Ik ben atlijd wel te porren voor ganzebordenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Avondje schaken of mens-erger-je-niet'en
Ja natuurlijk. En je moet je CC waarschijnlijk ook gewoon tonen.quote:
Vriend van me heeft het besteld op de kaart van mijn broertje. Die zei dat hij dus een id-kaart moet meenemen. Stond in die brief die bij de kaarten kwamen. Tevens komt het kaartje ook op het adres van de scc.quote:
Ja dat.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. En je moet je CC waarschijnlijk ook gewoon tonen.
Beetje dooie boel in die clipp.quote:
Goeie grap, jonguhquote:
Ssst, hij warmt haar eerst even op en dan gaat ie het voorstellen dat ie het tegen de juiste prijs wel wil komen brengenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef Bragi het volgende:
[..]
Breng het haar. Wat ben je nou voor een vent?
Dat en anders gewoon lekker FOK!ken en fappen op de FOK!sters.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben atlijd wel te porren voor ganzeborden
Je vindt het wel tof.quote:
Bek.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uit Bobby komt alleen maar kwaliteit.
Hij is een gigoloquote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ssst, hij warmt haar eerst even op en dan gaat ie het voorstellen dat ie het tegen de juiste prijs wel wil komen brengen
Studentenquote:
Jaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je vindt het wel tof.![]()
Nog vier afleveringen of zo.
Fappen doe ik wel op filmpjes, met foto's ben ik snel uitgekekenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat en anders gewoon lekker FOK!ken en fappen op de FOK!sters.
Geil, kun je Kim Feenstra van neuken.quote:
Jij leeft altijd op the edge hequote:
Tof!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JaHet einde ga ik wel in USA zien overigens.
Bakkes.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat de neuk moet "bek" voorstellenIs dat kort voor hou je bek?
Sad.
Ohja en quote me maar met "bek"
Dat zegt een sletje uit mijn klas altijd, ik heb het gister voor de grap tegen Bobby gebruikt.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sad.
Sowieso woordenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sad.
JOAH!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tof!'t Is wel op zondag, hè.
Twee uur lang.
Pics van de klasquote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat zegt een sletje uit mijn klas altijd, ik heb het gister voor de grap tegen Bobby gebruikt.
quote:
quote:
Wut?quote:
Geen idee, ik doe gewoon Mozy en WD na.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sad.
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Uit Bobby komt alleen maar kwaliteit.
Ja gekquote:
quote:
Bekquote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sad.
Pics van 13-jarige meisjes graagquote:Op donderdag 22 april 2010 20:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Whehe ik kom mijn map met pasfoto's van middelbare school weer tegenEven al die kut foto's weer checken.
Inc. S.Seagal, Buffalo-Soldier en DuClaudequote:Op donderdag 22 april 2010 20:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Whehe ik kom mijn map met pasfoto's van middelbare school weer tegenEven al die kut foto's weer checken.
Hmm, wat zal ik hier eens voor een kutgrap over maken.quote:
Hou je mond maar, je bent al klaar.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, wat zal ik hier eens voor een kutgrap over maken. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |