Neequote:Op woensdag 21 april 2010 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf waarom nou niet....
geef me gewoon 1 sigaretje
Om eerlijk te zijn vind ik die nog nieteens heel lelijk als tattoo op zichquote:
Bij Rinto heb ik m;n tat niet laten zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
iedereen heeft zijn eigen zaak en favoriet
nee ik ook niet heb wel es slechter gezienquote:Op woensdag 21 april 2010 14:33 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik die nog nieteens heel lelijk als tattoo op zich
WTF die haarlijnquote:
Dat hoort zo bij mensen die kalend zijnquote:
die is wel kloppen hoor je kent de serie vast wel?quote:
Ja maar hij lijkt heel erg scheefquote:Op woensdag 21 april 2010 14:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat hoort zo bij mensen die kalend zijn
Natuurlijk ken ik ;t.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
die is wel kloppen hoor je kent de serie vast wel?
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik ook niet heb wel es slechter gezien
Die is wel heel erg vetquote:Op woensdag 21 april 2010 14:39 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de laatste die ik hier post anders blijf ik bezig
vind em wel netjes gezet
whehehe jaa epischquote:
Ik vind em wel graag maar zou er ook niet 24/7 mee rond willen lopenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die is wel heel erg vetNiet iets wat ik zou nemen maar het is absoluut geen lelijke tat
absoluut nietquote:Op woensdag 21 april 2010 14:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die is wel heel erg vetNiet iets wat ik zou nemen maar het is absoluut geen lelijke tat
Mooi man.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ben nog wel een klein beetje beperkt bv mensfiguren uit de losse hand is echt kut, dat kan ik nog niet, maar ik ben al een paar jaar gewoon aan het ontwerpen enzo voor de fun en voor mensen die echt wat willen laten zettenDe laatste weken ben ik echt dagelijks bezig met tekeningen maken in een soort tattoo-stijl, inclusief inschaduwen enzo en dat lukt aardig, eerst met voorbeeldjes van interpret maar daarna na 2 of 3 keer gewoon uit de losse hand
Dus op zich ben ik er wel aardig in thuis al zeg ik het zelf
Heeeel veelquote:Op woensdag 21 april 2010 14:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut niet
hoeveel tijd zal daar wel niet ingezeten hebben
jij mag niet rokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |