een ex van me doet dat sinds kort ookquote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Ik heb een maat die nu ook langzamerhand het aandurft om ipv alleen te tekenen, ook daadwerkelijk te Tatoëren. En ik moet toegeven, het lukt hem aardig goed.
Je moet maar durven...
En daarom heb ik veel respect voor degene die iemands huid durft te bekladden met onwisbare inkt!
Ik bedoelde grappigquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het een foto van ez was
Ik denk dat je daar toch wel een gemiddeld maandsalarisje voor mag uit trekkenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
Wel heel gaaf trouwens. Eens kijken hoe duur het is om iets dergelijks te laten zetten
Dan moet je wel een heel goede artiest hebben, zoiets is veel te makkelijk te verneuken. Dat zou zonde zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel heel gaaf trouwens. Eens kijken hoe duur het is om iets dergelijks te laten zetten
Ez heeft meer borsthaarquote:Op woensdag 21 april 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het een foto van ez was
Ik dacht dat jij een sleeve wou?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja ik vond het persoonlijk al een hele stap om te zeggen van: en nu wil ik wel eens een paar shops langs gaan!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:54 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Ik heb een maat die nu ook langzamerhand het aandurft om ipv alleen te tekenen, ook daadwerkelijk te Tatoëren. En ik moet toegeven, het lukt hem aardig goed.
Je moet maar durven...
En daarom heb ik veel respect voor degene die iemands huid durft te bekladden met onwisbare inkt!
Zijn we van b-boy huppel afgestapt?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je wel een heel goede artiest hebben, zoiets is veel te makkelijk te verneuken. Dat zou zonde zijn.
Plus dan gaat huppelkind je alleen nog maar meer pesten
jij naar de keuken/wasmachine/stofzuiger/ramenlapatributen, ik ga eens hier verder met oa vriendin uit bed sjorrenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga me maar eens gedragen als een huisvrouw
* LovelyLady naar haar domein loopt.....
Ik ga eindigen als een random Jakuza/Triad figuur denk ikquote:Op woensdag 21 april 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een sleeve wou?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 21 april 2010 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar toch wel een gemiddeld maandsalarisje voor mag uit trekken
Ga ik huppelkind terugpestenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je wel een heel goede artiest hebben, zoiets is veel te makkelijk te verneuken. Dat zou zonde zijn.
Plus dan gaat huppelkind je alleen nog maar meer pesten
Vriendin uit bed sjorren?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:10 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
jij naar de keuken/wasmachine/stofzuiger/ramenlapatributen, ik ga eens hier verder met oa vriendin uit bed sjorrenDan zal ik er denk ik over een kleine 20 minuten wel weer wezen
nee hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 15:09 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zijn we van b-boy huppel afgestapt?
not impressedquote:
Goed bezig dan.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga eindigen als een random Jakuza/Triad figuur denk ikDat je niets ziet als ik kleren aan heb, maar daaronder helemaal vol zit.
Hoeft ook niet.quote:
Ik neem nog een paar dingen op mijn arm en dan laat ik ik tot een sleeve maken in de stijl van Hellraiser. Dat standbeeld met al die gekwelde zielen die er dan in vast zitten, dat idee, maar mooier.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed bezig dan.
Sleeves zijn geil
Mijn roos gaat waarschijnlijk uitgebreid worden naar een sleevequote:Op woensdag 21 april 2010 15:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed bezig dan.
Sleeves zijn geil
Bring it onquote:Op woensdag 21 april 2010 15:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Of zijn moeder pesten natuurlijk
Ben in apeldoorn, revalidatiecentrum en moest ff spul neerzetten zodat ze uit bed kan komenquote:
En nu ben je 29 minuten te laatquote:
HAH, ik zag je welquote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady kijkt af en toe om een hoekje mee
Ik vind sleeves ook geil
Ik moest werken van 11 tot 15u.quote:
Nee hoor, niet te laatquote:
Kan ie sowieso niet want je bent hier aanwezigquote:Op woensdag 21 april 2010 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe zo af en toe wat
Kan mijn vent ook niet zeggen dat ik geen reet gedaan heb
Wat is dat voor luizenbaan?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moest werken van 11 tot 15u.
[..]
Nee hoor, niet te laat
Ik wens je sowieso heel veel succes!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja ik vond het persoonlijk al een hele stap om te zeggen van: en nu wil ik wel eens een paar shops langs gaan!
gezien ik wel tevreden ben en mensen om mij heen ook met mijn werk maar toch, een tattooeerder is toch iemand die iets kan maken of breken zeg maar vind ik... dus tja, word een grote stap... maar ik denk wel dat als je ook van tattooeerders enzo hoort dat je goed kan tekenen dat het een wat makkelijkere stap is om dan echt te gaan tattooeren, uiteraard eerst iets "simpels/kleins" maargoed, we zullen zien
Ssssht hij zit ook op Fok!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:34 schreef Pingwingei het volgende:
Kan ie sowieso niet want je bent hier aanwezig
Dan weet ie dus ook dat je niet niks doetquote:
vukkevallerquote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Luizenbaan? Ik ben nog steeds een vakkenvullert hoor
Ik hoop dat het er van komtquote:Op woensdag 21 april 2010 15:36 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Ik wens je sowieso heel veel succes!
En zou graag als het er ooit van komt, je eerste werk willen zien.
We keep in touch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |