quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dus je kunt de nacht weer doorhalen?
anders kan ik mijn eten niet betalen dus weinig vrijwilligs aanquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je hoeft niet perse te werken, het is - min of meer - vrijwillig.
Ja gekkenhuisquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:30 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt niet m'n dag vandaag. Ik heb nu al 4 mensen boos gemaakt of beledigd.![]()
En een was echt extreem stom. Een vriendin begon over een studiegenoot en toen zei ik dus ook iets over hem en hij bleek achter me te lopen.![]()
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:12 schreef MaJo het volgende:
Beetje late reactie, maar nem het gaat weer een stuk beter met mijn kies
Morgen werken maar geen zin
Waarom, het gaat "slechts" om 1000 miljoen Euri die verkwanseld is...quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:29 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 het tijd vindt dat NS nog meer trajecten kwijtraakt en een reeks ministers vervolgd wordt voor het achterhouden van cruciale informatie.
quote:
nog geen koffie gehad maar de espressomachine staat aanquote:Op zaterdag 24 april 2010 07:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik heb de eerste sloot koffie alweer op.
Ik. Roep maar als het tijd is voor een saffie.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
anders kan ik mijn eten niet betalen dus weinig vrijwilligs aan
Nog andere stakkers die morgen moeten werken? Die kunnen delen in mijn pijn
Niet slecht.quote:Op zaterdag 24 april 2010 07:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nog geen koffie gehad maar de espressomachine staat aan![]()
Whehe, een nuchtere Brabander.quote:Op zaterdag 24 april 2010 07:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
OISTERWIJK/MADE – Het is hem weer gelukt. Na de winst in 2007 en de tweede plaats in 2008, mag Ger Ligthart zich weer de Lekkerste worstenbroodjes bakker van Brabant noemen.
De Bakker uit Made won op 11 februari andermaal De wedstrijd om het Lekkerste Brabantse worstenbroodje, een wedstrijd die jaarlijks wordt gehouden door Omroep Brabant. Ligthart is een dag na de overwinning blij, maar kalm. ‘Hartstikke mooi’, omschrijft hij zijn eerste prijs.
Je zou toch eerder 'keigaaf' als reactie verwachtenquote:Op zaterdag 24 april 2010 07:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
OISTERWIJK/MADE – Het is hem weer gelukt. Na de winst in 2007 en de tweede plaats in 2008, mag Ger Ligthart zich weer de Lekkerste worstenbroodjes bakker van Brabant noemen.
De Bakker uit Made won op 11 februari andermaal De wedstrijd om het Lekkerste Brabantse worstenbroodje, een wedstrijd die jaarlijks wordt gehouden door Omroep Brabant. Ligthart is een dag na de overwinning blij, maar kalm. ‘Hartstikke mooi’, omschrijft hij zijn eerste prijs.
Het gaat om veel meer.quote:Op zaterdag 24 april 2010 07:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Waarom, het gaat "slechts" om 1000 miljoen Euri die verkwanseld is...![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:56 schreef lubje25 het volgende:
Ok dan, eentje. Om deze moest ik echt lachen:
[ afbeelding ]
Die waar je het vorige week over had?quote:
Mooie autoquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoiets (het is niet deze), kleur klopt wel
[ afbeelding ]
Vind het wel meevallen, dit is ergerquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is die vent toch lelijk
[ afbeelding ]
Weird. Er staat trouwens dat ze in 2000 abrupt stopte met zingen..maar vorig jaar stonden ze toch echt op Werchter en nog wat plekken?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)3_milk_inc_dood.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |