Tenzij hij alleen naar de dagcijfers kijktquote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef Pingwingei het volgende:
Dan weet ie dus ook dat je niet niks doet
Ja.quote:
wiskundige berekeningen uitvoerenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik stufi
[..]
En wat moet je daar voor doen?
Ik heb t wel erger gezienquote:Op woensdag 21 april 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn als je artiest een vaste hand heeft
Lijkt mij dat het in dit geval opzet is maar..quote:Op woensdag 21 april 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook maar daar kan ik echt niet mee rondkomen.quote:
en een studi van 40 jaarquote:
Dat hoort zo, kijk maar naar de banner en dat ding wat dat mannetje vast heeftquote:Op woensdag 21 april 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij verborgen plakplaatjes swjquote:
Ik kon er altijd van rondkomen omdat het het hoogste van het hoogste was excl leningquote:Op woensdag 21 april 2010 15:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar daar kan ik echt niet mee rondkomen.
Ik ben goedquote:
Hoort niet zo. Het logo is een onderbroken cirkel. Niet een kronkelige lijn die voor cirkel doormoetquote:Op woensdag 21 april 2010 15:50 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
en een studi van 40 jaar
[..]
Dat hoort zo, kijk maar naar de banner en dat ding wat dat mannetje vast heeft
Alleen die uitschieter met rood is een beetje dom
Heb jij ook inkt? (:quote:
Kom ik er een beetje karrig vanaf met mij 90 euroquote:Op woensdag 21 april 2010 15:51 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik kon er altijd van rondkomen omdat het het hoogste van het hoogste was excl leningthuiswonend 365 en nu uitwonend 570
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij verborgen plakplaatjes swj
ééntjequote:
Ik heb alleen deze maand nog fi want ik heb geen stu meer.quote:
Damn!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Foto?quote:
Ik vind het wel een leuke creatieve inslagquote:Op woensdag 21 april 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoort niet zo. Het logo is een onderbroken cirkel. Niet een kronkelige lijn die voor cirkel doormoet
[ afbeelding ]
Ja da's minderquote:Op woensdag 21 april 2010 15:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kom ik er een beetje karrig vanaf met mij 90 euro![]()
Nee heb niks te klagen.
Laat me raden.quote:
is ook een kunstquote:Op woensdag 21 april 2010 15:54 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Damn!
Voor zijn leven getekent met een waardeloze kuttattoo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |