Even zoeken naar de jailbait van toen.quote:
Echte mannen komen in een sok.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef Skylark. het volgende:
Rechterhand. Ik pak m'n cumtowel en leg hem weer weg zonder iets te doen.
Staat jouw cumtowel ook zo mooi rechtop?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef Skylark. het volgende:
Jij krijgt ZELFS je eigen hand niet zo ver dat ie je bevredigt?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef Skylark. het volgende:
Nee, ik gebruik eigenlijk wc-papier.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat jouw cumtowel ook zo mooi rechtop?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, dat zou zijn als ze op waren
Noes, echte mannen hebben een sok naast het bed liggen die moeilijk hard is.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staat jouw cumtowel ook zo mooi rechtop?
Afvegen, je moet het ergens kwijt.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef Mozy het volgende:
Serieus, zijn er echt mensen die sokken en handoeken neuken?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Noes, echte mannen hebben een sok naast het bed liggen die moeilijk hard is.
quote:
Nee, WC papier.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef Mozy het volgende:
Serieus, zijn er echt mensen die sokken en handoeken neuken?
Een sok die hard-to-get is?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dat is niet altijd voor handen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik eigenlijk wc-papier.
Zou je geven?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Even zoeken naar de jailbait van toen.
Ik gebruikelijk schuurpapierquote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik eigenlijk wc-papier.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb in de hoek van de kamer een stukje tapijt dat los ligt. Ideaal. Na elke sessie gewoon een beetje aanstampen en klaar is kees.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Afvegen, je moet het ergens kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |