Wacht, volgens mij heb ik ;m al eens gezien.quote:
Dan past ring wel altijd en wordt ie nooit te kleinquote:Op woensdag 21 april 2010 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Lief wormig parasietje gaan jullie ook trouwringen tatoeëren?
Dat vind ik zo fout eigenlijk
Tjah als hij er maar gelukkig mee is.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:54 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Damn!
Voor zijn leven getekent met een waardeloze kuttattoo!
Die had ik al eens gezien jaquote:
En als je je vinger breekt hoeven ze hem ook niet kapot te knippenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan past ring wel altijd en wordt ie nooit te klein
Heb je niet even gecheckt hoe hij tattoeerd dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah als hij er maar gelukkig mee is.
Ik had 1 tatt bij die gast laten zetten, gaten sprongen in de tekens, was niet mooi ingekleurd en gewoon baggerwerk.
Heb hem bij een ander over laten doen en bijwerken.
Hoorde later dat die gast ook gewoon onder de dope zat tijdens het tatoeëren of drank
Staat centraalquote:Op woensdag 21 april 2010 15:56 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Waarom zie ik dit topic niet meer in Onzin voor je leven?
Jawel maar niet goed genoeg en toen had je nog geen inet op grote schaal zoals nu.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je niet even gecheckt hoe hij tattoeerd dan?
Ik wacht vol spanning afquote:Op woensdag 21 april 2010 15:58 schreef DeLuna het volgende:
OMG MIJN KAT IS EEN BANDIET![]()
foto's volgen
proestquote:Op woensdag 21 april 2010 16:00 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Da's geen tattoo.
Meer iets voor mijn kleine zusje...
Graag gedaanquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:00 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Da's geen tattoo.
Meer iets voor mijn kleine zusje...
Whahaha arme vogeltjesquote:
sticky topicsquote:Op woensdag 21 april 2010 16:02 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Waar kan ik centraal vinden lieverd?
Als ik je zo mag noemen
Ik hoop dat je kat niet besluit om jou een kadootje te geven.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop dat de vogels nog leven
Ik ga trainen
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha arme vogeltjes![]()
[..]
sticky topics
normale topics
CENTRALE TOPICS
gesloten topics
quote:
Dat is crack!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel maar niet goed genoeg en toen had je nog geen inet op grote schaal zoals nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |