pics pics pics!!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Mijn verscheurde vleugels op mijn rug worden volgende maand voor het laatst bijgewerkt!
NEEquote:
Doenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik wil je best wat ontwerpen hoorBinnenkort maar ff een paar tekeningetjes uploaden
Strak planquote:
Bepanthen?quote:
Waar ik nu ga doen ze dat wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt niet uit je kan 1 lange sessie niet onderverdelen in 2 korte binnen een paar dagen.
Waar zit je? Dan weet ik wie ik moet ontlopenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waar ik nu ga doen ze dat wel.
Ik kon 3 dagen later terugkomen als ze mijn arm niet af konden krijgen.
Bepanthenquote:
Iedereen heeft een ander genezingsproces, maar we zien wel als het zover is.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je huid is sowieso 2 weken bezig met genezenDat je er geen last van hebt wil niet zeggen dat ;t genezen is.
goed ideequote:
In Schinveld.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar zit je? Dan weet ik wie ik moet ontlopen
Dat klopt, maar hoe snel denk je dat je afweersysteem weer helemaal de oude is nadat je ;t verneukt hebt met een tat?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iedereen heeft een ander genezingsproces, maar we zien wel als het zover is.
Je bent thuis in het ontwerpen van tattoo's?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik wil je best wat ontwerpen hoorBinnenkort maar ff een paar tekeningetjes uploaden
Vast niet zo goed als Rintoquote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In Schinveld.
Zeer goede en veel aanbevolen zaak.
Zal wel wel even tijd in beslag nemen, maar laten we er niet veel over zeggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoe snel denk je dat je afweersysteem weer helemaal de oude is nadat je ;t verneukt hebt met een tat?
tussen mijn lijnen en inkleuren zat dik 6 weken voor er weer wat aan gedaan werdquote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoe snel denk je dat je afweersysteem weer helemaal de oude is nadat je ;t verneukt hebt met een tat?
ben nog wel een klein beetje beperkt bv mensfiguren uit de losse hand is echt kut, dat kan ik nog niet, maar ik ben al een paar jaar gewoon aan het ontwerpen enzo voor de fun en voor mensen die echt wat willen laten zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Je bent thuis in het ontwerpen van tattoo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |