Auwquote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb er 2En ik wil ze uitbreiden
Mijn laatste tat bij deze tattoozetter was in 5 dagen helemaal genezen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij 2 slecht genezende tats wil moet je ;t zelf weten. Liever jij dan ik.
Omdat dat ook dom is. Je verneukt je afweer ermee, en de tats genezen minder goed dan.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mario doet het niet eens iemand in een week tijd 2x tatoeëren
Ik reageer er eint eens meer op.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Auw
[..]
Mijn laatste tat bij deze tattoozetter was in 5 dagen helemaal genezen.
De dag erna al geen pijn of jeuk meer
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil jij mijn volgende tat ontwerpen over een paar jaar?
Doe je welquote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik reageer er eint eens meer op.
Ben ik wel benieuwd waar je het mee insmeerde..quote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2 vliegen, 1 klapquote:Op woensdag 21 april 2010 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind dat je eerst dat verneukte lijnwerk wel bij mag laten werken
Eigenlijk zou een vriendin ;t voor me doen, maar die kan alleen maar natekenen. En anders vraag ik Rinto;s hulpjes welquote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]tats ontwerpen deed ik 4 jaar terug al voor kennissen enzo
Dus dat kan altijd maar zetten is een ander verhaal
[..]
Doe je wel
Ik dacht dat er een max was van anderhalf a 2 uur?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoelang mag een tattoosessie duren volgens jullie ?
Serieus.quote:
Weet ik veel.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd waar je het mee insmeerde..
[..]
2 vliegen, 1 klap
En wat wil je van een Rotterdammer?
non-stop, 2/3 uur, daarna is de kans te groot dat de concentratieverlies de overhand krijgt en dan word je tattoo misschien verneukt, nee dank je.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef the_legend_killer het volgende:
bayer nogiets merkquote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
2 vliegen, 1 klap
Maakt niet uit je kan 1 lange sessie niet onderverdelen in 2 korte binnen een paar dagen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Je huid is sowieso 2 weken bezig met genezenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Serieus.
Bij mijn linkerarm gewoon niet autorijden omdat ik flinke last heb gehad.
En mijn rechterarm echt geen last gehad erna
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
2 vliegen, 1 klap
Precies!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Je huid is sowieso 2 weken bezig met genezenDat je er geen last van hebt wil niet zeggen dat ;t genezen is.
Ik wil je best wat ontwerpen hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een vriendin ;t voor me doen, maar die kan alleen maar natekenen. En anders vraag ik Rinto;s hulpjes wel
klinkt heel boeiend. pics?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Mijn verscheurde vleugels op mijn rug worden volgende maand voor het laatst bijgewerkt!
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een max was van anderhalf a 2 uur?
Ja 3 uur vind ik ook meer dan genoeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
non-stop, 2/3 uur, daarna is de kans te groot dat de concentratieverlies de overhand krijgt en dan word je tattoo misschien verneukt, nee dank je.
pics pics pics!!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Mijn verscheurde vleugels op mijn rug worden volgende maand voor het laatst bijgewerkt!
NEEquote:
Doenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik wil je best wat ontwerpen hoorBinnenkort maar ff een paar tekeningetjes uploaden
Strak planquote:
Bepanthen?quote:
Waar ik nu ga doen ze dat wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt niet uit je kan 1 lange sessie niet onderverdelen in 2 korte binnen een paar dagen.
Waar zit je? Dan weet ik wie ik moet ontlopenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waar ik nu ga doen ze dat wel.
Ik kon 3 dagen later terugkomen als ze mijn arm niet af konden krijgen.
Bepanthenquote:
Iedereen heeft een ander genezingsproces, maar we zien wel als het zover is.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je huid is sowieso 2 weken bezig met genezenDat je er geen last van hebt wil niet zeggen dat ;t genezen is.
goed ideequote:
In Schinveld.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar zit je? Dan weet ik wie ik moet ontlopen
Dat klopt, maar hoe snel denk je dat je afweersysteem weer helemaal de oude is nadat je ;t verneukt hebt met een tat?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iedereen heeft een ander genezingsproces, maar we zien wel als het zover is.
Je bent thuis in het ontwerpen van tattoo's?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik wil je best wat ontwerpen hoorBinnenkort maar ff een paar tekeningetjes uploaden
Vast niet zo goed als Rintoquote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In Schinveld.
Zeer goede en veel aanbevolen zaak.
Zal wel wel even tijd in beslag nemen, maar laten we er niet veel over zeggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoe snel denk je dat je afweersysteem weer helemaal de oude is nadat je ;t verneukt hebt met een tat?
tussen mijn lijnen en inkleuren zat dik 6 weken voor er weer wat aan gedaan werdquote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoe snel denk je dat je afweersysteem weer helemaal de oude is nadat je ;t verneukt hebt met een tat?
ben nog wel een klein beetje beperkt bv mensfiguren uit de losse hand is echt kut, dat kan ik nog niet, maar ik ben al een paar jaar gewoon aan het ontwerpen enzo voor de fun en voor mensen die echt wat willen laten zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Je bent thuis in het ontwerpen van tattoo's?
Neequote:Op woensdag 21 april 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf waarom nou niet....
geef me gewoon 1 sigaretje
Om eerlijk te zijn vind ik die nog nieteens heel lelijk als tattoo op zichquote:
Bij Rinto heb ik m;n tat niet laten zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
iedereen heeft zijn eigen zaak en favoriet
nee ik ook niet heb wel es slechter gezienquote:Op woensdag 21 april 2010 14:33 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik die nog nieteens heel lelijk als tattoo op zich
WTF die haarlijnquote:
Dat hoort zo bij mensen die kalend zijnquote:
die is wel kloppen hoor je kent de serie vast wel?quote:
Ja maar hij lijkt heel erg scheefquote:Op woensdag 21 april 2010 14:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat hoort zo bij mensen die kalend zijn
Natuurlijk ken ik ;t.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
die is wel kloppen hoor je kent de serie vast wel?
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik ook niet heb wel es slechter gezien
Die is wel heel erg vetquote:Op woensdag 21 april 2010 14:39 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de laatste die ik hier post anders blijf ik bezig
vind em wel netjes gezet
whehehe jaa epischquote:
Ik vind em wel graag maar zou er ook niet 24/7 mee rond willen lopenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die is wel heel erg vetNiet iets wat ik zou nemen maar het is absoluut geen lelijke tat
absoluut nietquote:Op woensdag 21 april 2010 14:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die is wel heel erg vetNiet iets wat ik zou nemen maar het is absoluut geen lelijke tat
Mooi man.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ben nog wel een klein beetje beperkt bv mensfiguren uit de losse hand is echt kut, dat kan ik nog niet, maar ik ben al een paar jaar gewoon aan het ontwerpen enzo voor de fun en voor mensen die echt wat willen laten zettenDe laatste weken ben ik echt dagelijks bezig met tekeningen maken in een soort tattoo-stijl, inclusief inschaduwen enzo en dat lukt aardig, eerst met voorbeeldjes van interpret maar daarna na 2 of 3 keer gewoon uit de losse hand
Dus op zich ben ik er wel aardig in thuis al zeg ik het zelf
Heeeel veelquote:Op woensdag 21 april 2010 14:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut niet
hoeveel tijd zal daar wel niet ingezeten hebben
jij mag niet rokenquote:
Wat?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:42 schreef eNGine10 het volgende:
Ik vind em wel graag maar zou er ook niet 24/7 mee rond willen lopen
JA TOTDAT JE ROMP ECHT OPEN LIGT.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:44 schreef Pingwingei het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort spul tekende ik vroeger vaak op mijn hand
Opzich wel mooi gemaakt alleen wil je daar toch niet mee rondlopenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:44 schreef Pingwingei het volgende:
[ afbeelding ]
whehe vet dan kan je best wel goed tekenenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:44 schreef Pingwingei het volgende:
[ afbeelding ]
Wanna fightquote:
Ik zet ze nog niet hoor, daarvoor wil ik binnenkort dus een paar shops langsquote:Op woensdag 21 april 2010 14:44 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Mooi man.
schaduwen is idd erg lastig, zoals ik van kenners heb gehoord.
Misschien ooit mijn onderarm voorzien van een mooie onleesbare tekst? ( vreemde taal)
Maar dan wil ik eerst enkele voorbeelden zien die je gemaakt hebt.
To be continued!
omdat je al vet lang gestopt bentquote:
BITCH FIGHTquote:
Vanaf dat ik een potlood kon vasthouden ben ik aan het tekenen geweestquote:Op woensdag 21 april 2010 14:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe vet dan kan je best wel goed tekenen
Ik dacht heel even dat het een foto van ez wasquote:Op woensdag 21 april 2010 14:44 schreef Pingwingei het volgende:
[ afbeelding ]
dan moet je er niet aan toegevenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja nou en? ik heb er trek in
ik heb last van trillende handen normaal schrijven is voor mij al een kunst opzichquote:Op woensdag 21 april 2010 14:47 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Vanaf dat ik een potlood kon vasthouden ben ik aan het tekenen geweestAls kind tekende ik al altijd vogels/vlinders heel realistisch al zeg ik het zelf
Dat doe ik ook steeds niet.. maar tochquote:Op woensdag 21 april 2010 14:48 schreef Giertje het volgende:
dan moet je er niet aan toegeven
i know is makkelijker gezegd dan gedaan
Ik ook maar in tekenwerk ga ik zo op dat ik praktisch in mijn eigen wereldje zit en dan ben ik ook heel rustigquote:Op woensdag 21 april 2010 14:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb last van trillende handen normaal schrijven is voor mij al een kunst opzich
mja een betere combinatie is er nietquote:Op woensdag 21 april 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik ook steeds niet.. maar toch
Borreltje en een peukie erbij
ik heb dat meer met gamen dan zit ik er zo in dat ik alles om me heen vergeetquote:Op woensdag 21 april 2010 14:51 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ook maar in tekenwerk ga ik zo op dat ik praktisch in mijn eigen wereldje zit en dan ben ik ook heel rustig
Zodra ik niet weet wat ik moet teknen dan raak ik echt boos ook en chagerijnig
Ik heb een maat die nu ook langzamerhand het aandurft om ipv alleen te tekenen, ook daadwerkelijk te Tatoëren. En ik moet toegeven, het lukt hem aardig goed.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik zet ze nog niet hoor, daarvoor wil ik binnenkort dus een paar shops langsIk zal binnenkort wat spul uploaden, onafgemaakte opleiding letterontwerp komt zo ook wel van pas
Zal eens beginnen inderdaad met teksten tekenen
![]()
Ook maar ik game niet zo heel veel, het afgelopen half jaar al helemaal niet meerquote:Op woensdag 21 april 2010 14:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb dat meer met gamen dan zit ik er zo in dat ik alles om me heen vergeet
only goOd can judge me staat er bovenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
net alsof hij zijn tong uitsteekt
ik game op consolesquote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ook maar ik game niet zo heel veel, het afgelopen half jaar al helemaal niet meermaar dat komt omdat internet op een andere pc is aangesloten en de router niet thuis is
een ex van me doet dat sinds kort ookquote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Ik heb een maat die nu ook langzamerhand het aandurft om ipv alleen te tekenen, ook daadwerkelijk te Tatoëren. En ik moet toegeven, het lukt hem aardig goed.
Je moet maar durven...
En daarom heb ik veel respect voor degene die iemands huid durft te bekladden met onwisbare inkt!
Ik bedoelde grappigquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het een foto van ez was
Ik denk dat je daar toch wel een gemiddeld maandsalarisje voor mag uit trekkenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
Wel heel gaaf trouwens. Eens kijken hoe duur het is om iets dergelijks te laten zetten
Dan moet je wel een heel goede artiest hebben, zoiets is veel te makkelijk te verneuken. Dat zou zonde zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel heel gaaf trouwens. Eens kijken hoe duur het is om iets dergelijks te laten zetten
Ez heeft meer borsthaarquote:Op woensdag 21 april 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het een foto van ez was
Ik dacht dat jij een sleeve wou?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja ik vond het persoonlijk al een hele stap om te zeggen van: en nu wil ik wel eens een paar shops langs gaan!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Ik heb een maat die nu ook langzamerhand het aandurft om ipv alleen te tekenen, ook daadwerkelijk te Tatoëren. En ik moet toegeven, het lukt hem aardig goed.
Je moet maar durven...
En daarom heb ik veel respect voor degene die iemands huid durft te bekladden met onwisbare inkt!
Zijn we van b-boy huppel afgestapt?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je wel een heel goede artiest hebben, zoiets is veel te makkelijk te verneuken. Dat zou zonde zijn.
Plus dan gaat huppelkind je alleen nog maar meer pesten
jij naar de keuken/wasmachine/stofzuiger/ramenlapatributen, ik ga eens hier verder met oa vriendin uit bed sjorrenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga me maar eens gedragen als een huisvrouw
* LovelyLady naar haar domein loopt.....
Ik ga eindigen als een random Jakuza/Triad figuur denk ikquote:Op woensdag 21 april 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een sleeve wou?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 21 april 2010 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar toch wel een gemiddeld maandsalarisje voor mag uit trekken
Ga ik huppelkind terugpestenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je wel een heel goede artiest hebben, zoiets is veel te makkelijk te verneuken. Dat zou zonde zijn.
Plus dan gaat huppelkind je alleen nog maar meer pesten
Vriendin uit bed sjorren?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:10 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
jij naar de keuken/wasmachine/stofzuiger/ramenlapatributen, ik ga eens hier verder met oa vriendin uit bed sjorrenDan zal ik er denk ik over een kleine 20 minuten wel weer wezen
nee hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 15:09 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zijn we van b-boy huppel afgestapt?
not impressedquote:
Goed bezig dan.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga eindigen als een random Jakuza/Triad figuur denk ikDat je niets ziet als ik kleren aan heb, maar daaronder helemaal vol zit.
Hoeft ook niet.quote:
Ik neem nog een paar dingen op mijn arm en dan laat ik ik tot een sleeve maken in de stijl van Hellraiser. Dat standbeeld met al die gekwelde zielen die er dan in vast zitten, dat idee, maar mooier.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed bezig dan.
Sleeves zijn geil
Mijn roos gaat waarschijnlijk uitgebreid worden naar een sleevequote:Op woensdag 21 april 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed bezig dan.
Sleeves zijn geil
Bring it onquote:Op woensdag 21 april 2010 15:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Of zijn moeder pesten natuurlijk
Ben in apeldoorn, revalidatiecentrum en moest ff spul neerzetten zodat ze uit bed kan komenquote:
En nu ben je 29 minuten te laatquote:
HAH, ik zag je welquote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady kijkt af en toe om een hoekje mee
Ik vind sleeves ook geil
Ik moest werken van 11 tot 15u.quote:
Nee hoor, niet te laatquote:
Kan ie sowieso niet want je bent hier aanwezigquote:Op woensdag 21 april 2010 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe zo af en toe wat
Kan mijn vent ook niet zeggen dat ik geen reet gedaan heb
Wat is dat voor luizenbaan?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moest werken van 11 tot 15u.
[..]
Nee hoor, niet te laat
Ik wens je sowieso heel veel succes!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja ik vond het persoonlijk al een hele stap om te zeggen van: en nu wil ik wel eens een paar shops langs gaan!
gezien ik wel tevreden ben en mensen om mij heen ook met mijn werk maar toch, een tattooeerder is toch iemand die iets kan maken of breken zeg maar vind ik... dus tja, word een grote stap... maar ik denk wel dat als je ook van tattooeerders enzo hoort dat je goed kan tekenen dat het een wat makkelijkere stap is om dan echt te gaan tattooeren, uiteraard eerst iets "simpels/kleins" maargoed, we zullen zien
Ssssht hij zit ook op Fok!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:34 schreef Pingwingei het volgende:
Kan ie sowieso niet want je bent hier aanwezig
Dan weet ie dus ook dat je niet niks doetquote:
vukkevallerquote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Luizenbaan? Ik ben nog steeds een vakkenvullert hoor
Ik hoop dat het er van komtquote:Op woensdag 21 april 2010 15:36 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Ik wens je sowieso heel veel succes!
En zou graag als het er ooit van komt, je eerste werk willen zien.
We keep in touch!
Ik ben blij dat ik wel wat heb, er is nu bijna niks te vinden.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
vukkevallerBlij dat ik dat NOOIT heb gedaan
Als je maar genoeg zoekt is er volgens mij altijd wel wat te vinden. Heeft soms alleen even tijd nodig.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik wel wat heb, er is nu bijna niks te vinden.
Ik wil er 1 hebben. Maar wat...quote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady kijkt af en toe om een hoekje mee
Ik vind sleeves ook geil
Leger?quote:
Ik ben meisje, niet man.quote:
Daarvoor heb ik stufiquote:Op woensdag 21 april 2010 15:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik wel wat heb, er is nu bijna niks te vinden.
En wat moet je daar voor doen?quote:
Tenzij hij alleen naar de dagcijfers kijktquote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef Pingwingei het volgende:
Dan weet ie dus ook dat je niet niks doet
Ja.quote:
wiskundige berekeningen uitvoerenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik stufi
[..]
En wat moet je daar voor doen?
Ik heb t wel erger gezienquote:Op woensdag 21 april 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn als je artiest een vaste hand heeft
Lijkt mij dat het in dit geval opzet is maar..quote:Op woensdag 21 april 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook maar daar kan ik echt niet mee rondkomen.quote:
en een studi van 40 jaarquote:
Dat hoort zo, kijk maar naar de banner en dat ding wat dat mannetje vast heeftquote:Op woensdag 21 april 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij verborgen plakplaatjes swjquote:
Ik kon er altijd van rondkomen omdat het het hoogste van het hoogste was excl leningquote:Op woensdag 21 april 2010 15:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar daar kan ik echt niet mee rondkomen.
Ik ben goedquote:
Hoort niet zo. Het logo is een onderbroken cirkel. Niet een kronkelige lijn die voor cirkel doormoetquote:Op woensdag 21 april 2010 15:50 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
en een studi van 40 jaar
[..]
Dat hoort zo, kijk maar naar de banner en dat ding wat dat mannetje vast heeft
Alleen die uitschieter met rood is een beetje dom
Heb jij ook inkt? (:quote:
Kom ik er een beetje karrig vanaf met mij 90 euroquote:Op woensdag 21 april 2010 15:51 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik kon er altijd van rondkomen omdat het het hoogste van het hoogste was excl leningthuiswonend 365 en nu uitwonend 570
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij verborgen plakplaatjes swj
ééntjequote:
Ik heb alleen deze maand nog fi want ik heb geen stu meer.quote:
Damn!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Foto?quote:
Ik vind het wel een leuke creatieve inslagquote:Op woensdag 21 april 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoort niet zo. Het logo is een onderbroken cirkel. Niet een kronkelige lijn die voor cirkel doormoet
[ afbeelding ]
Ja da's minderquote:Op woensdag 21 april 2010 15:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kom ik er een beetje karrig vanaf met mij 90 euro![]()
Nee heb niks te klagen.
Laat me raden.quote:
is ook een kunstquote:Op woensdag 21 april 2010 15:54 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Damn!
Voor zijn leven getekent met een waardeloze kuttattoo!
Wacht, volgens mij heb ik ;m al eens gezien.quote:
Dan past ring wel altijd en wordt ie nooit te kleinquote:Op woensdag 21 april 2010 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Lief wormig parasietje gaan jullie ook trouwringen tatoeëren?
Dat vind ik zo fout eigenlijk
Tjah als hij er maar gelukkig mee is.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:54 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Damn!
Voor zijn leven getekent met een waardeloze kuttattoo!
Die had ik al eens gezien jaquote:
En als je je vinger breekt hoeven ze hem ook niet kapot te knippenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan past ring wel altijd en wordt ie nooit te klein
Heb je niet even gecheckt hoe hij tattoeerd dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah als hij er maar gelukkig mee is.
Ik had 1 tatt bij die gast laten zetten, gaten sprongen in de tekens, was niet mooi ingekleurd en gewoon baggerwerk.
Heb hem bij een ander over laten doen en bijwerken.
Hoorde later dat die gast ook gewoon onder de dope zat tijdens het tatoeëren of drank
Staat centraalquote:Op woensdag 21 april 2010 15:56 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Waarom zie ik dit topic niet meer in Onzin voor je leven?
Jawel maar niet goed genoeg en toen had je nog geen inet op grote schaal zoals nu.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je niet even gecheckt hoe hij tattoeerd dan?
Ik wacht vol spanning afquote:Op woensdag 21 april 2010 15:58 schreef DeLuna het volgende:
OMG MIJN KAT IS EEN BANDIET![]()
foto's volgen
proestquote:Op woensdag 21 april 2010 16:00 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Da's geen tattoo.
Meer iets voor mijn kleine zusje...
Graag gedaanquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:00 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Da's geen tattoo.
Meer iets voor mijn kleine zusje...
Whahaha arme vogeltjesquote:
sticky topicsquote:Op woensdag 21 april 2010 16:02 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Waar kan ik centraal vinden lieverd?
Als ik je zo mag noemen
Ik hoop dat je kat niet besluit om jou een kadootje te geven.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop dat de vogels nog leven
Ik ga trainen
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha arme vogeltjes![]()
[..]
sticky topics
normale topics
CENTRALE TOPICS
gesloten topics
quote:
Dat is crack!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel maar niet goed genoeg en toen had je nog geen inet op grote schaal zoals nu.
Anders eet je vogel vanavond?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop dat de vogels nog leven
Ik ga trainen
waar en wat voor bloempie?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil er ook nog eentje!![]()
Bloempie
weet je nog niet dusquote:
HIhi, nee, maar ik denk bij mijn draakje erbij, als dat mooi kan tenminste...quote:
Hoezo?quote:
waar heb jij je draakje zitten dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HIhi, nee, maar ik denk bij mijn draakje erbij, als dat mooi kan tenminste...
Ik replyde op een post die al beantwoord wasquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik replyde op een post die al beantwoord was
echt nietquote:
quote:[..]
Dat hoort zo, kijk maar naar de banner en dat ding wat dat mannetje vast heeft
Alleen die uitschieter met rood is een beetje dom
zie foboquote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
waar heb jij je draakje zitten dan?
Succes.quote:
quote:
Oh noes what happenedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes what happened
MSNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een cutie![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh noes what happened
Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Fuck is een sjaal?quote:
Ja hequote:
quote:
HEBBENquote:Op woensdag 21 april 2010 16:45 schreef suikertaartje het volgende:
Zo dan:
http://shanalogic.com/item.php?item_id=2122&page=8&category_id=126
Ik bescherm je met mijn leven.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja he![]()
[..]![]()
HELLUP RAPH KOMT GROMMEND DE TRAP AF
En deze erbij: http://shanalogic.com/item.php?item_id=404quote:
Die vind ik wel weer minderquote:Op woensdag 21 april 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En deze erbij: http://shanalogic.com/item.php?item_id=404
(die hele site sowieso snoetje, die vrolijkt je wel op)
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die vind ik wel weer minder
DIE![]()
![]()
Ik ook, maar ze waren matchingquote:Op woensdag 21 april 2010 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die vind ik wel weer minder
waarom doet ;ie ;t niet?
DIE![]()
![]()
http://shanalogic.com/item.php?item_id=1427
Ik wil deze hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze waren matching![]()
Ik ben fan van de cupcakesspulletjes![]()
(goh..waarom nou toch?)
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
En deze om het af te maken?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
![]()
![]()
Ik moet me de hele tijd inhouden om niet op I WANT IT te klikken. IK WIL HET!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
![]()
![]()
Zou je prachtig staanquote:Op woensdag 21 april 2010 16:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En deze om het af te maken?
[ afbeelding ]
alles alles alles wil ik!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet me de hele tijd inhouden om niet op I WANT IT te klikken. IK WIL HET!
Held!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Zo, hèhè, eindelijk weer thuis.![]()
Maar ik ga morgen nog niet werken... eerst hier alles maar eens op orde brengen...
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Maar ik ga morgen nog niet werken... eerst hier alles maar eens op orde brengen...
ERWIN IK HEB JE GEMIST!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Die linkte ik je.quote:
Ik heb vandaag post voor jou in de oranjebrievenbusdingust gedaanquote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef 8108139dpths het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ERWIN IK HEB JE GEMIST!
* DevilsWhore rent naar erwin en springt boven op ;m voor een knuffelaanval
Mannen dragen het gewoonweg bij zich, het gen dat het veroorzaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
ze hebben het bij rtl4 over baarmoederhalskanker. prik die meisjes krijgen als ze 12 zijn. dat virus is seksueel overdraagbaar. dus de presentator vraagt waarom jongens dan niet ingeënt worden.
Zegt de "specialist" Nou die hebben geen baarmoeder dus de kans is heel klein dat die baarmoederhalskanker krijgen"
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vandaag post voor jou in de oranjebrievenbusdingust gedaan
Krijg tetters, je hebt gelijkquote:
Ik heb al tieten.quote:
Ja maar de kans dat ze het krijgen is heel klein.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mannen dragen het gewoonweg bij zich, het gen dat het veroorzaakt.
Klotemannen ook altijd
Nog meer danquote:Op woensdag 21 april 2010 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb al tieten.
En natuurlijk heb ik gelijk!
Ben blij dat je weer thuis bent schat. Dus vanavond bart zn bier opdrinken?quote:
Hermafrodieten je weetquote:Op woensdag 21 april 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar de kans dat ze het krijgen is heel klein.
Ik dacht dat daar helemaal geen kans toe was maar blijkbaar toch wel
Je vindt m;n tieten te klein he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nee, even geen bier meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben blij dat je weer thuis bent schat. Dus vanavond bart zn bier opdrinken?
Zn taksi danquote:
Nope, eet bij mijn ouders, en daarna naar m'n homiesquote:Op woensdag 21 april 2010 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben blij dat je weer thuis bent schat. Dus vanavond bart zn bier opdrinken?
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je vindt m;n tieten te klein he?
Wel natuurlijk! Ik ben vrouw, in mijn wereld heb ik altijd gelijk!Nee, een paar extra kan nooit kwaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang het maar bij je eigen wereld blijft
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Opquote:
Je zou zelf maar moeten koken hequote:Op woensdag 21 april 2010 17:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, eet bij mijn ouders, en daarna naar m'n homies
Ik hoop nu even dat je autonome zenuwstelstel er mee ophoudt.quote:[..]
Nee, een paar extra kan nooit kwaad![]()
Zolang het maar bij je eigen wereld blijft
IUPITER DEUS ET PATER EST!quote:
IUNA DEA ET MATER EST!quote:
Daar heeft god vrouwen voor uitgevonden.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je zou zelf maar moeten koken he
Oh jaquote:[..]
Ik hoop nu even dat je autonome zenuwstelstel er mee ophoudt.
Jij zit ook in mijn wereld, honnepon.
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
ze hebben het bij rtl4 over baarmoederhalskanker. prik die meisjes krijgen als ze 12 zijn. dat virus is seksueel overdraagbaar. dus de presentator vraagt waarom jongens dan niet ingeënt worden.
Zegt de "specialist" Nou die hebben geen baarmoeder dus de kans is heel klein dat die baarmoederhalskanker krijgen"
quote:
Goed zo, latijn niveau 1, maar gelukkig hoef ik latijn alleen te lezen en niet te schrijvenquote:
Levensmoe?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heeft god vrouwen voor uitgevonden.
quote:[..]
Oh ja
Dan helemaal niet
Zal ik m;n spullen maar pakken en morgen die kant op komen zodat ik voor je kan koken?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heeft god vrouwen voor uitgevonden.
In MIJN wereld wel. In JOUW wereld niet.quote:[..]
Oh ja
Dan helemaal niet
Levensmoe? Nee. Gewoon moe? Enigszins.quote:
Dat is alles wat ik nog uit mijn hoofd weet na 2 jaar latijn. De allereerste les.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Goed zo, latijn niveau 1, maar gelukkig hoef ik latijn alleen te lezen en niet te schrijven
Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik m;n spullen maar pakken en morgen die kant op komen zodat ik voor je kan koken?
Ik zit in jouw wereld zei je netquote:[..]
In MIJN wereld wel. In JOUW wereld niet.
Pick me!quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is alles wat ik nog uit mijn hoofd weet na 2 jaar latijn. De allereerste les.
Niet?quote:
Dat klopt. Maar jouw interpretatie is niet perse hetzelfde als die van mijquote:[..]
Ik zit in jouw wereld zei je net
En van die standaard dingen als carpe omnius enzoquote:
Jij hebt kinderen om voor te zorgen, ik nietquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Jij hebt kinderen om voor te zorgen, ik niet
Ik mag zo dood neervallen.quote:
Van wiequote:
Mezelf. Ik heb geen kinderen waar ik voor moet zorgen.quote:
Ok, tja, wij hadden het eerste jaar ook zulk soort zinnetjes, en voor de eerste so had ik een 1quote:Op woensdag 21 april 2010 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En van die standaard dingen als carpe omnius enzo
Doe eens niet zo gek jijquote:Op woensdag 21 april 2010 17:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mezelf. Ik heb geen kinderen waar ik voor moet zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |