prima joh. je begrijpt de discours niet helemaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, dan is het toverwoord vast " geile", want voor de rest zijn het geen randdebielen. Krijgen genoeg B12 binnen.
Ja en ?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als een heeeeeeeeel groot gebied tussen vegetariër zijn, en hersenloos en gedesinteresseerd bergen kiloknallervlees naar binnen harken.
V.
Jij VIND het drogredenen. Dat is wat anders. Ik vind het valide argumenten om je er maar niet mee bezig te houden.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Drogredeneringen. Er komt werkelijk geen zinnig argument bij jou vandaan.
V.
Sorry, zou best kunnen, heb het allemaal niet zo gevolgd, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
prima joh. je begrijpt de discours niet helemaal.
Nee, het zíjn drogredeneringen.quote:
Dat is wat anders.quote:Ik vind het valide argumenten om je er maar niet mee bezig te houden.
Ik doe het inderdaad anders, en zie mij in het geheel niet als Übermensch. Sterker nog, juist omdat het zo doodeenvoudig is om je er wél enigszins voor te interesseren, vind ik jouw houding des te laakbaarder.quote:Jij doet het bijvoorbeeld niet dan, nou, wat precies is er beter geworden behalve dat jij nou jezelf als een soort übermensch ziet?![]()
Nee, je rukt de kloten van het varken er niet af. Je stimuleert alleen de boer om het voor je te doen, terwijl je ook zijn niet kloten-rukkende-collega had kunnen steunen. Jij beslist wie jouw steun en centjes krijgen. Die invloed is vele male groter dan één keer in de vier drie jaar stemmen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik ben heel verantwoordelijk voor wat ik doe, ik ruk de kloten van een varken er niet af hoor. En ik vraag er ook niet om.
En hoe weet jij dat vlees waar jij een rib en een long voor betaald niet gewoon uit diezelfde fabriek komt? Om dat er biologische kip op de verpakking staat?
En mensen met een laag inkomen? ZIjn die maar gewoon slecht omdat ze toch vlees willen ondanks het feit dat "goed" vlees voor het onbetaalbaar is?
Teveel hormoontjes in je rode vlees jochie . Doe eens relaxt manquote:Op woensdag 21 april 2010 22:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, het zíjn drogredeneringen.
[..]
Dat is wat anders.
[..]
Ik doe het inderdaad anders, en zie mij in het geheel niet als Übermensch. Sterker nog, juist omdat het zo doodeenvoudig is om je er wél enigszins voor te interesseren, vind ik jouw houding des te laakbaarder.
V.
Is goed hoor.quote:
Helemaal niet, daar heb ik het de hele tijd al over.quote:Dat is wat anders.
[..]
Maar je hebt mijn vraag niet be-antwoord, sinds jij geen vlees eet, of alleen goed vlees eet, wat is er precies veranderd?quote:Ik doe het inderdaad anders, en zie mij in het geheel niet als Übermensch. Sterker nog, juist omdat het zo doodeenvoudig is om je er wél enigszins voor te interesseren, vind ik jouw houding des te laakbaarder.
V.
Steun, centjes.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:07 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Nee, je rukt de kloten van het varken er niet af. Je stimuleert alleen de boer om het voor je te doen, terwijl je ook zijn niet kloten-rukkende-collega had kunnen steunen. Jij beslist wie jouw steun en centjes krijgen. Die invloed is vele male groter dan één keer in de vier drie jaar stemmen.
In mijn vlees zitten geen hormoontjesquote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef Righteous het volgende:
[..]
Teveel hormoontjes in je rode vlees jochie . Doe eens relaxt man
In vlees zitten altijd hormonenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
In mijn vlees zitten geen hormoontjes
V.
Er zijn er in ieder geval twee (mijn vrouw en ik) die minder en inderdaad verantwoord vlees eten.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef McKillem het volgende:
Maar je hebt mijn vraag niet be-antwoord, sinds jij geen vlees eet, of alleen goed vlees eet, wat is er precies veranderd?
Maar geen toegevoegde, en derhalve niet teveel, schattepopje.quote:
Een blauwe M&M is ook geen schroefdopquote:Fail is niet met een V trouwens
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
In mijn vlees zitten geen hormoontjes
V.
Conclusie:quote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar geen toegevoegde, en derhalve niet teveel, schattepopje.
[..]
You lost me completely.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:52 schreef Righteous het volgende:
[..]
[..]
Conclusie:
In jouw vlees zitten dus ook gewoon hormoontjes dus zo speciaal ben je niet
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
varkensvlees is over het algemeen bijzonder mager.
Het gaat nog handiger: gewoon in het drinkwater.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:43 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Precies.
Handig hč, honderdduizenden kippen per dag injecteren met antibiotica, terwijl ze niet ziek zijn. De ideale manier om een ziekte te krijgen die immuun is voor antibiotica.
Grappig.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:14 schreef McKillem het volgende:
[..]
Steun, centjes.
Gast, ik sta in de supermarkt om te bepalen wat ik vanavond ga eten. Punt. Ik heb genoeg shit in mijn leven om mijn druk over te maken.
We hebben een regering, en allerlei "waakhonden" op het gebied van dierenwelzijn die zich er op dagelijkse basis mee bezig zouden moeten houden. Waarom moet ik daar ook nog bij stilstaan als ik na een hele dag werken een stuk vlees op mijn bord wil?
Als er wat fout is, zorg dat het illegaal word om het fout te doen, mijn zegen heb je, maar laat mij gewoon met rust.
Zelfs als ik stop, veranderd er geen flikker. Het enige wat ik dan dus mezelf ontneem is een lekker stuk vlees. En thats it, Dat is de aanpassing. Dat is er anders. Er worden dus nog steeds balletjes gehakt. En aangezien je _nooit_ heel Nederland gaat overtuigen het anders te doen KAN HET NIET ANDERS dan dat er maatregelen moeten komen vanuit de regering.
Zijn we nou klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |