Jongeuh, ik vroeg toch of iemand mss een AjaxCC had maar niet naar de bekerfinale gaat, omdat ik nog een extra kaartje nodig heb. Maarja, zal toch niet meer gaan lukken.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waar wil je nou mee geholpen worden?
Cool, ik ben de aardmeesterquote:Op donderdag 22 april 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gers de SC-maagd was?
[ afbeelding ]
Voetbalsupportersquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jongeuh, ik vroeg toch of iemand mss een AjaxCC had maar niet naar de bekerfinale gaat, omdat ik nog een extra kaartje nodig heb. Maarja, zal toch niet meer gaan lukken.
Inderdaad. En het is niet alsof het lekker is ofzo.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Bragi het volgende:
Seks leidt alleen maar tot overbevolking.Egoïsten.
En daarom vond de evolutie god de amerikaanse overheid HIV uit.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Bragi het volgende:
Ooh, niet gezien. Ik kan er wel 1 regelen van een vriend die dan misschien niet kan vanwege eigen wedstrijd, maar ik weet niet of hij 'm al gebruikt heeft voor iemand andersquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jongeuh, ik vroeg toch of iemand mss een AjaxCC had maar niet naar de bekerfinale gaat, omdat ik nog een extra kaartje nodig heb. Maarja, zal toch niet meer gaan lukken.
Vrouwen die van voetbal houden.quote:
Geef mij maar WoWquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Oversexte mensen hier. Doe mij maar een lekker spannend potje backgammon dan.
Nou, ik heb liever dat we een overbevolkt Nederland krijgen met Nederlanders dan met Marokkanen/ Turkenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Bragi het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat hoeft niet, je hebt tegenwoordig allerlei zooi die zwangerschappen en dus geboortes kan voorkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Bragi het volgende:
Ohh, kun je mss eens vragen?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ooh, niet gezien. Ik kan er wel 1 regelen van een vriend die dan misschien niet kan vanwege eigen wedstrijd, maar ik weet niet of hij 'm al gebruikt heeft voor iemand anders
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee maar die vergelijking is niet eerlijk. Want WoW wint dan hands down.quote:
Avondje schaken of mens-erger-je-niet'enquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tuurlijk, ik vraag wel voor je. Maar moest het deze keer niet op naam dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh, kun je mss eens vragen?Heb eigenlijk alleen die barcode nodig volgens mij.
Met een CC ja?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:16 schreef reetveter het volgende:
Lot. heeft geen zin, die kaartjes gaan namelijk ook op naam.
Breng het haar. Wat ben je nou voor een vent?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef reetveter het volgende:
Zo nee, mag je de mijne wel maar dan heb je dat kaartje nooit voor zondag denk ik
Heb je hem weer met z'n kutserie.quote:
Duidelijkquote:Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee maar die vergelijking is niet eerlijk. Want WoW wint dan hands down.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |