te doenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je het in je hand, of ligt het op een kast 2 stappen naast je
Ja, gewoon een CC, maar mag maar 1 kaartje bestellen en ik wil niet alleenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah okeJa gaat me snel hier
. Wat voor kaart heb jij dan? Want volgens mij mag nu iedereen kaarten bestellen mits bewijs dat je lid bent van Ajax.
wel viesquote:Op donderdag 22 april 2010 20:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat een kut intro man. 4 real.
Aangezien dat ik dit niet on-aangevochten kan laten gaan, hier heb je een ziek introquote:
"bestede"quote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
Ik heb ook het idee dat ik iets vergeet, misschien omdat ik 2,5 week lang elke dag uren aan examens bestede. en nu zijn ze af.
Ja volgens mij gaat het op naam omdat anders feyenoord supporters kaarten gaan bestellenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, gewoon een CC, maar mag maar 1 kaartje bestellen en ik wil niet alleenM'n vriend heeft wel een kaart aangevraagd maar dat duurt nogal lang, en weet ook niet of 'ie 'm wel krijgt omdat 'ie ook al een clubkaart van Vitesse heeft..
Ik omdat ik zelfs in mn slaap bezig ben met wat er allemaal nog moet gebeurenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
Ik heb ook het idee dat ik iets vergeet, misschien omdat ik 2,5 week lang elke dag uren aan examens bestede. en nu zijn ze af.
Haha, JB lijdt aan sexsomnia.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik omdat ik zelfs in mn slaap bezig ben met wat er allemaal nog moet gebeuren
Nu koffie
Nee, maar wij wonen in Arnhem he, Gelredome is 10 minuutjes fietsen dus dan vindt 'ie het af en toe wel eens leuk om naar een wedstrijd te gaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja volgens mij gaat het op naam omdat anders feyenoord supporters kaarten gaan bestellen. Vitesse
Is die van de andere kant ofzo
Dat die 2 clubs support
Hij's wel goed tot die climax @1.15quote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef Lakitu het volgende:
Eerlijk, op deze kun je niet haten, Chuckie:
Ja die mocht wel iets spicier.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij's wel goed tot die climax @1.15Die laffe beat die er dan uit komt
Het origineel is beter.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef Lakitu het volgende:
Eerlijk, op deze kun je niet haten, Chuckie:
Op sexgebied doe ik gewoon wat Ado wil, das gemakkelijk, hoef ik er niet over na te denkenquote:
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op sexgebied doe ik gewoon wat Ado wil, das gemakkelijk, hoef ik er niet over na te denken
vandaardat ik ook niet specifieker ben. Ik houd rekening met je zwakke gestelquote:
wiejo het is nu al 20.45quote:Op donderdag 22 april 2010 20:45 schreef Lakitu het volgende:
eten plus voetbal dus tot straks dushi's
Jij woonde toch naast de Beach Club ong. Moet je dan langs zo'n ijzeren hek om daar te komen?quote:
Ben verhuisd. Maar je meost wel langs een ijzeren hek jaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij woonde toch naast de Beach Club ong. Moet je dan langs zo'n ijzeren hek om daar te komen?
Aii ik zat in bus 8 te chillin' en ik zag mensen door het hek lopen en 1 iemand leek op jou.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ben verhuisd. Maar je meost wel langs een ijzeren hek ja.
Jezus, ik luister hem nu pas en wat is dit een slechte remix zegquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
Het zal je maar overkomen, dan ga je al dood en dan komt die druif van een AdvancedPower ook nog met zijn kuttelefoontje filmen
Eentje met speeksel erop.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
weten jullie wat een glans penis is?
Lot mag niet raden
Nouquote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lot mag niet raden
The Glans Penis (or simply Glans) is the sensitive bulbous structure at the distal end of the penis. The glans penis is anatomically homologous to the clitoral glans of the female. When the penis is flaccid it is sometimes wholly or partially covered by the foreskin, except in men who have been fully circumcised.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lot mag niet raden
Dat is niet raden sukkelquote:Op donderdag 22 april 2010 20:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
The Glans Penis (or simply Glans) is the sensitive bulbous structure at the distal end of the penis. The glans penis is anatomically homologous to the clitoral glans of the female. When the penis is flaccid it is sometimes wholly or partially covered by the foreskin, except in men who have been fully circumcised.
Hoe zou je dat niet kunnen weten?
(en waarschijnlijk niet eens het goede antwoord)
Bron
Ja, stom toch?quote:
Wat voor een dossiers lees jij allemaalquote:Op donderdag 22 april 2010 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet raden sukkel
[..]
Ja, stom toch?
Ik kom regelmatig dossiers tegen met daarin blablablabla glans penis en dan blijkt het gewoon de eikel te zijn
Deceptie
Gadverdamme hequote:Op donderdag 22 april 2010 21:02 schreef L0t.. het volgende:
Over penissen he, ik loop nu stage dus en toen stapte er gisteren zo'n man uit bed, gewoon zonder onderbroek, met katheter eruit hangend. Dat had ik echt niet verwacht
Dat lijkt me echt moeilijk pijn doenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:02 schreef L0t.. het volgende:
Over penissen he, ik loop nu stage dus en toen stapte er gisteren zo'n man uit bed, gewoon zonder onderbroek, met katheter eruit hangend. Dat had ik echt niet verwacht
Dat valt volgens mij echt best wel mee, gaat gewoon een hoop verdovend glijmiddel op. Maar leuk is anders natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 21:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt moeilijk pijn doen. Echt niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |