het bijkletsen, dus echt werken was het niet. Nu ga ik wel echt aan de slag, er liggen toch nog wel een aantal dingen na 3 dagen afwezigheid.quote:
Neem deze er dan ook bij:quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net nog wel even een nieuwe fiets besteld![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem deze er dan ook bij:
[ afbeelding ]
Volgens mij had ze al een assecoire dat voorin past.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
tegenwoordig zou het een lastiger script zijn geworden. Met mobiele telefoon zou de film een stuk korter zijn geworden.quote:
Denk je dat ET een long-distance SMS had willen sturen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tegenwoordig zou het een lastiger script zijn geworden. Met mobiele telefoon zou de film een stuk korter zijn geworden.
[..]
[ afbeelding ]
Hij had gewoon een handdoek bij zich moeten hebben, dan was het vanzelf wel goedgekomenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk je dat ET een long-distance SMS had willen sturen?
PICK ME UP; COORDINATES DNA Galactic Sector ZZ9 Plural Z Alpha
En zo zie je maar weer: hij deed aan het eind van de film een handdoek over ET, en prompt kwamen z'n vriendjes hem reddenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Hij had gewoon een handdoek bij zich moeten hebben, dan was het vanzelf wel goedgekomen
Zie! Adams wist wel waar hij over schreefquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En zo zie je maar weer: hij deed aan het eind van de film een handdoek over ET, en prompt kwamen z'n vriendjes hem redden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zie! Adams wist wel waar hij over schreef
Om zo een bloemenmandje te creëren?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil nog wel deze erbij kopen:
[ afbeelding ]
Nee joh, dan kan er niets meer aan boodschappen bij in... gewoon voor om de mand, voor de sier. Ik hoop dat Peaceman dat ook zal waarderen, want hij gaat ook met deze fiets fietsen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om zo een bloemenmandje te creëren?
Ik hoor hem al brommen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, dan kan er niets meer aan boodschappen bij in... gewoon voor om de mand, voor de sier. Ik hoop dat Peaceman dat ook zal waarderen, want hij gaat ook met deze fiets fietsen.
Ik heb het hem ook nog niet verteld... eerst moet de fiets binnen zijn.quote:
En ten opzichte van het geheel, hoe ver ben je ongeveer?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:36 schreef B.ertha het volgende:
Na een dipdagje ben ik nu weer bezig met mijn thesisGaat best goed, ik ben al een heel eind met de vragenlijst
Als ik dit deel (methodologie) afheb, dan begint het onderzoek, daarna invoeren in statistisch programma en interpreteren, dan resultaten en conclusies, daarna nog implicaties en aanbevelingen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ten opzichte van het geheel, hoe ver ben je ongeveer?
Het is inderdaad wat rauw à la Bryan Adams en heeft ongeveer dezelfde klankkleur...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef B.ertha het volgende:
Zijn er nog meer mensen die vinden dat de stem van die nieuwe zanger van Direct een hoog Bryan Adams-gehalte heeft?
Dat is juist heel goed, met Tim vond ik het een softe bende met een Spike die als een bezetene te keer ging op softe liedjes...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik herken ze niet meer eerlijk gezegd, en dat is niet echt goedPas als het wordt afgekondigd denk ik 'oh?' en dan weet dan al niet meer hoe het nummer ging
Als je dan toch zo nodig naar di-rect moet luisteren... vind ik de oudjes toch wel beter.quote:
Mehquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:00 schreef De_Hertog het volgende:
Oh help... de PVV komt met de eigen versie van 'Joe the Plumber': ze komen op voor Henk en Ingrid, die in een vinexwijk wonen en een 'Nederlandser Nederland' verdienen...
Ik kan ze nu al niet uitstaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:00 schreef De_Hertog het volgende:
Oh help... de PVV komt met de eigen versie van 'Joe the Plumber': ze komen op voor Henk en Ingrid, die in een vinexwijk wonen en een 'Nederlandser Nederland' verdienen...
yeps, komt dus helemaal goed.quote:
Hoeveel Nederlanders van buitenlandse afkomst wonen er in jouw gemeente?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Wie, Henk en Ingrid?
Er is helemaal niks mis met een multicultureel land. Hoe hadden we anders Chinees/Indisch/Japans/Grieks/Italiaans eten leren kennen
Wat ben ik DAAR blij meequote:
Allebei in (hetzelfde) trainingspak, onder het mom 2 halen, 1 betalen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef Whiteguy het volgende:
Zullen we alvast even Henk en Ingrid gaan proberen voor te stellen:
Wat ik onder meer typisch iets voor die Henk en Ingrid vind:
-Zegeltjes plakken & kansloze zuinigheid (ga eens gratis ergens iets uitdelen, of benzine verkopen met 10 cent korting, Henk en Ingrid zijn er bij)
-Gekookte aardappels, een schepje groente, een droge sucadelap, alles door elkaar gegooid met een kuiltje in het midden voor de jus. Henk en Ingrid hebben het 's avonds op tafel staan.
-Je gaat op bezoek en krijgt max 1 koekje bij de koffie. De koektrommel verdwijnt daarna linea recta terug in de kast.
-1x per jaar gaan ze op all-inclusive vakantie naar Antalya, alwaar Henk in korte broek met witte sokken en sandalen schreeuwend om meer baco's alle bestede euro's 'terug probeert te verdienen', je moet immers het 'all inclusive' er uit zuipen.
Iemand nog aanvullingen ?
Een collega van mij heeft met dat achterlijke belspelletje (welke steen moet er aangelegd worden?) anders wel een auto gewonnen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben ik DAAR blij mee
Tenminste niet die 100 dagen kutreclames erover.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef Whiteguy het volgende:
Zullen we alvast even Henk en Ingrid gaan proberen voor te stellen:
Wat ik onder meer typisch iets voor die Henk en Ingrid vind:
-Zegeltjes plakken & kansloze zuinigheid (ga eens gratis ergens iets uitdelen, of benzine verkopen met 10 cent korting, Henk en Ingrid zijn er bij)
-Gekookte aardappels, een schepje groente, een droge sucadelap, alles door elkaar gegooid met een kuiltje in het midden voor de jus. Henk en Ingrid hebben het 's avonds op tafel staan.
-Je gaat op bezoek en krijgt max 1 koekje bij de koffie. De koektrommel verdwijnt daarna linea recta terug in de kast.
-1x per jaar gaan ze op all-inclusive vakantie naar Antalya, alwaar Henk in korte broek met witte sokken en sandalen schreeuwend om meer baco's alle bestede euro's 'terug probeert te verdienen', je moet immers het 'all inclusive' er uit zuipen.
Iemand nog aanvullingen ?
Regio ETC:quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders van buitenlandse afkomst wonen er in jouw gemeente?
Ik sta hoger op de lijst dan die bekende van jequote:Op vrijdag 23 april 2010 14:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb jij soms iets met de marketing van de PVV te maken? Dit klinkt redelijk dekkend/voorspellend
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Een collega van mij heeft met dat achterlijke belspelletje (welke steen moet er aangelegd worden?) anders wel een auto gewonnen...
Dit is wel een hele subtielequote:Op vrijdag 23 april 2010 14:17 schreef MadMaster het volgende:
- Henk heeft op zijn arm een tattoo met de tekst 'Ingrid' en Ingrid heeft er ééntje met de naam van haar echtgenoot;
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is wel een hele subtiele
Is Henk haar echtgenoot of niet?
Het maakt ook absoluut uit waar je woontquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Over het algemeen kan ik me meer storen aan de boeren die in mijn omgeving wonen dan aan buitenlanders
In Rotterdam (regio 010quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:20 schreef MadMaster het volgende:
In Amsterdam (regio ****) woonden op 30 september 2007 16995 mensen, waarvan 9360 niet-westerse allochtonen (55.1%).
Met 2,7% allochtonen kan ik me dat heel goed voorstellen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Over het algemeen kan ik me meer storen aan de boeren die in mijn omgeving wonen dan aan buitenlanders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |