De finale is verschoven naar een zondag (ze hopen op meer kijkers dan). Dan zou er een gat van 11 dagen zitten tussen de een-na-laatste aflevering en de finale wat dodelijk is voor het momentum. Dus schuift die aflevering een week op, net als de rest van de afleveringen in mei en komt er een gat in april ergens, volgende week dus (zo'n gat laten vallen in mei kunnen ze zich niet veroorloven omdat de kijkcijfers dan belangrijker zijn dan de kijkcijfers in april).quote:Op woensdag 21 april 2010 17:16 schreef kirsten. het volgende:
[..]
2 weken waarom?? Niet gewoon volgende week een aflevering (heb vanaf 127 de topics even niet meer gevolgd
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aflevering.They come. They fight. They destroy. They corrupt. It always ends the same.
- It only ends once. Anything that happens before that is just progress.
14, 15 en 16 toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:35 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
14, 15 en 16 toch?
Trouwens volgende aflevering:Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They come. They fight. They destroy. They corrupt. It always ends the same.
- It only ends once. Anything that happens before that is just progress.
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:30 schreef Bluurgh het volgende:
goeie aflevering weer! je merkt echt dat ze naar het eind aan het toewerken zijn ()
Zou op zich wel kunnen. In die bovenste foto kijkt ie in de spiegel.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:27 schreef Minkowski het volgende:
Over 2 weken deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aflevering.Hoe bedoel je? Ik heb iets gemist of niet gehoord of zo?
Dat snap ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou op zich wel kunnen. In die bovenste foto kijkt ie in de spiegel.
Blijkbaar kreeg ze de on-island flashes door...quote:Verder snapte ik niet helemaal waarom Sun hysterisch werd in de ALT toen ze Locke zag...
Ik kijk nu met hele andere ogen naar haarquote:
Ze zat vroeger dacht ik hoog bij het ballet. Dus ze is wel lenig.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:41 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Beetje rare pose. Maar alsnog wel.
Omdat?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat Widmore een kapper aan boord heeft.
Je had hem toch al gezien zonder je vriendin? dus tvp is dan ook niet meer nodigquote:Op woensdag 21 april 2010 17:03 schreef SolidasRock het volgende:
tvp met nog maar 7 postjes te gaan, heel slim
Wtf? Vorige keer stond op darkufo dat deze aflevering een van de hoogste punten had :/quote:
En ik vind er op het eiland veel leukerquote:Op woensdag 21 april 2010 20:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Voor Claire, in de ALT is ze veel leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AH!!
Niet kijken als je geen PROMO's wilt zien!
Spoiler voor diegene die hem wel kijkt :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ze werken ook niet echt goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou Flocke trouwens niet ook Michael nagedaan kunnen hebben en daardoor een foute verklaring hebben gegeven voor de whispers? Het is nu duidelijk dat hij meerdere gedaanten kan aannemen, echter weet ik niet zeker of hij oude gedaanten kan hergebruiken.As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ze werken ook niet echt goed.Volgens mij was het een paar afleveringen geleden gezegd dat hij nu enkel in Locke kan veranderen. Waarom weet ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou Flocke trouwens niet ook Michael nagedaan kunnen hebben en daardoor een foute verklaring hebben gegeven voor de whispers? Het is nu duidelijk dat hij meerdere gedaanten kan aannemen, echter weet ik niet zeker of hij oude gedaanten kan hergebruiken.
Ik heb hem zojuist gekeken, had wel even kippenvel toen Jin en Sun elkaar ein-de-lijk weer vonden
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Dat dus ja!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Volgens mij was het een paar afleveringen geleden gezegd dat hij nu enkel in Locke kan veranderen. Waarom weet ik niet.
Ik heb hem zojuist gekeken, had wel even kippenvel toen Jin en Sun elkaar ein-de-lijk weer vonden
Staan in de OP.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:22 schreef Frenkel het volgende:
Waarom kan ik die previews nooit vinden?!
Iemand een linkje?
Ja... ook al geen eredivisie plotquote:Op woensdag 21 april 2010 20:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit gaan opzich best wel 2 klote weken worden
Goeie tijdenquote:Op donderdag 30 september 2004 18:29 schreef CloudStrife het volgende:
Nieuwe aflevering is uit. Vanaf volgende week eindelijk nieuw materiaal voor mij, had de volledige pilot al gezien.
Maar nu is het eens tijd om te discussieren over wat er in vredesnaam aan de hand is. Ik denk dat al die lui (48) al dood zijn en op het eiland gedropt zijn zodat 'iets' kan bepalen of ze naar de hemel of hel moeten.
En die ijsbeer? Wel, op de kaft van het jongetjes zijn comic stond ook een ijsbeer! WTF is going on!
Dat van Sun kan op zich wel, gewoon door een soort van een triggerquote:Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind dit eigenlijk tot nu toe het minste seizoen.
Iedere aflevering wordt zwakker, met als tragisch dieptepunt een Sun die spontaan weer kan praten als ze Jin ziet.
Het is vrij voorspelbaar wat er nu gaat gebeuren zonder een trailer gezien te hebben.
Iedereen komt van het eiland af en Desmond heeft niet door dat smokeymonster is achtergebleven en rijdt Locke aan. ...
Desmond lijkt iedereen bij elkaar te brengen in de ALT-tijdlijn. Dus ook John bij Jack. Hij rijdt hem niet aan omdat het MiB zou zijn want anders had ie hem nog 1 keer overgereden voor de zekerheid maar om hem op de operatietafel van Jack te krijgen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind dit eigenlijk tot nu toe het minste seizoen.
Iedere aflevering wordt zwakker, met als tragisch dieptepunt een Sun die spontaan weer kan praten als ze Jin ziet.
Het is vrij voorspelbaar wat er nu gaat gebeuren zonder een trailer gezien te hebben.
Iedereen komt van het eiland af en Desmond heeft niet door dat smokeymonster is achtergebleven en rijdt Locke aan. ...
Desmond is dan ook een erg knappe chauffeur, raakt mensen precies hard genoeg om ze niet dood te rijden.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Desmond lijkt iedereen bij elkaar te brengen in de ALT-tijdlijn. Dus ook John bij Jack. Hij rijdt hem niet aan omdat het MiB zou zijn want anders had ie hem nog 1 keer overgereden voor de zekerheid maar om hem op de operatietafel van Jack te krijgen.
leg dan eens uit waarom Sun in de ALT tijdlijn verschrikt 'It's him!' roept als ze Locke ziet?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Desmond lijkt iedereen bij elkaar te brengen in de ALT-tijdlijn. Dus ook John bij Jack. Hij rijdt hem niet aan omdat het MiB zou zijn want anders had ie hem nog 1 keer overgereden voor de zekerheid maar om hem op de operatietafel van Jack te krijgen.
Desmond weet dingen, Sun weet helemaal geen dingen, ze herkent Locke gezien haar reactie waarschijnlijk als MiB (misschien vermoord MiB Sun wel in de komende afleveringen?) en Desmond weet dat Locke gewoon Locke is.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:17 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
leg dan eens uit waarom Sun in de ALT tijdlijn verschrikt 'It's him!' roept als ze Locke ziet?
Nou, als jij iemand dood zou willen rijden, zou je dan 1 goede fikse aanrijding maken of nog 1 of 2 keren eroverheen gaan voor de zekerheid als je hem perse dood wilt?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:11 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Desmond is dan ook een erg knappe chauffeur, raakt mensen precies hard genoeg om ze niet dood te rijden.
Frankquote:Op donderdag 22 april 2010 00:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
"the guy with a face from a burt renolds movie"
Pleonasmequote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef Toad het volgende:
Kate was daar erg mooi.
Nou Desmond is echt niet dood hoor. Denk zelfs eerder dat Sayid hem uit de put heeft getrokken! Al vraag ik me af waarom Sawyer en zijn team, ineens onder schot gehouden worden, want het zal hun der reet roesten of MiB nou met mortieren rakenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:42 schreef Lov1 het volgende:
Ik vond het ook zeker een leuke ep! De John/Jack twist had ik totaal niet zien aankomen voordat Jack van de boot sprong, dus dat vond ik verrassend. Verder dacht ik ook dat Jin en Sun gezapt gingen worden door de poortEn ik ben erg benieuwd wat Widmore nog wil met zn 6 gevangen Losties... Ik denk ruilen voor Desmond ofzo? En zou Sayid toch nog een beetje gevoel ergens hebben?
... Wát?quote:Op donderdag 22 april 2010 00:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Al vraag ik me af waarom Sawyer en zijn team, ineens onder schot gehouden worden, want het zal hun der reet roesten of MiB nou met mortieren raken
Die over de promo? Ja.quote:Bragi had je me spoiler post wel gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu even de Things I Noticed van Vozzek69 lezen.
[ Bericht 9% gewijzigd door Bragi op 22-04-2010 00:42:35 ]Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Ik denk Locke. Zoals alle andere Losties met een bijna dood ervaring begint ze eilandflashbacks te krijgen.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:03 schreef Asskimo het volgende:
en met wie sun in het koreaans 'it's him' bedoelde toen ze locke zag.
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
... Wát??
[..]
Die over de promo? Ja.Hoezo wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu even de Things I Noticed van Vozzek69 lezen.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
... Wát??
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ze herkent MiB in het lichaam van Locke. Want waarom zou ze bang zijn voor Locke? (Dat zou dan weer passen in de theorie die zegt dat de ALT een vervolg is van het eilandverhaal, maar dat zou betekenen dat MiB niet slecht is, wat ik dan ook weer niet geloof).quote:Op donderdag 22 april 2010 05:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk Locke. Zoals alle andere Losties met een bijna dood ervaring begint ze eilandflashbacks te krijgen.
Het was een aardige aflevering, maar niet meer dan dat. Ik had gehoopt dat Jack zou vragen waarom MiB niet meer in een ander lichaam kan veranderen.quote:Let's face facts: The Last Recruit was a transitional episode. With only a few weeks left to tell the final chapters of LOST's story, the episode was designed to place everyone exactly where they need to be. The writers did what they could to keep things interesting, writing in some of Sawyer's best season six jokes and even saving the Sun/Jin reunion to help out. In the end, it was a good episode - but that's pretty much all it was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu maar twee weken wachten.......![]()
En Keamy dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik denk dat het helemaal niet zo moeilijk in elkaar zit.
We gaan richting ALT, dat is de slotsom.
In de ALT is Desmond druk bezig met verbinden met iedereen en denkt dat Locke nog steeds Flocke is. Sun denkt er ook zo over. Ondertussen komen ook mensen zonder Desmond met elkaar in verbinding ( Kate en Sawyer) en zo blijven we met de cliffhanger hangen of er toch niet iets van 'lotsbestemming' in de lucht hangt.
Wat zegt dit nu?Sun en Desmond denken dat Flocke van het eiland is gekomen. Desmond is niet dood, maar komt levend van het eiland af. Ook de andere 6 en Ben komen van het eiland af. Niemand herinnert zich direct de tijd op het eiland, maar kan wel worden getriggerd door bepaalde situaties. Sun en Desmond herinneren zich het al wel.
Wat zegt het niet?
Waarom vindt Charles Desmond zo belangrijk als hij niet 1 van de candidates is? (de vraag stellen is hem beantwoorden)
Waarom herinnert zich niemand de tijd op het eiland?
Waar blijft Richard?
Ik denk wel dat Jack de vervanger wordt. Op het einde wordt hij weer wakker in de jungle, en begint zijn 'dienst'.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:15 schreef frank010 het volgende:
Na deze aflevering heb weer m'n twijfels of Jack jacob gaat vervangen, helemaal omdat'ie nu "bij Lock hoort". Het zou lost niet zijn als de vervanger van Jacob iemand zou zijn waarvan we het niet verwachten, en niet Jack met z'n "leaving doesn't right", te voorspelbaar.
Ik snap je zin niet.quote:
Ik denk ook niet dat Jack de jacob-vervanger wordt. Iemand die we nog niet verwachten.. nou eigenlijk zijn er veel die ik nog wel kan verwachten; Desmond, Hurley, Sawyer, Ben. En zou er dan ook een MiB-vervanger komen? Of dat MiB een nieuw lichaam aanmeet.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:15 schreef frank010 het volgende:
Na deze aflevering heb weer m'n twijfels of Jack jacob gaat vervangen, helemaal omdat'ie nu "bij Lock hoort". Het zou lost niet zijn als de vervanger van Jacob iemand zou zijn waarvan we het niet verwachten, en niet Jack met z'n "leaving doesn't right", te voorspelbaar.
Ik kan je wel vertellen dat ik zo rond aflevering 15 helemaal niet meer op intenet kijk, ik wil helemaal niks weten, ik wil niet eens de namen van de afleveringen wetenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:10 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Jack de jacob-vervanger wordt. Iemand die we nog niet verwachten.. nou eigenlijk zijn er veel die ik nog wel kan verwachten; Desmond, Hurley, Sawyer, Ben. En zou er dan ook een MiB-vervanger komen? Of dat MiB een nieuw lichaam aanmeet.
Ben benieuwd of ze de finals spannend en verrassend houden. Of het veilig houden.
Ik denk dat er nog wel een fikse plottwist zal komen die we niet zo één twee drie aan zien komenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:20 schreef Rossdale het volgende:
De aflevering was ook gewoon goed, maar niet bijzonder. Het is inderdaad duidelijk een tussenepisode om alle schaakstukken op de juiste plek te zetten voor de grote finale. Dit was zo'n typische niet-filler episode uit seizoen 1 en 2 waarbij er ineens echt schot zit in het verhaal, waarna het de aflevering daarna weer stil valt
Het enige wat ik jammer vind van de laatste 2/3 afleveringen is dat er steeds minder te speculeren valt, omdat het aardig rechtoe rechtaan is wat er gebeurd. Maargoed met het einde van een serie moet dat ook wel, want niets is irritanter dan een open einde
Sawyer had twee appels. De appel die hij aanbood was onaangestastquote:Op donderdag 22 april 2010 11:55 schreef SolidasRock het volgende:
Maar Eva nam de appel wel aan en Kate niet.
Niemand zou een appel aan nemen waar een hap uitgenomen is btw.
Sorrie, ik weet niet of jullie het begrijpen maar zodra Kate in beeld kom verlies ik mijn aandacht een beetje voor al het andere.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:16 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Sawyer had twee appels. De appel die hij aanbood was onaangestast
Is het waard om opnieuw uit te leggen dat het geen filler is en dat er antwoorden zijn gegeven en dat er genoeg is gebeurd?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:44 schreef Jivis het volgende:
Zo grappig dat _GdR_ genegeerd wordt.
Oh kut, nu reageer ik toch.
En dan begint het weer overnieuw?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:22 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Jack de vervanger wordt. Op het einde wordt hij weer wakker in de jungle, en begint zijn 'dienst'.
Ging er meer over waarom ze Sawyer ineens onder schot nemen en dan pas met die mortieren aan de gang gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |