quote:
Ontzettend. Zit toch al zeker 10 minuten naar het gifje van TheKC te kijken.quote:
- eten + douchenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:30 schreef Skylark. het volgende:
Bepaal even mee een volgorde:
- gamen
- op stap gaan
- koken + eten
- douchen
Ik zit zelf te denken aan:
- koken + eten
- douchen
- gamen
- op stap gaan
Kak.quote:En niet grappig doen ofzo, je bent het namelijk niet.
Nee gamen gaat voor douchen.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:30 schreef Skylark. het volgende:
Bepaal even mee een volgorde:
- gamen
- op stap gaan
- koken + eten
- douchen
Ik zit zelf te denken aan:
- koken + eten
- douchen
- gamen
- op stap gaan
En niet grappig doen ofzo, je bent het namelijk niet.
Dan ga je eerst gamen en douchen.quote:
Maar ik ben standaard te laat in de stad en ik MOET er dit keer om 23.00 zijn. Lastig.quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:51 schreef L0t.. het volgende:
B, heb jij een clubkaart van Ajax?
Heb jij je mancard al ingeleverd? Jezusquote:Op donderdag 22 april 2010 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar ik ben standaard te laat in de stad en ik MOET er dit keer om 23.00 zijn. Lastig.
Kom jij ook vaak te laat door óf FoK! óf doordat een FIFA-potje nét iets te lang duurt?quote:
Nee ik kom te laat omdat ik niets aan het doen ben maar gewoon niet op tijd kan zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom jij ook vaak te laat door óf FoK! óf doordat een FIFA-potje nét iets te lang duurt?
Verdommequote:
Happers.quote:"Je wil gewoon niet met mij neuken, dat is het gewoon!"
- "Vind je dat belangrijk?"
"Ja, dat vind ik wel belangrijker dan een relatie, ja."
- "Zou je dat willen?"
- "Maar date je veel?"
"Je bent al de vijfde vanavond"
- "...Ohohoh, wat ben je ook een sletje!
"
Wat een filmpjequote:Op donderdag 22 april 2010 19:45 schreef Bragi het volgende:
http://www.flabber.nl/weblog/video/feesten-met-ancilla-8-4848
Wat een droeftoeters.!!!
[..]
Happers.
Dat komt omdat je een vrouw bent, die komen zelden op tijdquote:Op donderdag 22 april 2010 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik kom te laat omdat ik niets aan het doen ben maar gewoon niet op tijd kan zijn.
En wel eens door Fok! ja, maar daar schaam ik me voor!
Een gast die in de camera staart als ze zegt dat 't op SBS6 komt, gasten die niet uit hun woorden komen en met als toppunt die rare Italiaan(?) op het einde.quote:
Paralympics is eeeaahhh, eeen, uuuh, enneeee, eeeuuh, aaahh, eeeu, uuhhh. Uitleg is ook belangrijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:45 schreef Bragi het volgende:
http://www.flabber.nl/weblog/video/feesten-met-ancilla-8-4848
Wat een droeftoeters.!!!
[..]
Happers.
Daarom faken ze het orgasme.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een vrouw bent, die komen zelden op tijd
stiekum toch welquote:Op donderdag 22 april 2010 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom faken ze het orgasme.
Oh, daar doelde je niet op.
quote:"Neuken?"
- "Ja, hartstikke leuk!"
Ja wat een volk.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een gast die in de camera staart als ze zegt dat 't op SBS6 komt, gasten die niet uit hun woorden komen en met als toppunt die rare Italiaan(?) op het einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |