Auwquote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb er 2En ik wil ze uitbreiden
Mijn laatste tat bij deze tattoozetter was in 5 dagen helemaal genezen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij 2 slecht genezende tats wil moet je ;t zelf weten. Liever jij dan ik.
Omdat dat ook dom is. Je verneukt je afweer ermee, en de tats genezen minder goed dan.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mario doet het niet eens iemand in een week tijd 2x tatoeëren
Ik reageer er eint eens meer op.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Auw
[..]
Mijn laatste tat bij deze tattoozetter was in 5 dagen helemaal genezen.
De dag erna al geen pijn of jeuk meer
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil jij mijn volgende tat ontwerpen over een paar jaar?
Doe je welquote:Op woensdag 21 april 2010 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik reageer er eint eens meer op.
Ben ik wel benieuwd waar je het mee insmeerde..quote:Op woensdag 21 april 2010 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2 vliegen, 1 klapquote:Op woensdag 21 april 2010 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind dat je eerst dat verneukte lijnwerk wel bij mag laten werken
Eigenlijk zou een vriendin ;t voor me doen, maar die kan alleen maar natekenen. En anders vraag ik Rinto;s hulpjes welquote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]tats ontwerpen deed ik 4 jaar terug al voor kennissen enzo
Dus dat kan altijd maar zetten is een ander verhaal
[..]
Doe je wel
Ik dacht dat er een max was van anderhalf a 2 uur?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoelang mag een tattoosessie duren volgens jullie ?
Serieus.quote:
Weet ik veel.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd waar je het mee insmeerde..
[..]
2 vliegen, 1 klap
En wat wil je van een Rotterdammer?
non-stop, 2/3 uur, daarna is de kans te groot dat de concentratieverlies de overhand krijgt en dan word je tattoo misschien verneukt, nee dank je.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef the_legend_killer het volgende:
bayer nogiets merkquote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
2 vliegen, 1 klap
Maakt niet uit je kan 1 lange sessie niet onderverdelen in 2 korte binnen een paar dagen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Je huid is sowieso 2 weken bezig met genezenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Serieus.
Bij mijn linkerarm gewoon niet autorijden omdat ik flinke last heb gehad.
En mijn rechterarm echt geen last gehad erna
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
2 vliegen, 1 klap
Precies!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Je huid is sowieso 2 weken bezig met genezenDat je er geen last van hebt wil niet zeggen dat ;t genezen is.
Ik wil je best wat ontwerpen hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een vriendin ;t voor me doen, maar die kan alleen maar natekenen. En anders vraag ik Rinto;s hulpjes wel
klinkt heel boeiend. pics?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Mijn verscheurde vleugels op mijn rug worden volgende maand voor het laatst bijgewerkt!
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een max was van anderhalf a 2 uur?
Ja 3 uur vind ik ook meer dan genoeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
non-stop, 2/3 uur, daarna is de kans te groot dat de concentratieverlies de overhand krijgt en dan word je tattoo misschien verneukt, nee dank je.
pics pics pics!!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Mijn verscheurde vleugels op mijn rug worden volgende maand voor het laatst bijgewerkt!
NEEquote:
Doenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik wil je best wat ontwerpen hoorBinnenkort maar ff een paar tekeningetjes uploaden
Strak planquote:
Bepanthen?quote:
Waar ik nu ga doen ze dat wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt niet uit je kan 1 lange sessie niet onderverdelen in 2 korte binnen een paar dagen.
Waar zit je? Dan weet ik wie ik moet ontlopenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waar ik nu ga doen ze dat wel.
Ik kon 3 dagen later terugkomen als ze mijn arm niet af konden krijgen.
Bepanthenquote:
Iedereen heeft een ander genezingsproces, maar we zien wel als het zover is.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je huid is sowieso 2 weken bezig met genezenDat je er geen last van hebt wil niet zeggen dat ;t genezen is.
goed ideequote:
In Schinveld.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar zit je? Dan weet ik wie ik moet ontlopen
Dat klopt, maar hoe snel denk je dat je afweersysteem weer helemaal de oude is nadat je ;t verneukt hebt met een tat?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iedereen heeft een ander genezingsproces, maar we zien wel als het zover is.
Je bent thuis in het ontwerpen van tattoo's?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik wil je best wat ontwerpen hoorBinnenkort maar ff een paar tekeningetjes uploaden
Vast niet zo goed als Rintoquote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In Schinveld.
Zeer goede en veel aanbevolen zaak.
Zal wel wel even tijd in beslag nemen, maar laten we er niet veel over zeggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoe snel denk je dat je afweersysteem weer helemaal de oude is nadat je ;t verneukt hebt met een tat?
tussen mijn lijnen en inkleuren zat dik 6 weken voor er weer wat aan gedaan werdquote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoe snel denk je dat je afweersysteem weer helemaal de oude is nadat je ;t verneukt hebt met een tat?
ben nog wel een klein beetje beperkt bv mensfiguren uit de losse hand is echt kut, dat kan ik nog niet, maar ik ben al een paar jaar gewoon aan het ontwerpen enzo voor de fun en voor mensen die echt wat willen laten zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Je bent thuis in het ontwerpen van tattoo's?
Neequote:Op woensdag 21 april 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf waarom nou niet....
geef me gewoon 1 sigaretje
Om eerlijk te zijn vind ik die nog nieteens heel lelijk als tattoo op zichquote:
Bij Rinto heb ik m;n tat niet laten zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
iedereen heeft zijn eigen zaak en favoriet
nee ik ook niet heb wel es slechter gezienquote:Op woensdag 21 april 2010 14:33 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik die nog nieteens heel lelijk als tattoo op zich
WTF die haarlijnquote:
Dat hoort zo bij mensen die kalend zijnquote:
die is wel kloppen hoor je kent de serie vast wel?quote:
Ja maar hij lijkt heel erg scheefquote:Op woensdag 21 april 2010 14:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat hoort zo bij mensen die kalend zijn
Natuurlijk ken ik ;t.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
die is wel kloppen hoor je kent de serie vast wel?
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik ook niet heb wel es slechter gezien
Die is wel heel erg vetquote:Op woensdag 21 april 2010 14:39 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de laatste die ik hier post anders blijf ik bezig
vind em wel netjes gezet
whehehe jaa epischquote:
Ik vind em wel graag maar zou er ook niet 24/7 mee rond willen lopenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die is wel heel erg vetNiet iets wat ik zou nemen maar het is absoluut geen lelijke tat
absoluut nietquote:Op woensdag 21 april 2010 14:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die is wel heel erg vetNiet iets wat ik zou nemen maar het is absoluut geen lelijke tat
Mooi man.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ben nog wel een klein beetje beperkt bv mensfiguren uit de losse hand is echt kut, dat kan ik nog niet, maar ik ben al een paar jaar gewoon aan het ontwerpen enzo voor de fun en voor mensen die echt wat willen laten zettenDe laatste weken ben ik echt dagelijks bezig met tekeningen maken in een soort tattoo-stijl, inclusief inschaduwen enzo en dat lukt aardig, eerst met voorbeeldjes van interpret maar daarna na 2 of 3 keer gewoon uit de losse hand
Dus op zich ben ik er wel aardig in thuis al zeg ik het zelf
Heeeel veelquote:Op woensdag 21 april 2010 14:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut niet
hoeveel tijd zal daar wel niet ingezeten hebben
jij mag niet rokenquote:
Wat?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:42 schreef eNGine10 het volgende:
Ik vind em wel graag maar zou er ook niet 24/7 mee rond willen lopen
JA TOTDAT JE ROMP ECHT OPEN LIGT.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:44 schreef Pingwingei het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort spul tekende ik vroeger vaak op mijn hand
Opzich wel mooi gemaakt alleen wil je daar toch niet mee rondlopenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:44 schreef Pingwingei het volgende:
[ afbeelding ]
whehe vet dan kan je best wel goed tekenenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:44 schreef Pingwingei het volgende:
[ afbeelding ]
Wanna fightquote:
Ik zet ze nog niet hoor, daarvoor wil ik binnenkort dus een paar shops langsquote:Op woensdag 21 april 2010 14:44 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Mooi man.
schaduwen is idd erg lastig, zoals ik van kenners heb gehoord.
Misschien ooit mijn onderarm voorzien van een mooie onleesbare tekst? ( vreemde taal)
Maar dan wil ik eerst enkele voorbeelden zien die je gemaakt hebt.
To be continued!
omdat je al vet lang gestopt bentquote:
BITCH FIGHTquote:
Vanaf dat ik een potlood kon vasthouden ben ik aan het tekenen geweestquote:Op woensdag 21 april 2010 14:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe vet dan kan je best wel goed tekenen
Ik dacht heel even dat het een foto van ez wasquote:Op woensdag 21 april 2010 14:44 schreef Pingwingei het volgende:
[ afbeelding ]
dan moet je er niet aan toegevenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja nou en? ik heb er trek in
ik heb last van trillende handen normaal schrijven is voor mij al een kunst opzichquote:Op woensdag 21 april 2010 14:47 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Vanaf dat ik een potlood kon vasthouden ben ik aan het tekenen geweestAls kind tekende ik al altijd vogels/vlinders heel realistisch al zeg ik het zelf
Dat doe ik ook steeds niet.. maar tochquote:Op woensdag 21 april 2010 14:48 schreef Giertje het volgende:
dan moet je er niet aan toegeven
i know is makkelijker gezegd dan gedaan
Ik ook maar in tekenwerk ga ik zo op dat ik praktisch in mijn eigen wereldje zit en dan ben ik ook heel rustigquote:Op woensdag 21 april 2010 14:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb last van trillende handen normaal schrijven is voor mij al een kunst opzich
mja een betere combinatie is er nietquote:Op woensdag 21 april 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik ook steeds niet.. maar toch
Borreltje en een peukie erbij
ik heb dat meer met gamen dan zit ik er zo in dat ik alles om me heen vergeetquote:Op woensdag 21 april 2010 14:51 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ook maar in tekenwerk ga ik zo op dat ik praktisch in mijn eigen wereldje zit en dan ben ik ook heel rustig
Zodra ik niet weet wat ik moet teknen dan raak ik echt boos ook en chagerijnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |