quote:
Ontzettend. Zit toch al zeker 10 minuten naar het gifje van TheKC te kijken.quote:
- eten + douchenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:30 schreef Skylark. het volgende:
Bepaal even mee een volgorde:
- gamen
- op stap gaan
- koken + eten
- douchen
Ik zit zelf te denken aan:
- koken + eten
- douchen
- gamen
- op stap gaan
Kak.quote:En niet grappig doen ofzo, je bent het namelijk niet.
Nee gamen gaat voor douchen.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:30 schreef Skylark. het volgende:
Bepaal even mee een volgorde:
- gamen
- op stap gaan
- koken + eten
- douchen
Ik zit zelf te denken aan:
- koken + eten
- douchen
- gamen
- op stap gaan
En niet grappig doen ofzo, je bent het namelijk niet.
Dan ga je eerst gamen en douchen.quote:
Maar ik ben standaard te laat in de stad en ik MOET er dit keer om 23.00 zijn. Lastig.quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef L0t.. het volgende:
B, heb jij een clubkaart van Ajax?
Heb jij je mancard al ingeleverd? Jezusquote:Op donderdag 22 april 2010 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar ik ben standaard te laat in de stad en ik MOET er dit keer om 23.00 zijn. Lastig.
Kom jij ook vaak te laat door óf FoK! óf doordat een FIFA-potje nét iets te lang duurt?quote:
Nee ik kom te laat omdat ik niets aan het doen ben maar gewoon niet op tijd kan zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom jij ook vaak te laat door óf FoK! óf doordat een FIFA-potje nét iets te lang duurt?
Verdommequote:
Happers.quote:"Je wil gewoon niet met mij neuken, dat is het gewoon!"
- "Vind je dat belangrijk?"
"Ja, dat vind ik wel belangrijker dan een relatie, ja."
- "Zou je dat willen?"
- "Maar date je veel?"
"Je bent al de vijfde vanavond"
- "...Ohohoh, wat ben je ook een sletje!
"
Wat een filmpjequote:Op donderdag 22 april 2010 19:45 schreef Bragi het volgende:
http://www.flabber.nl/weblog/video/feesten-met-ancilla-8-4848
Wat een droeftoeters.!!!
[..]
Happers.
Dat komt omdat je een vrouw bent, die komen zelden op tijdquote:Op donderdag 22 april 2010 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik kom te laat omdat ik niets aan het doen ben maar gewoon niet op tijd kan zijn.
En wel eens door Fok! ja, maar daar schaam ik me voor!
Een gast die in de camera staart als ze zegt dat 't op SBS6 komt, gasten die niet uit hun woorden komen en met als toppunt die rare Italiaan(?) op het einde.quote:
Paralympics is eeeaahhh, eeen, uuuh, enneeee, eeeuuh, aaahh, eeeu, uuhhh. Uitleg is ook belangrijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:45 schreef Bragi het volgende:
Wat een droeftoeters.!!!
[..]
Happers.
Daarom faken ze het orgasme.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een vrouw bent, die komen zelden op tijd
stiekum toch welquote:Op donderdag 22 april 2010 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom faken ze het orgasme.
Oh, daar doelde je niet op.
quote:"Neuken?"
- "Ja, hartstikke leuk!"
Ja wat een volk.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een gast die in de camera staart als ze zegt dat 't op SBS6 komt, gasten die niet uit hun woorden komen en met als toppunt die rare Italiaan(?) op het einde.
Ancillaquote:Op donderdag 22 april 2010 19:45 schreef Bragi het volgende:
Wat een droeftoeters.!!!
[..]
Happers.
Wazegjij?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja wat een volk.Zo kut als je daar nuchter naar kijkt.
Dude. Da's niet eens grappig.quote:
quote:
quote:
Bek.quote:
Come here rude boy, boy; can you get it up?quote:
Chille beat, toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Come here rude boy, boy; can you get it up?
Come here rude boy, boy; is you big enough?
Mozy doet alsof die zelf er heul wat afneukt maar heeft alleen nog maar iemand from zhe internet gebangd.quote:
Ja, maar die tekstquote:
Wie dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mozy doet alsof die zelf er heul wat afneukt maar heeft alleen nog maar iemand from zhe internet gebangd.
Wat is er, pop?quote:
Ik heb er geen, anders zou ik zelf wel gaan hé.quote:
quote:
Bek.quote:
Bek.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mozy doet alsof die zelf er heul wat afneukt maar heeft alleen nog maar iemand from zhe internet gebangd.
Bekquote:
Bekquote:
Bek.quote:
quote:
quote:
Nou dankjewel.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mozy ik vond het wel een goede grap hoor.
Bek.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik geloof er niks van. Ik wil bewijs zien.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag?quote:
Ja maar, zou toch kunnen dat je niet kon ofzoquote:Op donderdag 22 april 2010 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb er geen, anders zou ik zelf wel gaan hé.
fa2quote:Op donderdag 22 april 2010 20:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hij heeft gelijk, 4 september is mijn b-day.quote:
Word.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso knallenDoe mij maar een rechterhand.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind je ook een goede grap, hoor Mozy.
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, 4 september is mijn b-day.
Waar wil je nou mee geholpen worden?quote:
Mooi zo, mijn verjaardag is 7 september.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, 4 september is mijn b-day.
Mensen die sex hebben (gehad)quote:Op donderdag 22 april 2010 20:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso knallenDoe mij maar een rechterhand.
Gelukkig, hoef ik me ook niet schuldig te voelen.quote:
Ja echt hèquote:
quote:
quote:
Cryptische antwoorden van vrouwen. Altijd leuk.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar wil je nou mee geholpen worden?
Broekpaling II dus. Maar jij bent niet zo tof als Broekpaling, dat is onze sc-maagd. Jij bent nu een homo.quote:
Boh, daar heb ik vandaag wel last vanquote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
Mensen die altijd meteen aan seks denken.
Dan kan je net zo goed zeggenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef Mozy het volgende:
Mensen die altijd meteen aan seks denken.
Ik altijd.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Boh, daar heb ik vandaag wel last van
Ik dacht dat Gers de SC-maagd was?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Broekpaling II dus. Maar jij bent niet zo tof als Broekpaling, dat is onze sc-maagd. Jij bent nu een homo.
Dat sowieso. Ranzig gedoe.quote:
Jongeuh, ik vroeg toch of iemand mss een AjaxCC had maar niet naar de bekerfinale gaat, omdat ik nog een extra kaartje nodig heb. Maarja, zal toch niet meer gaan lukken.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar wil je nou mee geholpen worden?
Cool, ik ben de aardmeesterquote:Op donderdag 22 april 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gers de SC-maagd was?
[ afbeelding ]
Voetbalsupportersquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jongeuh, ik vroeg toch of iemand mss een AjaxCC had maar niet naar de bekerfinale gaat, omdat ik nog een extra kaartje nodig heb. Maarja, zal toch niet meer gaan lukken.
Inderdaad. En het is niet alsof het lekker is ofzo.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Bragi het volgende:
Seks leidt alleen maar tot overbevolking.Egoïsten.
En daarom vond de evolutie god de amerikaanse overheid HIV uit.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Bragi het volgende:
Ooh, niet gezien. Ik kan er wel 1 regelen van een vriend die dan misschien niet kan vanwege eigen wedstrijd, maar ik weet niet of hij 'm al gebruikt heeft voor iemand andersquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jongeuh, ik vroeg toch of iemand mss een AjaxCC had maar niet naar de bekerfinale gaat, omdat ik nog een extra kaartje nodig heb. Maarja, zal toch niet meer gaan lukken.
Vrouwen die van voetbal houden.quote:
Geef mij maar WoWquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Oversexte mensen hier. Doe mij maar een lekker spannend potje backgammon dan.
Nou, ik heb liever dat we een overbevolkt Nederland krijgen met Nederlanders dan met Marokkanen/ Turkenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Bragi het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat hoeft niet, je hebt tegenwoordig allerlei zooi die zwangerschappen en dus geboortes kan voorkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Bragi het volgende:
Ohh, kun je mss eens vragen?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ooh, niet gezien. Ik kan er wel 1 regelen van een vriend die dan misschien niet kan vanwege eigen wedstrijd, maar ik weet niet of hij 'm al gebruikt heeft voor iemand anders
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee maar die vergelijking is niet eerlijk. Want WoW wint dan hands down.quote:
Avondje schaken of mens-erger-je-niet'enquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tuurlijk, ik vraag wel voor je. Maar moest het deze keer niet op naam dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh, kun je mss eens vragen?Heb eigenlijk alleen die barcode nodig volgens mij.
Met een CC ja?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:16 schreef reetveter het volgende:
Lot. heeft geen zin, die kaartjes gaan namelijk ook op naam.
Breng het haar. Wat ben je nou voor een vent?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef reetveter het volgende:
Zo nee, mag je de mijne wel maar dan heb je dat kaartje nooit voor zondag denk ik
Heb je hem weer met z'n kutserie.quote:
Duidelijkquote:Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee maar die vergelijking is niet eerlijk. Want WoW wint dan hands down.
Ik ben atlijd wel te porren voor ganzebordenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Avondje schaken of mens-erger-je-niet'en
Ja natuurlijk. En je moet je CC waarschijnlijk ook gewoon tonen.quote:
Vriend van me heeft het besteld op de kaart van mijn broertje. Die zei dat hij dus een id-kaart moet meenemen. Stond in die brief die bij de kaarten kwamen. Tevens komt het kaartje ook op het adres van de scc.quote:
Ja dat.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. En je moet je CC waarschijnlijk ook gewoon tonen.
Beetje dooie boel in die clipp.quote:
Goeie grap, jonguhquote:
Ssst, hij warmt haar eerst even op en dan gaat ie het voorstellen dat ie het tegen de juiste prijs wel wil komen brengenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Breng het haar. Wat ben je nou voor een vent?
Dat en anders gewoon lekker FOK!ken en fappen op de FOK!sters.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben atlijd wel te porren voor ganzeborden
Je vindt het wel tof.quote:
Bek.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uit Bobby komt alleen maar kwaliteit.
Hij is een gigoloquote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ssst, hij warmt haar eerst even op en dan gaat ie het voorstellen dat ie het tegen de juiste prijs wel wil komen brengen
Studentenquote:
Jaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je vindt het wel tof.![]()
Nog vier afleveringen of zo.
Fappen doe ik wel op filmpjes, met foto's ben ik snel uitgekekenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat en anders gewoon lekker FOK!ken en fappen op de FOK!sters.
Geil, kun je Kim Feenstra van neuken.quote:
Jij leeft altijd op the edge hequote:
Tof!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JaHet einde ga ik wel in USA zien overigens.
Bakkes.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat de neuk moet "bek" voorstellenIs dat kort voor hou je bek?
Sad.
Ohja en quote me maar met "bek"
Dat zegt een sletje uit mijn klas altijd, ik heb het gister voor de grap tegen Bobby gebruikt.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sad.
Sowieso woordenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sad.
JOAH!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tof!'t Is wel op zondag, hè.
Twee uur lang.
Pics van de klasquote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat zegt een sletje uit mijn klas altijd, ik heb het gister voor de grap tegen Bobby gebruikt.
quote:
quote:
Wut?quote:
Geen idee, ik doe gewoon Mozy en WD na.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sad.
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uit Bobby komt alleen maar kwaliteit.
Ja gekquote:
quote:
Bekquote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sad.
Pics van 13-jarige meisjes graagquote:Op donderdag 22 april 2010 20:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Whehe ik kom mijn map met pasfoto's van middelbare school weer tegenEven al die kut foto's weer checken.
Inc. S.Seagal, Buffalo-Soldier en DuClaudequote:Op donderdag 22 april 2010 20:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Whehe ik kom mijn map met pasfoto's van middelbare school weer tegenEven al die kut foto's weer checken.
Hmm, wat zal ik hier eens voor een kutgrap over maken.quote:
Hou je mond maar, je bent al klaar.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, wat zal ik hier eens voor een kutgrap over maken. [ afbeelding ]
Even zoeken naar de jailbait van toen.quote:
Echte mannen komen in een sok.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef Skylark. het volgende:
Rechterhand. Ik pak m'n cumtowel en leg hem weer weg zonder iets te doen.
Staat jouw cumtowel ook zo mooi rechtop?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef Skylark. het volgende:
Jij krijgt ZELFS je eigen hand niet zo ver dat ie je bevredigt?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef Skylark. het volgende:
Nee, ik gebruik eigenlijk wc-papier.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat jouw cumtowel ook zo mooi rechtop?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, dat zou zijn als ze op waren
Noes, echte mannen hebben een sok naast het bed liggen die moeilijk hard is.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat jouw cumtowel ook zo mooi rechtop?
Afvegen, je moet het ergens kwijt.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef Mozy het volgende:
Serieus, zijn er echt mensen die sokken en handoeken neuken?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Noes, echte mannen hebben een sok naast het bed liggen die moeilijk hard is.
quote:
Nee, WC papier.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef Mozy het volgende:
Serieus, zijn er echt mensen die sokken en handoeken neuken?
Een sok die hard-to-get is?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dat is niet altijd voor handen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik eigenlijk wc-papier.
Zou je geven?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Even zoeken naar de jailbait van toen.
Ik gebruikelijk schuurpapierquote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik eigenlijk wc-papier.
[..]
Ik heb in de hoek van de kamer een stukje tapijt dat los ligt. Ideaal. Na elke sessie gewoon een beetje aanstampen en klaar is kees.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Afvegen, je moet het ergens kwijt.
Heb 2 rollen geclaimed.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dat is niet altijd voor handen.
Twee suikerklontjes.quote:
Nou die van mij is een keer verkeerd gaan vormen, anders had ik gewoon boots met een soort van stalen neus gehad.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
[..]
Het zijn net vrouwen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die willen ook wel eens een goed gesprek
Haha SADDLE UP.quote:
quote:
Wie is datquote:
She digs da old peoplequote:
quote:
quote:
Bono wants biddyquote:
Ja, ik had nog gereageerdquote:Op donderdag 22 april 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je vriend ook hoor. En heb je nog gelezen wat ik zei op de vorige pagina?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef L0t.. het volgende:
Ohh jammer, dan houdt het op. Bedankt iig Laki en rv
Waarschijnlijk heb je het in je hand, of ligt het op een kast 2 stappen naast jequote:Op donderdag 22 april 2010 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik denk alleaal dat ik iets vergeet
Kan je me uitleggen wat hier goed aan is?quote:
Ah okequote:
Wat een kut intro man. 4 real.quote:
te doenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je het in je hand, of ligt het op een kast 2 stappen naast je
Ja, gewoon een CC, maar mag maar 1 kaartje bestellen en ik wil niet alleenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah okeJa gaat me snel hier
. Wat voor kaart heb jij dan? Want volgens mij mag nu iedereen kaarten bestellen mits bewijs dat je lid bent van Ajax.
wel viesquote:Op donderdag 22 april 2010 20:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat een kut intro man. 4 real.
Aangezien dat ik dit niet on-aangevochten kan laten gaan, hier heb je een ziek introquote:
"bestede"quote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
Ik heb ook het idee dat ik iets vergeet, misschien omdat ik 2,5 week lang elke dag uren aan examens bestede. en nu zijn ze af.
Ja volgens mij gaat het op naam omdat anders feyenoord supporters kaarten gaan bestellenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, gewoon een CC, maar mag maar 1 kaartje bestellen en ik wil niet alleenM'n vriend heeft wel een kaart aangevraagd maar dat duurt nogal lang, en weet ook niet of 'ie 'm wel krijgt omdat 'ie ook al een clubkaart van Vitesse heeft..
Ik omdat ik zelfs in mn slaap bezig ben met wat er allemaal nog moet gebeurenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
Ik heb ook het idee dat ik iets vergeet, misschien omdat ik 2,5 week lang elke dag uren aan examens bestede. en nu zijn ze af.
Haha, JB lijdt aan sexsomnia.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik omdat ik zelfs in mn slaap bezig ben met wat er allemaal nog moet gebeuren
Nu koffie
Nee, maar wij wonen in Arnhem he, Gelredome is 10 minuutjes fietsen dus dan vindt 'ie het af en toe wel eens leuk om naar een wedstrijd te gaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja volgens mij gaat het op naam omdat anders feyenoord supporters kaarten gaan bestellen. Vitesse
Is die van de andere kant ofzo
Dat die 2 clubs support
Hij's wel goed tot die climax @1.15quote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef Lakitu het volgende:
Eerlijk, op deze kun je niet haten, Chuckie:
Ja die mocht wel iets spicier.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij's wel goed tot die climax @1.15Die laffe beat die er dan uit komt
Het origineel is beter.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef Lakitu het volgende:
Eerlijk, op deze kun je niet haten, Chuckie:
Op sexgebied doe ik gewoon wat Ado wil, das gemakkelijk, hoef ik er niet over na te denkenquote:
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op sexgebied doe ik gewoon wat Ado wil, das gemakkelijk, hoef ik er niet over na te denken
vandaardat ik ook niet specifieker ben. Ik houd rekening met je zwakke gestelquote:
wiejo het is nu al 20.45quote:Op donderdag 22 april 2010 20:45 schreef Lakitu het volgende:
eten plus voetbal dus tot straks dushi's
Jij woonde toch naast de Beach Club ong. Moet je dan langs zo'n ijzeren hek om daar te komen?quote:
Ben verhuisd. Maar je meost wel langs een ijzeren hek jaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij woonde toch naast de Beach Club ong. Moet je dan langs zo'n ijzeren hek om daar te komen?
Aii ik zat in bus 8 te chillin' en ik zag mensen door het hek lopen en 1 iemand leek op jou.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ben verhuisd. Maar je meost wel langs een ijzeren hek ja.
Jezus, ik luister hem nu pas en wat is dit een slechte remix zegquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
Het zal je maar overkomen, dan ga je al dood en dan komt die druif van een AdvancedPower ook nog met zijn kuttelefoontje filmen
Eentje met speeksel erop.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
weten jullie wat een glans penis is?
Lot mag niet raden
Nouquote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lot mag niet raden
The Glans Penis (or simply Glans) is the sensitive bulbous structure at the distal end of the penis. The glans penis is anatomically homologous to the clitoral glans of the female. When the penis is flaccid it is sometimes wholly or partially covered by the foreskin, except in men who have been fully circumcised.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lot mag niet raden
Dat is niet raden sukkelquote:Op donderdag 22 april 2010 20:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
The Glans Penis (or simply Glans) is the sensitive bulbous structure at the distal end of the penis. The glans penis is anatomically homologous to the clitoral glans of the female. When the penis is flaccid it is sometimes wholly or partially covered by the foreskin, except in men who have been fully circumcised.
Hoe zou je dat niet kunnen weten?
(en waarschijnlijk niet eens het goede antwoord)
Bron
Ja, stom toch?quote:
Wat voor een dossiers lees jij allemaalquote:Op donderdag 22 april 2010 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet raden sukkel
[..]
Ja, stom toch?
Ik kom regelmatig dossiers tegen met daarin blablablabla glans penis en dan blijkt het gewoon de eikel te zijn
Deceptie
Gadverdamme hequote:Op donderdag 22 april 2010 21:02 schreef L0t.. het volgende:
Over penissen he, ik loop nu stage dus en toen stapte er gisteren zo'n man uit bed, gewoon zonder onderbroek, met katheter eruit hangend. Dat had ik echt niet verwacht
Dat lijkt me echt moeilijk pijn doenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:02 schreef L0t.. het volgende:
Over penissen he, ik loop nu stage dus en toen stapte er gisteren zo'n man uit bed, gewoon zonder onderbroek, met katheter eruit hangend. Dat had ik echt niet verwacht
Dat valt volgens mij echt best wel mee, gaat gewoon een hoop verdovend glijmiddel op. Maar leuk is anders natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 21:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt moeilijk pijn doen. Echt niet normaal.
Ja, en mijn werk is dossiers sorterenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat voor een dossiers lees jij allemaal![]()
Werk je in een ziekenhuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |